Přejít na obsah

2.0 TSI 132kW


Habi001

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Dnes jsem viděl další test tuším v auto tip na motor TSI 2.0 a byly tam tyto udávané spotřeby....

Sportovní jizda 11,9

Cesta do a z práce celkem 21km...9,7

Eko úsporný režim...7,7

Ještě psali, že motor pochází z Audi,tak si myslím, že to nezní špatně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále uvažuji nad timto motorem Pár krát do roka ale taham karavan cca1500kg tak snad by to byla vhodná motorizace.Proti Tdi ma o 80Nm menší krouťák vůbec nevím jestli to je dost nebo málo :-) dilema.Tento motor má převodovku DQ500?

 

 

Editováno: , autor: Kamca1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 2. 2017 na 9:56, Kamca1 napsal:

Stále uvažuji nad timto motorem Pár krát do roka ale taham karavan cca1500kg tak snad by to byla vhodná motorizace.Proti Tdi ma o 80Nm menší krouťák vůbec nevím jestli to je dost nebo málo :-) dilema.Tento motor má převodovku DQ500?

 

 

 

To zvládne v pohodě :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ano je to z moji jízdy....auto mělo najeto lehce přes 5tis. km sloužilo pouze pro zkušební jízdy na kempech a dloudobá spotřeba byla 9,7l a to v nějakých čekacích pauzách mezi jizdama bylo pořád nastartované. Tak že si myslím pokud si na něj člověk zvykne tak ta spotřeba může být ještě lepší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Kamca1 napsal:

Foto spotřeby z první testovací jizdy....60%dalnice zbytek prujezd okrsky a centrem Ostravy  na rovnem úseku byla okamžitá spotřeba při rychlosti 80km/h 4,5l...

IMG-20170225-WA0017.jpg

 

 

Zkoušel jsi i akceleraci z 0 km/h naplno? Pokud ano, pocítíš trošku zatlačení do sedaček? :-)

Editováno: , autor: jindrous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Kamca1 napsal:

Foto spotřeby z první testovací jizdy....60%dalnice zbytek prujezd okrsky a centrem Ostravy  na rovnem úseku byla okamžitá spotřeba při rychlosti 80km/h 4,5l...

IMG-20170225-WA0017.jpg

no cca rozdíl 2 litry v tomhle passivním typu jízdy vs leon 206kw.... 

 

 

.

 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Takže mé dojmy po najetí několika set km s touto motorizací v Kokodáku... Motor vlažný, dynamika jen průměrná. To jsem očekával, těžké a mohutné auto, velký odpor vzduchu. Průměrná spotřeba 11,4 /100km. Pokud jedete vyloženě předpisově bez předjíždění stylem pana klobouka, tak přes 9 litrů průměr. Níž jsem se nedostal. Ale to už není jízda, jenom přesun. Auto jinak na 19" kolech 4x4. Podvozek super, motor tichošlápek. Podvozek mile překvapil, filtruje nerovnosti, nic nebouchá, žádné masírování zadků se nekoná a to je auto bez adaptivních tlumičů. palec nahoru. Rozdíl ve spotřebě v kokodáku mezi TSI 2,0 132kW a TDI 2,0 140kW je 3 litry. Takže je dobré si spočítat, kolik kdo najede a jestli se příplatek u TDI vyplatí.

 

Mohu ovšem srovnávat dynamiku motoru s 2,0 TDI 110kW v oktávce, ta jede výrazně lépe. Rovněž 1,4 TSI 110kW v novém Superbu jede lépe než tento dvoulitr v Kokodáku. S 1,8 TSI v oktávce to ani srovnávat snad nebudu, tam je opravdu propastný rozdíl.

 

DSG funguje skvěle, jenom při předjíždění se člověk sem tam orosí, pač při sešlápnutí plynu se chvíli nic neděje a pak člověk s napětím očekává, co se dít bude a jak to bude rychlé, aby to auto předjel. Protože to není ovšem vozidlo se sportovními ambicemi, dalo se to očekávat a předjíždět je dobré pouze s rozmyslem a nechávat si delší odstup od protijedoucího auta. Sportovní režim nepomůže skoro vůbec, jen to řve ve vyšších otáčkách a nic zvláštního se neděje. Člověk se musí smířit s faktem, že do kopce vás spráská kdejakej lepší osobák s menším obsahem....

 

Co se týče LED svícení, super. Tady je to bez kompromisu skvělé. Porovnávám s mými bi-xeny na O3, potkávací LED tolik neoslňují a obrazec na zemi je pevně ohraničen, dálkové jsou LED lepší. Potkávací možná lépe svítí ty xeny. Přisvicování do zatáček je znát. Automatické přepínání dálkových a potkávacích bych oželel, nefunguje moc dobře, často oslňuje a trvá to dlouho, než přepne na tlumená a naopak i nazpátek na dálková.

 

Ambientní osvětlení interiéru je taková srandička, ale poteší.

 

Jinak auto skvěle brzdí, řízení je trochu rozevláté, při vyšších rychlostech netuhne tak jako u O3 a je potřeba více drobnějších korekcí. Ale je to o zvyk.

 

V autě nic nevrže, nepraská, ticho. Audio Canton nic moc, hraje o chlup lépe než standart.

 

 

 

 

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve všem temeř můžu souhlasit jen s tou spotřebou bych byl opatrný já jel taky jen jednou a v pohodě jsem se dostal pod 9 a to jsem se ale vůbec za kloboučnika  nevydaval...takže vše zavisi jen od tvrdosti nohy a to že 1,4 v superbu jede líp to jsi mě teda pobavil..:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...