Ripi Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 Zdravím, chtěl jsem se zeptat,zda ma nekdo zkusenosti s tim,ze pri studenem startu motor nenaskoci,jen toci. Me az na po3. Svicky,škrtici klapka i baterka nové. Diagnoatika neukazuje žadnou zavadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 19. Březen 2017 Sdílet Vloženo 19. Březen 2017 Jak jsi to nakonec vyřešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ripi Vloženo 19. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2017 Nakonec bylo špatné vysokotlaké vstřikovací čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Zajimavé info, ale v podstatě to odpovídá projevu, vs. čerpadlo muselo nejdřive vytvořit tlak na railu, další starty pak byly OK zase jen do doby, než tlak klesl. Jak douho/kolik km do výměny čerpadla se s tím jezdilo, nekolísala hladina oleje, nebo nepřibýval olej? Jde mi o to, jestli tedy z čerpadla začal protýkat benzín do oleje, a nebo jen nebylo schopno vytvořit interně tlak ale navenek zůstalo těsné. U koncernu jsem na EA888 k tomu žádné TPI nenašel, ale pro EA211 něco podobného ano, v principu je to naprosto stejný. Technická produktová informace 2035832_1.pdf Jen pro zajimavost, v kolik najetých km se to projevilo, byl to tedy CDAA motor že? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ripi Vloženo 20. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 S olejem se nic nezmenilo,ani nepribyval,ani neubyval. Nikde nic nekolisalo,jen tam nebyl ten tlak. Ano,je to motor CDAA, zaclo zlobit od 161000km. Ujel sem s tim 500km. Ale od zacatku jsem to hned resil,vymenoval jsem jedno po druhem,skrtici klapka,podavaci cerpadlo,baterku pro jistotu,svicky.. Az nakonec to cerpadlo a najednou bylo vsechno ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Bezva, díky za info, hlavne ze se vyřešilo. Kolik km máš najeto nyni? Tady na foru je spousta info ohledne rozvodu a spotřeby oleje, neznamená to ale, že to platí na všechny, spoustu faktorů to ovlivní: Ale na tyhle km u CDAA, bere teď nějaký olej a pokud ano, cca kolik? K tomu by stálo vědět, kdy byl motor vyroben, cedulka je nalepená na horním krytu rozvodu. A jak s rozvodem, původní nebo se již měnil? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ripi Vloženo 20. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Ted 165000,rozvody sem nechal delat ve 152000,samozejme s novym napinakem. Olej od toho co mi byly vymeneny pisty apod. nezere vubec olej. Ale pred opravou si to vzalo litr oleje na 1000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 No tak to máš teď novej motor Cca v kolika km to začalo brát olej? Takže jak rozvody a písty byly dělaný zároveň? Bylo by špatný, aby po pístech bral olej stále, tak ať jezdí, když dostal takovou péči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.