Hanys.cz Vloženo 16. leden 2017 Sdílet Vloženo 16. leden 2017 Zdravím, nesetkal se někdo z Vás z chybou P1093? Řada 1, Systém měření paliva 2: závada, přerušovaný Stalo se mi 2x že jsem se ráno rozjel, chtěl přidat plyn a nic, prostě jako by pedál nereagoval a tohle mi vypadlo..... Myslel jsem že to je nějaká kravina, ale dnes se to stalo znova. Podle Ross tech je to buď ventilem N276 nebo palivovým čerpadlem. Dá se to nějak změřit, třeba pomocí diagnostiky? Jaký tam je tlak, kolik je správně? Pořád jsem myslel, že u těchto aut diagnostika ukáže, který díl elektroniky to dělá, ale ukazuje to dost všeobecně Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 17. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Dobrý, poradím si sám, začnu přípojkou, prostříkám kontakty na regulačním ventilu N276, a vyměním benzínový filtr. (stejně jsem chtěl dělat i oleje, tak to vezmu zaráz). Poněvadž jezdím i na LPG a nádrž na benzín nenechám vyprázdnit pod 3/4 tak projedu i celou nádrž, možná se tam to palivo taky moc netočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 24. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Vyměnil jsem všechny filtry a olej. Olej a olejový filtr starý cca 20tis, benzínový od výroby (hrůza), vzduchový 2013 ( byl černej jak bota) a rovnou i kabinový ( rok starý ale jak prase). Svíčky jsem měnil před pár tisící. Vyjel jsem celou nádrž, kterou jsem nikdy nenechal klesnout pod 3/4 :D, takže teď budu tankovat a naliju do plné nádrže čerstvého benzínu i nějaké to aditivum. Zatím klid od problému. Tak jsem zvědav.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.