GeorgeTDi Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Zdravím všechny, nechal jsem si v autorizovaném servisu vyměnit čelní sklo. Byla tam prasklina. Bohužel, kdybych věděl jak to dopadne, tak si vyberu jiný servis. Výsledek je promáčklý kryt airbagu spolujezdce v palubní desce (zřejmě se mechanik opřel rukou přímo na krytu), takže to je teď vidět. Utrhlý úchyt na kryt sloupku u řidiče v palubní desce, takže ten kryt teď u palubní desky nedoléhá a okno nalepili i s přidělaným držáčkem na parkovací lístky. Nevím jestli teď to promáčklé víko nemůže dělat bordel při aktivaci airbagu, aby nebylo nějak zkřížený a neodtrhlo se to třeba, nebo odtrhlo nějak jinak a airbag udělá něco jiného než má. na fotkách to je vidět méně, ale na živo i na pohmat je tam velká prohlubeň. Nevím jak to řešit, protože kdyby mi ten servis měl třeba měnit palubní desku, tak se bojím, co by tam ještě dalšího vyvedli. Nemáte někdo zkušenosti např. s narovnáním zkřiveného krytu nebo jestli to bude v případě bouračky fungovat stejně? Díky moc! Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 demontovat kastlik,pak airbag a zkusit vytlacit, ale sel bych jim to reklamovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 také bych to nejdříve řešil s "autorem". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davi72 Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 řekl bych,ten kryt je narušen=výměna=reklamace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 24. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Psal jsem jim už včera mail. Psal jsem i na Škoda info přímo. Dneska jsem odjel na služebku mimo ČR až do pátku. Tak jsem zvědav jestli se ozvou do té doby. Stalo se to ve čtvrtek 19.1. Ještě ke všemu byly ty sloupky hrozně ušmudlaný. Fakt vynikající práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Na Škoda info ti nepomuzou,... napisou klasickou definici,... ze to mas reklamovat a ze nemuzou do toho zasahovat. Osobni zkusenost s resenim reklamace a jednani v autoriz. servisu. Snad dopadnes lepe:-) Jen by me zajimalo, co to bylo za servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 24. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Martin.sv : Mě právě přes škoda info pomohli. Došlápli si na servis škoda a ten začal konečně něco řešit. Tak uvidíme co se stane tentokrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 No je to hnus, ale reklamovat to po x dnech tak to se ti můžou vysmát. Přilepený držák to obhájíš, ale auto jsi převzal a pokud jsi to hned nereklamoval, tak to může být problém. Vím z vlastní zkušenosti. Na druhý den po garančce jsem otevřel kapotu a zjistil, že mi propíchli deku co je na kapotě. Bylo mi sděleno, že pokud u přebírání a otevření kapoty nebyl technik co by viděl, že jsem to neudělal já tak bohužel. Ale udělal jsem tam kravál a asi půl hodině dohadování mi to vyměnili. Ale to byla halířová položka vůči tvé škodě. Držím palce, ať ti to dobře dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 A jak ti pomohli?? Me standartne i po znaleckem posudku,... napsali: Jak jsem slíbil v průběhu našeho telefonátu, předmětnou záležitost Vašeho klienta jsem v rámci ŠKODA AUTO a.s. prověřil a zjistil následující. Podle všeho jste již tuto záležitost komunikovali s oddělením Péče o zákazníka ŠKODA AUTO a mohu bohužel pouze potvrdit stanovisko, které Vám již bylo sděleno. V případě Vašeho klienta se jedná o spor mezi zákazníkem a nezávislým podnikatelským subjektem, kdy k vypracování nezávislého znaleckého posuzení nejsme jako nezúčastněná osoba, byť jsme výrobce vozidla, legitimováni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 24. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Woody: Přebíral to táta a už byl večer. Nebylo nic vidět. Já měl auto zpět až o víkendu a všiml jsem si toho v neděli když svítilo slunce. Takže hned v pondělí jsem jim to poslal mailem. Díky za držení palců. Dám vědět co odpoví a jak to bude dál probíhat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 24. