Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám najeto 185 tkm, do poslední výměny oleje vše ok, ale teď cca 4000km od výměny, mám olej tak necelý centimetr nad ryskou, je jasný že je to nafta.
Už jsem byl seznámen s tím že to bude nejspíše vyklepaný vstřik. Máte někdo nějaké zkušenosti s tímto problémem, nebo opravou ? 
Není to řešení ale potřeboval bych případnou opravu oddálit na jaro, přemýšlím že bych vyměnil olej za nový, starý nechal odstát(pokud se nafta někde usadí tak ji vycucnout)  a takhle je do jara prostřídat, nějaký názor ?  
 

Když s tím nebudeš jezdit tak to do jara vydrží, v opačným případě si koleduješ ještě o větší problém.

Co chceš kde prostřídat?

  • Autor

tak takhle nic nebudu střídat, dám nový olej. Asi není nejlepší jezdit s naftou v oleji, a někde jsem viděl fotky, co dělá nadmíra oleje s motorem.
Nějaký odhad na cenu opravy ? případně co vše s tím bude spojené 
 

zajel bych do servisu, kde se na to někdo fyzicky podívá, než ti tady nějakej střelec začne vypisovat, čím to rozhodně je a co máš vyměnit...

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Oprava se trochu zkomplikovala, zatím bez výsledku, teda asi bude prasklá hlava, to už je asi poslední možnost.
První věc vyvložkované vstřiky, ale olej začal opět záhadně přibývat, takže ještě vstřiky na repas a vyčištěný dpf filtr, a vyměněné tandemové čerpadlo.
 

Nejvetsi pravděpodobnost je pres tandemovku. 

  • 1 rok později...

Jak pak to dopadlo s přibýváním oleje v motoru ? přišlo se na něco?

  • Autor

Bylo špatné tandemové čerpadlo, teklo to někde kolem hřidele.
A k tomu se ještě dělala hlava motoru, vyklepané vstřiky, takže možná i tam něco teklo....

Tak to je fajn. 

 

Já mám Octavku 2 s tímto motorem BMM a a také mám naftu v motoru. 

 

Tandemové čerpadlo jsem měnil 3 krát údělal nové vstriky a dal nový filtr a stále regenerují 80-150km a je jedno zda dálnice a nebo město. A přibývá olej pořád tak hledám inspiraci. Teď se zkontroluje vačka a pak asi půjde hlava na kontrolu a repasy a pokud to nepomůže. Tak už nevím. 

A ty vstriky se dělali proč u tebe? Nějak to  cukalo a nebo to nejelo? 

  • 1 rok později...

Zdravím vás 

mam na vás otázku jestli jste se někdo s tímhle případem už setkal.

mam audi A4 2.0 tdi PD 103kw

je tam problém s přibyvanim nafty do oleje

repasovali jsme celou hlavu včetně všeho kolem,2 vstřiky jsme repasovali 2 koupili nové,čerpadlo jsme nechali repasovat všechno by mělo být úplně vpohode s autem sem normálně začal jezdit a po delší době sem opět spozoroval nadbytek oleje tak jsme odcerpali cca 1,5l a za týden tam byl opět nadbytek takže i po všech těchto opravách je někde stále únik.

je ještě nějaká teoretická možnost kudy se muže nafta do oleje stále dostávat ? Jsem ztoho už zoufalej budu rád za jakoukoliv radu.

diky 

  • 5 let později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.