PRD Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Zdravím všechny a prosím o radu. Moje Octavia má najeto 22tis. km a při rychlosti 40-65-km/h cuká, jako když mám za sebou plnou káru, ale výkon nechybí. Nejsem žádný začátečník. takže jsem nechal převážit kola - už 2x, ale uvědomil jsem si, že to vlastně dělalo i na letních a teď se to postupně zhoršilo, nejvíc na 3 a 4 rychl. st, ale ty se nejvíc v této rychlosti používají. Na neutrál to nedělá a při jiné rychlosti taky nic. Fakt je, že motor při otáčkách okolo 1800 lehce pocuká, pak jsem taky zjistil celkem volný motor v silentblokach a silentblok převodovky dokonce cvaká. Nevím , že by poloosa??? Nebo to cukání motoru to natolik přenese na karoserii??? Díky za rady. Zdraví Rosťa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Tohle jsem mel u rapida, vymenili celou spojkovou sadu, bohuzel ale ne na zaruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PRD Vloženo 25. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2017 (editace) Taky mě to napadlo, příští týden jedu do servisu, nejdřív musí odstranit to cukání motoru (je divný, že nesvítí žádná závada), no a pak se uvidí co mistři vymyslí, auto je 14 měsíců staré. Pak dám vědět. Díky. Editováno: 25. leden 2017, autor: PRD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinznitry Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Ahoj, poriesil si daco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PRD Vloženo 5. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 Silentblok převodovky, vyměněn v záruce a ještě mi přehráli software motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...