Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, nevím jestli to tu už někde není, každopádně jsem to nenašel :huh: 

Koupil jsem O1 s motorem ASV (81kW). Pokud startuju a auto je studený, dokud se nerozjedu tak to hulí bíle tak že to zahulí celej prostor před barákem a má to zvuk, jako by to jelo na 3 válce, po rozjetí (asi 10-15 sekund) je vše v pořádku, teplý starty taky. Bývalý majitel říkal, že mu měnili vstřiky (ale po tom co mu vyměnili KO turbo za skoro KO z vrakáče a naúčtovali si repas bych se nedivil kdyby tam dali taky skoro KO) Je možnost že je jeden ze vstřiků vadný a dává málo nafty? Spotřeba také není zrovna nejnižší - ve městě kolem 9-10 a mimo město s lehkou nohou po 30km kolem 6,5 :mellow:S tempomatem na 90km/h po 50km jsem se dostal na 5,9 ale níž to nejde. Co myslíte? Předem děkuji za rady :)  

 

PS. žhavičky byly KO - ale už jsou vyměněny a dělá to pořád stejně

Upraveno od major-jan

Problém může souviset s destrukcí původního turba. Pokud totiž začalo hrnout olej do sání a ten se dostal až do válců což způsobí roztočení motoru do maximálních otáček.

Prostě motor bere ten olej jako palivo. Stane se, že toho oleje nasaje motor najednou větší množství a jelikož je kapalina nestlačitelná, něco musí povolit. A to něco je většinou ojnice.

Ta se většinou zkrátí a píst pak nedojíždí do horní úvratě, takže je v tom válci menší kompresní poměr a proto mu za studena chvíli trvá než se zahřeje a začne pálit.

  • Autor

jejda :o tak to bude asi drahá sranda, co?

 

A ty vstřiky to nemohou být? stojí u nás na vrakáči přesně typ motoru co mám (auto na totálku) že bych zkusil koupit a vrazil je tam? nebo to nemůžou být oni? A nějaký tip na řešení?

 

Snažím se autům porozumět ale zatím jsem takový greenhorn :) oktávku mám 2 měsíce zatím :) 

A jak víš, že vstřiky v tom motoru na vrakecu jsou OK? To už je lepší řešení vytáhnout vstřiky ze tvého motoru a odnést je do diesel servisu na přezkoušení.

Ale ty tam máš jednoduchý dvoupružinový mechanický vstřikovače, moc nevěřím, že by se jejich vada projevovala takhle. Pokud by jeden uchcával, projevilo by se to i v dalším provozu.

Osobně bych začal tím, že bych nechal změřit zastudena kompresní tlaky ve válcích.

  • Autor

ok :) zajedu na změření tlaků a pak se uvidí ;)

  • 3 měsíce později...
  • Autor

tak po dlouhé době konečně došlo na řešení tohoto problému. Změřeny tlaky - 21 21 30 22 - poté vyměněny pístní kroužky, těsnění pod hlavou, gufera na klice a vačce, zrepasovaná hlava (otlakovaná, vodíka, hydroštěly a srovnání), rozvody, olej a chladička. No a motor se chová stále stejně. Spotřeba město 10, mimo město 6,5 a dálnice 8 :/ Zkontrolovaný vstřiky a váha vzduchu - v pořádku. Už ani v servise nevěděli co s tím - říkali jestli se někdo nehrabal v ŘJ ale na to prý nemají vybavení a zkušenosti.

 

EDIT: byl jsem u autoelektrikáře a vše komplet zkontrolovaný a všechno funguje a soft je origo :/

Upraveno od major-jan

  • 7 let později...
V 22. 10. 2016 na 12:37, Jarda-k napsal:

Problém může souviset s destrukcí původního turba. Pokud totiž začalo hrnout olej do sání a ten se dostal až do válců což způsobí roztočení motoru do maximálních otáček.

Prostě motor bere ten olej jako palivo. Stane se, že toho oleje nasaje motor najednou větší množství a jelikož je kapalina nestlačitelná, něco musí povolit. A to něco je většinou ojnice.

Ta se většinou zkrátí a píst pak nedojíždí do horní úvratě, takže je v tom válci menší kompresní poměr a proto mu za studena chvíli trvá než se zahřeje a začne pálit.

 

V 22. 10. 2016 na 12:37, Jarda-k napsal:

Problém může souviset s destrukcí původního turba. Pokud totiž začalo hrnout olej do sání a ten se dostal až do válců což způsobí roztočení motoru do maximálních otáček.

Prostě motor bere ten olej jako palivo. Stane se, že toho oleje nasaje motor najednou větší množství a jelikož je kapalina nestlačitelná, něco musí povolit. A to něco je většinou ojnice.

Ta se většinou zkrátí a píst pak nedojíždí do horní úvratě, takže je v tom válci menší kompresní poměr a proto mu za studena chvíli trvá než se zahřeje a začne pálit.

A jak to mám opravit?? Potřebuji pomoc hned

 

Tak to si asi počkáš. Dotyčný tady už rok nebyl. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.