psurn

Kontrola brzd na STK

4 příspěvky k tomuto tématu

Ahoj, nedávno jsem byl na STK a zarazila mě jedna věc. Zdálo se mi, že technik při zkoušce na válcích měl vypnutý motor. Pak nastartoval, popojel na zadní nápravu a zase ho vypnul. Je toto běžná praxe? Brzdy přece správně fungují s posilovačem. Zajímal by mě na to váš názor.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Brzdy musí fungovat i bez posilovače, jen je na ně potřeba víc šlápnout. Na STK se ovšem hlavně řeší souměrnost, případně házení kotoučů či přidřené válečky - na to posilovač nemá vliv.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Asi máš pravdu. Mě to jen zarazilo, zde jsem byl poprvé, asi to dělají kvůli zplodinám. Byl tam celkem hluk, ale nikdy před tím jsem si tohoto nevšiml, tak předpokládám že jinde motor nevypínají.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuji teď na STK v Brně úplně stejný postup. Napřed s vypnutým motorem a potom s nahozeným. Buď jsem to viděl poprvé nebo jsem si toho předtím nikdy nevšiml. Popravdě nevím přesně, co tím sledují.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se