Jump to content

M_ike

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    1,326
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

M_ike last won the day on January 22

M_ike had the most liked content!

Community Reputation

360 Excellent

3 Followers

About M_ike

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podivej se do nastaveni vozu -> asistenti a tam bys ho mel mit moznost zapnout/vypnout. Tve auto by ho mit melo z vyroby, nicmene to je naprosto k nicemu a vubec to nefunguje.
  2. A jako u kazdeho barazu od leasingovky (LeasePlan, ALD, CSOB, SkoFin, ..) plati ze je to kus od kusu. Nekdo se k tomu chova jako k vlastnimu, nekdo naopak jako prase (bohuzel tech je vetsina..).
  3. Proto jsem postoval to posledni video, kde je ten postup spravne.
  4. M_ike

    Škoda Octavia IV

    @LukášCBR Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru..
  5. M_ike

    Škoda Octavia IV

    @Jan R. Ten obrazek cos postoval je Climatronic. Automaticka jednozonova klima, nikoliv manualni klima (3 kolecka). Ja verim ze se na to da zvyknout, ale je to nelogicky.. to pak clovek bude mit opravdu na panelu neustale dane ovladani vetrani, protoze s tim u te manualni varianty bude neustale hybat nahoru/dolu. Ad.: Je uz znamo, jakou motorizaci krom toho uzasneho hybridu bude mit RS?
  6. M_ike

    Škoda Octavia IV

    Alespon nejakej rychlej cvak interieru.
  7. M_ike

    Škoda Octavia IV

    @RDMBR Celkove je to naladene dobre. Diry a nerovnosti to zehli pekne, v zatacce to neustrelilo ani jednou. Tohle je ale presne jak pises, strasne subjektivni. Oproti O3 co sem mel (18" bez DCC) je tohle o hodne mekci, v zatackach to ale neplavalo. Nepredpokladam ze to bude rozdilem pneu, ale opravdu nad tim podvozkem nekdo vic premyslel. Jen proste to "bouchani" zezadu mne tam stvalo, ale tohle je vec, kterou clovek po chvilce vnimat prestane.
  8. M_ike

    Škoda Octavia IV

    @RDMBR Vuci cemu? Superbu? Ten je mekci/tvrdsi diky nastaveni DCC. Oproti predchozi O3 mi to prislo mekci, ale zameril jsem se na to bouchani pri prejezdu retarderu apod a to tam proste znat je dost.. Jinak ano, verim ze si clovek na tu full dotykovost vseho zvykne, ale rozhodne to nepovazuju za bezpecnejsi reseni, jak stara dobra cudlitka (alespon na tu klimu, s teplotou clovek hejbe nahoru/dolu furt) @Pawouk Premyslim, jak to sem sepsat, aby to bylo prehledne a nebyl to zbytecny sloh :)) Volnobeh - U superbu o tom motoru clovek precijen trochu vi (za to ale muze nafta), 1.8 byla v O3 ale jeste hlucnejsi (predpokladam horsi zvukova izolace). O te 1.5 clovek fakt vubec nevi Bezna jizda - Tam je to vicemene srovnatelne s tim superbem, mozna o kousek lepsi, 1.8 o sobe davala znat vic (to jsem ale nikdy nepovazoval za vadu) Pri zatezi - Ten motor je nezajety, takze to urcite bude zpusobene tim, nicmene od 3 tis. otacek je to stejne jako ta 1.8cka pomerne hlucnejsi. Celkove jsem ale byl prekvapeny mile prekvapen tim motorem. Zadne poskakovani pri rozjezdech, hezky to tahne, az na dalnici v urcite rychlosti je citit, jak ten vykon proste zmizi a uz se mu moc za plynem nechce. Pokud nekdo nenajede rocne alespon vice jak 20 tis. km, tak uprimne nechapu, proc by si nekdo mel brat diesel o stejnem vykonu. Rozdil v porizovaci cene se na nakladech za provoz vrati az za XY let..
  9. M_ike

