Publikováno Listopad 5, 20168 r Sedim v aute a cekam na zaruku mobility. Nejspis skrtici klapka. Plyn dam na doraz a jede jen 2k otacky. Vypnuti motoru strasne hlucne a bouchave...... Upraveno Listopad 5, 20168 r od vejbuch
Listopad 6, 20168 r Nedavno mi to taky psalo závadu start stop. Ale auto jelo normalně. A po dalšim startě závada zmizela. Upraveno Listopad 6, 20168 r od legomaniak
Listopad 6, 20168 r Autor NO Mě k tomu svítila ještě EPC a ENGINE, hned jsem připojil OBD2 a podíval se co je to za chybu... Podle toho by to měla být klapka. Motor nechtěl jít více jak 2k otáčky Teď je auto na Praze 10 v servisu a uvídíme co a kdy mi řeknou o co jde Upraveno Listopad 6, 20168 r od vejbuch
Listopad 8, 20168 r Autor V praxi to funguje tak, že Ti pučí na 3 pracovní dny auto které hradí ŠA, ale pokud technik uzná, že závada na vozidle byla způsobena například mnou tak vše včetně odtahu i auta musíš zpětně doplatit Proto jsem raději volil to, že budu jezdit svou Mazdou a domu nás hodil kámoš. Bojím se, jelikž bydlím kousek od potůčku aby to nebyli hlodavci
Listopad 8, 20168 r Tak to stejně není závada způsobenou tebou ale hlodavci. Je to auto, tudíž se musí počítat při výrobě s tím že bude jezdit venku a když jejich kabely nebudou ošetřené a pro hlodavce chutné, tak je samozřejmě okoušou a je to problém koncernu, protože rozkousané kabely a hadičky jsem měl u mé oct II už několikrát, zatím co u jiné značky u které jsem vystřídal dvě auta a stojí hned vedle oct, nikdy nic takové nepotkalo. Náhoda ? Těžko.
Listopad 8, 20168 r Autor No teď jsem volal do servisu a mám zatím toto info. ŠA zjistilo, že je to škrtící klapka tak se objednala rovnou nová. Jelikož je to záruka mobility tak se to musí řešit promptně a zítra bych si pro něj možná mohl přijet tak snad je to doopravdy klapka a zítra již budu jezdit
Listopad 8, 20168 r Čekal jsem, že tam bude nějaká finta Hlavně, že to opraví v dohledné době a nepořádají konzilium Upraveno Listopad 8, 20168 r od Reeshanek
Listopad 16, 20168 r Autor Tak zde posílám souhrn toho jak to probíhalo, pomocí ELM327 jsem věděl, že půjde doopravdy o škrtící klapku (kód: P2101). 5.11.2016 19:00 Auto nechce vytáčet otáčky a má hlasitý vypnutí motoru, škrtící klapka ho netlumí. 5.11.2016 19:15 Voláno na Škoda assitence domluven odtah do servisu i se zapůjčením vozidla, ale pokud technik uzná, že nejde o vadu vozidla vše budu hradit, atuo pujčují na 3 pracovní dny. Přijet mají ve 22:00 5.11.2016 19:45 Sehnal jsem si vlastní odvoz a nahlásil jsem to do škoda assitence ti zajistili odtah na 21:00 5.11.2016 21:05 Přijela odtahová služba auto naložila a jela si po svém Pán byl příjemný a nebyl to nějaký puberťák (pubreťákovi bych auto nedal). 6.11.2016 12:00 Nyní mají auto na diagnostice a řeší se ŠA 7.11.2016 10:00 Zjištěna příčina ve škrtící klapce a objednána nová. Prý bude zítra opraveno a budu si moct přijet. (říkám si, měl jsem si to auto od nich vzít :)) 8.11.2016 14:00 Nová škrtící klapka nepřišla bude až zítra ráno. 9.11.2016 11:00 Auto je opravené můžete přijet. (buhžel jsem mimo prahu) 10.11.2016 10:00 Auto jsem převzal opravené a bylo opraveno v rámci záruky. Doma jsem zjistil, že mám skoro vybitý DO Celková zkušenost? Kdybych nemusel tak dlouho čekat na všechny hovory od ŠA tak by to bylo fajn... Ještě, že mě to nechalo u restaurace Přeji všem aby je podobná situace nepotkala
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.