MilanHos Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 (editace) Zdravím, dnes t-mobile představil službu chytré auto a na první dojem mě to docela zaujalo. Že kromě GPS lokátoru to dokáže i jiné užitečné věci s tím, že se počítá s vývojem dalších služeb atd. V tomhletom jsem pouze laik, nevím co nabízí konkurence takže mé tvrzení berte s rezervou. Spíš by mě teda zajímalo ohledně připojení OBD portu. Je vůbec možné ve Fabii nebo v jiných Škodovkách dodávaný konektor mít neustále napojený v autě aniž by to nějak vadilo každodennímu ježdění? Děkuji Ještě jsem teda doplnil fotku onoho konektoru a odkaz na zdroj https://www.t-mobile.cz/chytre-auto GetFile.aspx.jfif Editováno: 21. Listopad 2016, autor: MilanHos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Taky jsem na to koukal jako alternativu do Octavky, ktera nema SG, ale zarazila me cena. OK ma to pokryti po evrope, ale ze 75 CZK/mes tam nevidim business case. Proti SG to ma ale interni pamet a sbira data offline, kdyz jede clovek mimo signal, vlastni baterie... Proti kradezi to nepomuze, pocitam, ze pokud neni zlodej lopata, tak ma v kapse GPS/GSM rusicku z eBay za $50... Dalsi info tady: http://www.mobilmania.cz/clanky/t-mobile-dostane-vase-auto-do-mobilu-za-75-kc-mesicne-vyzkouseno/sc-3-a-1336586/default.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...