Vladko Vloženo 10. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2016 Mám uzavřený plechový naftový filtr, do kterého vedou dvě hadičky. Nevím jestli budu postupovat správně při výměně, proto si nechám rád poradit. Nový filtr zaleji přes trubičky který z něho trčí čistou naftou a nechám nasáknout. Připojím hadičky a nastartuji. Na fóru u octávií jsem samo studoval,ale oni mají jiný filtr, který se dá rozebrat, vedou do něj čtyři hadičky a hlavně mají podávací čerpadlo v nádrži. Já si myslím, že ho tam nemám a proto nevím jak by mi mohla diagnostika pomoci s odvzdušněním systému, když mi jediné čerpadlo běží pouze při běhu motoru. Možná to je vše jinak a tak se nechám rád poučit. Předem dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 10. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2016 Ano,píšeš to správně,dělal jsem to nedávno. Odpojit hadičky,ucpat je třeba nějakým šroubem nebo něčím,filtr stříkačkou zalít naftou,usadit,připojit hadičky a nastartovat. Mě to nastartovalo hned,ale chcíplo po cca 5 vteřinách,ale na podruhé už motor naskočil v pohodě a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 10. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2016 (editace) Čerpadlo tam je. Ale musíš mať zaliaty filter, inak hrozí poškodenie čerpadla ! Ja som to robil kedysi aj bez VCDS je to jednoduché pripojil som nový filter a na výstup z filtra som dal hadičku a dával prvú polohu na zapaľovaní, postupne takto načerpalo palivo až bol filter plný. následne som odpojil hadičku a pripojil k motoru, ešte pár krát otočil kľúčom do prvej polohy aby som mal istotu že systém je úplne plný. Tá hadička slúži na to aby nafta netiekla kade tade po motore ale do fľašky. Potom až štartovať keď je filter isto plný, chytne na šup. To vysokotlakové čerpadlo je náchylné aby nešlo nasucho inak hrozí že vytvorí piliny a zničí takto aj vstreky a celý palivový systém. Dá sa to všetko aj cez VCDS. Editováno: 10. Prosinec 2016, autor: Eric_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladko Vloženo 11. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 před 13 hodinami, Eric_ napsal: Čerpadlo tam je. Ale musíš mať zaliaty filter, inak hrozí poškodenie čerpadla ! Ja som to robil kedysi aj bez VCDS je to jednoduché pripojil som nový filter a na výstup z filtra som dal hadičku a dával prvú polohu na zapaľovaní, postupne takto načerpalo palivo až bol filter plný. následne som odpojil hadičku a pripojil k motoru, ešte pár krát otočil kľúčom do prvej polohy aby som mal istotu že systém je úplne plný. Tá hadička slúži na to aby nafta netiekla kade tade po motore ale do fľašky. Potom až štartovať keď je filter isto plný, chytne na šup. To vysokotlakové čerpadlo je náchylné aby nešlo nasucho inak hrozí že vytvorí piliny a zničí takto aj vstreky a celý palivový systém. Dá sa to všetko aj cez VCDS. Eric_ podle toho co píšeš tomu mám rozumět tak, že v nádrži mám podávací nízkotlaké čerpadlo?? Potom bych nemusel pracně zalívat uzavřený palivový filtr naftou (třeba injekční stříkačkou), ale cvičil bych klíčkem sem a tam aby to za mě udělalo právě to čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 Presne tak, to čerpadlo je tam nezalievaš, nahodíš filter prívodnú hadičku, do filtra na vývod dáš hadičku tú do flašky a zapínaš a vypínaš kľúč do prvej polohy aby ti budíky zasvietili. Keď začne vytekať palivo pripojíš a môžeš ešte pár krát zapnúť kľúčik a naštartuješ. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladko Vloženo 12. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 Eric_ děkuji za odpověd' Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 nemáš zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.