psurn Vloženo 28. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 Ahoj, nedávno jsem byl na STK a zarazila mě jedna věc. Zdálo se mi, že technik při zkoušce na válcích měl vypnutý motor. Pak nastartoval, popojel na zadní nápravu a zase ho vypnul. Je toto běžná praxe? Brzdy přece správně fungují s posilovačem. Zajímal by mě na to váš názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 Brzdy musí fungovat i bez posilovače, jen je na ně potřeba víc šlápnout. Na STK se ovšem hlavně řeší souměrnost, případně házení kotoučů či přidřené válečky - na to posilovač nemá vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 28. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 Asi máš pravdu. Mě to jen zarazilo, zde jsem byl poprvé, asi to dělají kvůli zplodinám. Byl tam celkem hluk, ale nikdy před tím jsem si tohoto nevšiml, tak předpokládám že jinde motor nevypínají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 10. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2016 Potvrzuji teď na STK v Brně úplně stejný postup. Napřed s vypnutým motorem a potom s nahozeným. Buď jsem to viděl poprvé nebo jsem si toho předtím nikdy nevšiml. Popravdě nevím přesně, co tím sledují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.