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Martin.sv: Pomohli mi tak, že servis pořád dělal mrtvého brouka a že nic nenašel. Týkalo se to vibrací při 140km/h do volantu. Když jsem napsal na info, tak tento servis kontaktovali a najednou se servis sám ozval, ať to přivezu a že dorazí technici z MB. Auto si pak odvezli a po měsíci vrátili s jinou nápravnicí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 A servis,..?? No bohuzel ja to mam zavaznejsi, i kdyz na starsim aute. Me tam tece za deste pres 5-te dvere a navic AS dela mrtveho brouka a co mi napsal na reklamaci? Geo neudelali, resp. pry udelali a za 2 mesice reklamuji a udajne zarezle srouby: "Na vaši otázku, proč s vámi nebyla dne 13.2.2015 sepsána reklamace musíme odpovědět, že jste nepožadoval sepsání reklamace jako takové, ale prohlášení pro Českou pojišťovnu. V tomto prohlášení jste požadoval naše písemné uznání, že jsme seřízení geometrie na vašem voze neprovedli vůbec anebo provedli neodborně, toto vám dle vašeho tvrzení poradili v pojišťovně. Takový dokument vám samozřejmě vystavit nehodláme. Po opravě vašeho vozu námi byla geometrie proměřena a seřízena což je patrné z protokolu, který byl námi zaslán do pojišťovny. Na argumenty, které ve stížnosti uvádíte, jsme vám již odpověděli prostřednictvím e-mailu (reakce na vaši další stížnost, kterou jste zaslal do ŠA a která nám byla postoupena k vyřízení, viz přiložený opis)." A na konci dodali: "Dále musím reagovat na vaši výtku, že jsem vám řekl abyste si podal písemnou žádost, ve skutečnosti jsem vzhledem k vypjaté situaci navrhl, abyste si stěžoval písemně. K tomuto kroku jsem se rozhodl, protože za vámi již více než deset minut čekal další zákazník, který zjevně spěchal a jelikož jste s panem Cihlářem ani po více jak půl hodině nenašli schůdné řešení problému. Nicméně musím znovu opakovat, že jsme připraveni vám proměření a seřízení geometrie udělat zdarma za podmínek, které jsme vám již v minulosti popsali." Ja tam jdu sepsat reklamaci a nakonec me poslou k sipku:-D Setreni CP k oprave: viz. Obrazek. K oprave se nikdo nema a ani jiny AS se nechce. Pry radsi, kdyby to bylo nabourane,... nez predelavat nedodelky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 24. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Martin.sv: Servis se zatím nevyjádřil. Uvidíme a až budu zpátky v ČR tak tam zajedu udělat reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 2. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 Takže klasická odpověď servisu: 1/ jako reklamaci popisujete promáčklinu na přístrojové desce: Náš certifikovaný mechanik postupoval dle pokynů výrobce tudíž nemohlo dojít k žádnému poškození přístrojové desky. V příloze emailu vám posílám foto přístrojové desky z našeho služebního automobilu Škoda Superb, kde sklo nebylo nikdy vyměněno. Na obou fotografiích se jedná o úplně stejné znaky a z toho je patrno, že je to výrobní standart výrobku a nelze to požadovat za závadu. 2/ jako reklamaci popisujete přilepen držák parkovacích lístků. U každé automobilu z výroby je tento držák přilepen. 3/ jako reklamaci popisujete odstávající se konec levého krytu sloupku A. Na vámi doložených fotografii je již kryt A sloupku demontován ,tudíž nelze uznat jeho reklamaci –včetně jeho napasování . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 2. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 Foto tzv. výrobního standartu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaho Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 Tohle by tě už mohlo uklidnit ;-). Je to opravdu standard, a to nejen u Superbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 2. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 Maaho: Díky za foto. Dneska jsem zkoušel porovnat s jedním služebákem superbem v práci a z tohoto pohledu to vypadá stejně. Ale na úhlopříčku to je jinak. porovnání služebáku a mého auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 takže to není závada, ale desig. Smuný, že se to na první pohled nepozná :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.