Publikováno Leden 16, 20178 r Zdravím, nesetkal se někdo z Vás z chybou P1093? Řada 1, Systém měření paliva 2: závada, přerušovaný Stalo se mi 2x že jsem se ráno rozjel, chtěl přidat plyn a nic, prostě jako by pedál nereagoval a tohle mi vypadlo..... Myslel jsem že to je nějaká kravina, ale dnes se to stalo znova. Podle Ross tech je to buď ventilem N276 nebo palivovým čerpadlem. Dá se to nějak změřit, třeba pomocí diagnostiky? Jaký tam je tlak, kolik je správně? Pořád jsem myslel, že u těchto aut diagnostika ukáže, který díl elektroniky to dělá, ale ukazuje to dost všeobecně Díky za rady
Leden 17, 20178 r Autor Dobrý, poradím si sám, začnu přípojkou, prostříkám kontakty na regulačním ventilu N276, a vyměním benzínový filtr. (stejně jsem chtěl dělat i oleje, tak to vezmu zaráz). Poněvadž jezdím i na LPG a nádrž na benzín nenechám vyprázdnit pod 3/4 tak projedu i celou nádrž, možná se tam to palivo taky moc netočí.
Leden 24, 20178 r Autor Vyměnil jsem všechny filtry a olej. Olej a olejový filtr starý cca 20tis, benzínový od výroby (hrůza), vzduchový 2013 ( byl černej jak bota) a rovnou i kabinový ( rok starý ale jak prase). Svíčky jsem měnil před pár tisící. Vyjel jsem celou nádrž, kterou jsem nikdy nenechal klesnout pod 3/4 :D, takže teď budu tankovat a naliju do plné nádrže čerstvého benzínu i nějaké to aditivum. Zatím klid od problému. Tak jsem zvědav....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.