jirka toledo Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 beru to když starter točí a když ne tak novej... je to přeci jednoduché 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 (editace) Tak jsem rozebral startér. Komutátor opálený není, drážky nezanesené. Jen v cívce ten váleček šel ztuha, vazelína již byla zatuhlá. Tak jsem to vše vyčistil a promazal olejem, převodovka byla taky suchá. Po namazání to dostalo úplně jiný zvuk. Akorát nevím jak uhlíky - na délku mají 1 cm. Zatím jsem jim srazil hrany, ale asi by chtěli vyměnit. Jak ale poznám co je to za typ? Editováno: 3. Prosinec 2016, autor: rubaspavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 (editace) Když jsem se díval do katalogu autokelly, tak tam měli dva typy a lišily se průměrem 67 a 69,25 mm. A vidím na něm značek Bosch Editováno: 3. Prosinec 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 Tak průměr jsem nezměřil . Ale zkusím se domluvit, vezmu oboje a jedny vrátím. Jak dlouhé jsou nové uhlíky? Mam pospíchat s jejich výměnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2016 Jak dlouhé jsou nové nevím, viděl jsem je jen na obrázku autokelly, ale přesně podle oka se mi delší nezdály. S výměnou nevím, tvoje uhlíky jsou zvyklé na tvůj komutátor. Nové by nemusely sednout po celé šířce. Dobrá rada drahá, nevím jaká to byla práce, ale já bych to kvůli tomu znova nevyndaval. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 Ok, uhlíky zatím nechám. Dnes jsem měl tu čest startovat v -9°C. Včera jsem jel krátkou vzdálenost do 20Km a provedl několik startů - cca 8. Takže baterka určitě nabitá nebyla. Dnes Ráno sednu do auta, nažhavím a chytlo to na DRC. Takže díky za radu, baterka to ještě vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vcelkys Vloženo 9. Květen 2017 Sdílet Vloženo 9. Květen 2017 Zdravím Mám octavii 1.9 tdi 77kw pd najeto cca 208 000 za studena normálně chytá ale jakmile se ohřeje motor tak nastartuje vždy až na druhý pokus ten první vypadá tak že nažhavím, nastartuji auto chytne ale celý se u toho totálně zaklepe (za studena je krásnej hladkej start) a hned chcípne pak cca po 2 vteřinách nastartuji znova a auto chytne ale stejně se zase auto zaklepe ale už nechcípne. nevíte prosím čím by todle mohlo být způsobeno? předem děkuji za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duši33 Vloženo 28. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2017 Zdravím mám podobný problém, Octavii 1,9 TDI 77kw. Studene chytá jak vína, ale jak se zahřeje a zastavím a chci znova nastartovat, jakoby se motor zastaví, asi než se přehoupne nějaký z válců, po přehoupnutí chytne hned. Motor malinko klepe a když jsme měřily tlaky tak 3 válce byli cca kolem 48 a poslední 4 válec od rozvodů jen 18. Čím by to tak mohlo být? Je možné že je to vačkou? popřípadě čím? Jinak auto jede, nekouří, nic nevykazuje. jen mě zaráží ten klepavý kovový zvuk a ty starty. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 28. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2017 U mě pomohla výměna baterie. Když jsem jezdil denně byla nabitá i po velmí krátké trase. Lépe řečeno oživená. Když auto stálo delší dobu, bylo znát že hůře startuje. Celkem hodně pomohla generálka startéru. Teplé starty se o dost zlepšili, ale stejně jsem dal nedávno novou baterii. OII trpí výrobní vadou hlavy válců a prý se velmi ráda kroutí. Klepavý zvuk? Mohou to být rozvody, setrvačník. Má na to vliv sešlápnutí spojky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duši33 Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 (editace) Sešlápnutí spojky na to vliv nemá. Baterie je nová. A ty špatné starty to je jako by se motor úplně zastavil a pak jakoby když se přehoupne tak chytne. Klepání a ty starty jsou jediný problém. Vše funguje a jak má. Rozvody jsou dělaný. Hydroštel nevím ten by asi ztichnul po natlakování Editováno: 31. Říjen 2017, autor: Duši33 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zro Vloženo 1. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2018 Dobý den přišel jste tenkrát na příčinu? Mně to letos začalo dělat to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 2. Září 2018 Sdílet Vloženo 2. Září 2018 Ahoj, mohlo by to dělat vymačkané těsnění vstřiků. Měl jsem stejný problém a v servisu mi sdělili tuto možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Havlík Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Je potřeba upravit startovací dávku v řídící jednotce. Cena cca 1000 az 1500. Jedná se o to že nový motor nemá takové vůle. A čím starší tím věci a chybí tam vstriknuti nafty jako za studena. V autorizaku ti to překopou a zaplatíš nesmysli. A pak ti to stejné na jednotce upraví 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Havlík Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Klasika km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka 182 Vloženo 13. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2021 Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli se někomu stala stejná příhoda jako mě. při velké teplotě nastartuju motor a jedu a při zastavení motor zhasne a nechce naskočit do té chvíle než zchladne a potom zase běží. Deje se to pouze ve velké teplotě a potreboval bych poradit. Měnilo se palivové čerpadlo a relé. ??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bakalář Vloženo 14. Únor 2022 Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 Zdravím,chlapi dcerka má fabii 1.9 TDI 77KW.Zničeho nic špatné starty,motor točí blafne a zhasne.Krátké žhavení cca 1 sekunda.Napíchl jsem diagnostiku-vyběhla závada čidla vačkové hřídele.Zakoupil jsem nové,výměna.Diagnostika znovu -závada čidla vačkového hřídele.Zakoupeno nové ozubené kompletní kolo vačkové hřídele. Žhavení cca 5-6 sekund ale stále točí dlouze a naskočí.Každý start stejný.Čidlo kliky OK.Čím by to ještě moho být?Děkuji za postřehy.Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav R Vloženo 19. Ledna Sdílet Vloženo 19. Ledna Zdravím, mám Octavii 1.9 TDI 77 kW Když je motor zahřátý špatně startuje.. někdy až do vybití baterie. Ale větší problém je že když je motor zahřátý a jedu chci přeřadit a sešlápnu spojku tak motor zhasne a nejde natočit. Až když vychladne tak normálně nastartuji a jedu dál ... vše se po zahřátí opakuje.... Poradíte co s tím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.