    Škoda Octavia IV

    @RDMBR Podvozek (17" bez DCC) je vyladenej dobre, ale zadni naprava mlati pri prejezdu pricnejch nerovnosti (prahy, frezovani vozovky), jinak OK. Tu pamet columba zjistim. Motor je oproti 1.8 v O3 mnohem tissi (nevim zda je to diky 1.5 nebo ze je to lepe odhlucnene) ale rozhodne je to mnohem tissi nez muj superb (v budoucnu uz jen bezin ❤️) Hlasove ovladani to ma, ale jen v anglictine, nechapu.. prej bude k dispozici nejaky update co by tu cestinu mel dotahnout, nevim.. Digitalni panel ma jemnejsi rozliseni nez ten co je aktualne jinde. Ale to schema zobrazeni je tragicky. Jednak vizual budiku (tohle je ciste subjektivni) je takovy laciny a nejvetsi fail je za mne nemoznost zvolit doprostred cokoliv jineho, nez aktualni rychlost. Pro zobrazeni mapy, musim prehodit cele rozhrani kdy ale zmiznou kulate budiky. (a nebo nevim jak to proste nastavit, neprisel sem na to). Tohle pusobi hrozne nedodelane a kostrbate. Nastavovani klimatizace a vlastne cehokoliv pres panel je priserny, PRISERNY A PRISERNY. Kdyz clovek chce zmenit silu foukani, tak to sebere dobrych +/- 10s nez clovek najde co chce a upravi jak potrebuje - asi chapu proc to ma neustale zapnuty lane assist. Bez nej to clovek proste nekam narve. Sam delam uz dost dlouho v IT a nebranim se pokroku, ale tahle full dotykova doba v autech mne brutusalne zacina vytacet, to v aute nema co delat. Novej klicek je mohutnej (cudliky jsou malickaty), ale je peknej :)) Nema to svitilnu v kufru Ambientni osvetleni se povedlo, fakt super. Jak moznosti nasteveni (lista, a nohy zvlast), tak i vizualni zakomponovani do interieru. Jen nevim, proc to je jako u Karoqa jen vepredu a vzadu to ve dverich uz neni. Absence zatmavovani praveho zrcatka.. Tohle bych rovnou dokupoval z toho prislusenstvi Svetelny animace jsou hezkyy, troufnu si rict ze i hezci jak u superba FL (mluvim o tom kdyz auto zapina coming/leaving home) Predni svetla svitej lip jak superb ("matrix" varianta) a vypadaj za mne i lepe. Ovladac svetel je za mne super reseni, mnohem cistsi nez to bylo doted Design se tu resil uz mockrat, vzadu je to Toyota Auris, uvnitr diky vytahnutemu panelu mazda, zvenku audi/bmw.. Suma sumarum, za ty penize co za to chteji, je to masakr.. oproti O3 je to uvnitr vazne hezci a dospelejsi (chvalim to, jak se jim povedlo zamaskovat tvrdy plasty ruznejma dekorama apod), furt je ale videt, ze tam je prostor kde by to mohlo bejt lepsi. Otazkou je, proc neni (restrikce, setreni, prostor pro lepsi model..?) To co je velika chyba je dotykovy system na 90% vseho, kdyby alespon ta klima zustala jak byla a zbytek byl pres infotainment, tak by to bylo snad i dokonaly.
  10. M_ike

    Škoda Octavia IV

    Pokud by nekoho neco zajimalo, tak mam aktualne k dispozici 1.5 TSi lift na tyden, nez se preda dal, tak muzu zjistit/vyfotit/natocit
  11. @Patrik1971 je to tim zasahem, pred tim jsem tam mel napsano SPORT, ted je tam comfort ale tvrde to je spravne (tj. sport).
  12. Pomohlo vypnuti auta. Reset navigace na tohle vliv nema.
  13. Take se mi to uz stalo a nejsem sam, i znamemu. Vse funguje krom mapy, misto mapy je tam prazdno. Pomohlo auto vypnout, nechat budiky uplne zhasnout a po chvilce znovu nastartovat. @bojler Rozdil mezi columbem a amundsenem je v tomhle pripade ten, ze u columba to jede na obou, u amundsena si musis vybrat zda to budes mit na budikach, nebo na displeji radia.
  14. Jak je to s tim head-up displejem? Bude, nebude.. ? Fleet sel a pujde dolu take. Ceny jsou uz uplne mimo. Dost firem rusilo diky blizicim se problemum sve objednavky.
×
×
  • Create New...