Publikováno Leden 9, 20178 r Ahoj, pres vikend jsem auto nechal napojovat na diagnostiku a vyskocila mi chyba, ktera nesla smazat, takze stale pretrvava. 15446 - blokovaci ventil klimatizace (N82) P1889 00 [047] - preruseni nebo zkrat na kostru Klimatizace ale normalne funguje. Nepodarilo se mi tady ani na googlu nic najit. Nevi nekdo o co jde? Diky!
Leden 9, 20178 r Mam stejne auto, stejny motor, stejna chyba uz kdyz jsem mel najeto prvnich 1000 km (nechaval jsem neco dokodovavat a typek an to prisel). Pak mi druhy z Brna rekl, ze to dost haze na trojkovych fabkach a kdyz jsem to nechal v servisu proverit, tak pry to dela startstop. Startstop jsem nechal vypnoutna od te doby jsem na diagnostice nebyl. No dulezite je, ze se zrejme jedna o "konstrukcni" vadu a klima funguje ok Sent from my iPhone using Tapatalk
Červen 26Čer 26 Zdravim. Spravny nazov pre ventil N82 by bol blokovaci ventil kurenia. Mal som rovnaku chybu na VCDS. Ventil je tam kvoli emisiam, teda je zatvoreny aby sa motor skor zohrial (nepúšťa chlad. kvapalinu do radiatora kurenia) . Bohuzial povodny ventil po 10 tich rokoch sa pridrel. Nastastie ostal v otvorenej polohe, nakolko prepustal chladiacu kvapalinu cez pomocne elektricke cerpadlo do radiatora kurenia a zaroven cez turbo (chladenie turba po vypnuti motora). Pre spravne chladenie turba som dnes ventil N82 vymenil. Na VCDS po skusobnej jazde vsetko v poriadku. Da sa vymenit aj doma, len potrebujete svorky na stiahnutie hadic na vodu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.