Publikováno Říjen 28, 20168 r je to teda vw eos ale vim ze byl v superbu take tak to bude snad podobne ( auto vazi 1500 kg ) premyslim o plynu nebo cng co jde na tento motor ? kolik to tak stoji jaka firma v praze a jak je to s zivotnosti , vykonem atd ma to cenu ? rocni najezd cca 20 000 km auto chci mit tak tri roky dekuji
Říjen 28, 20168 r Aby se dalo odpovědět je třeba napsat rok výroby, obsah motoru,kod motoru, najeté kilometry, jaká převodovka(manuál,aut),dále pak pro rozšíření typ ŘJ, pak se dá zjistit, zda je na daný motor program, je to FSI, tudíž na každý kod motoru má svůj program v plynu, dělá ho přímo výrobce motoru pokud je předpoklad, že se jedná o nějaký koncernový motor, aby se samozřejmě vývoj vyplatil.... Výkon to má prakticky stejný, max o cca 1-2% dolů, životnost motoru stejná, někdy naopak vyšší, když se to dá do motoru s nízkým nájezdem km... Upraveno Říjen 28, 20168 r od karel.lpg
Říjen 28, 20168 r Autor 3,2 v6 184 kw tusim je to 2008 , DSG , najeto 98 000 km , myslis cislo motorovy jednotky ? jsem ted v praci ale odpo to muzu dat na diagnostiku da se to udelat i na cng ? bylo by to lepsi ? ale asi drazsi co kolik se pohybuje takova cena prestavby ? koho doporucit v praze a vyrobce ? asi do toho pujdu auto se jeste spravuje takze nevim vubec kolik bude zrat atd ale asi to bude dost Upraveno Říjen 28, 20168 r od vwberni
Listopad 4, 20168 r šestiválec... FSI, přímý vstřik. To mnoho lidí dělat neumí. Hodně podobný motor byl předělaný zde, doporučuji přečíst, je to cca v polovině stránky, jmenuje se to Příběh plynu, viz: Dle mého názoru je to s tvým nájezdem i ekonomický nesmysl, pokud je to jak píšeš, že ujedeš ca 20 kkm ročně a chceš si auto ponechat 3 roky, při ceně přestavby okolo 45000 Kč. To bude zhruba tak doba návratnosti investice do přestavby, možná k ní dojde tak půl roku před... ale: Je to prostě další věc, která potenciálně může způsobovat problémy viz výše a ekonomický profit je zanedbatelný. Každopádně i provoz systému LPG chce svoje, servis, údržbu, minimálně výměnu filtrů, revize atd. Takže i v případě, že by se přestavba chovala naprosto korektně, což není vůbec zaručeno, jedná se o věc hodně diskutabilní a nejednoznačnou ze všech hledisek. Mám pár dobrých recenzí na firmu neptun-harfa v Praze, kteří se takovou zástavbou podobného motoru (superb 3,6 FSI 191 kW) chlubí. Ale já osobně bych do takové přestavby za výše uvedených podmínek nešel...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.