Přejít na obsah

Lpg a problemy s teplotou motoru


Lucky007

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny,

loni v kvetnu jsem nechal oktavku prestavet na LPG.Pri predavce mi bylo firmou co prestavbu delala receno, ze mam spatny termostat a pouští uz pri 60 st. a ze jsem to musel poznat, kdyz jsem jel z kopce, musela mi klesat teplota na budiku.Byl jsem prekvypeny a řekl jsem, ze jsem si niceho nevsimnul,ale vyloučit to nemuzu.Auto prevzal a jel.Hned z prvniho kopce cestou domu jsem vypozoroval, ze teplota opravdu klesa o cca dva dilky.Zacal jsem si byt jisty, ze to musela zpusobit prestavba a reduktor v chladicim okruhu.Presto jsem vymenil termostat za originál a dle ocekavani to bylo stejne.Pri prvnim servisu LPG jsem popsal stav u technika a ten to hodil na to, ze nekdy je treba vymenit několik termostatu,nez se najde funkcni.Po tom jsem to uz prestal resit.Pro sichr vyměnil teplotní cidlo, ale stale stejny stav.Ted v mrazech mi dokonce teplota klesla i na volnobech.Jinak auto topi.

Mate nekdo podobnou zkusenost a vite jak to vyresit?Auto je 4 roky stare s najezdem 90tis km.Na LPG najeto cca 20 tis.System Landi Renzo.

Dekuji za napady

 

Editováno: , autor: Lucky007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...