Přejít na obsah

Samolepka na blatníku u zadních dveří


Andrews

Doporučené příspěvky

prave, ja jen, ze se vzteka, jak ho serou lidi bez zasterek(uprimne, dneska uz je moc aut z vyroby nema) a pritom pak sam prizna, ze ty jeho taky nejsou uplne OK.

Co že nejsou OK, ale že si záměrně nechal zvednout auto -_- Na druhou stranu, dneska jsem jel přes Lípu do Boleslavi a ten paket pro špatné cesty bych docela i místama využil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale každopádně i s tím paketem, každý kousek plastu pod auto je lepší než nic.. Kolikrát mi to přijde jak pomsta výrobců aut..i když mi uniká za co. Jak to tak vypadá, není to v legislativě jen o maximálních nájezdových úhlech apod. Normy a předpiy jsou jedna věc, ale ne vždycky je to k dobru věci :blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu odbočím..zkus si na 105ku dodělat povinnou zadní mlhovku, dát ji doprosřed a přijet s tím na STK. Tak tě poženou, že se hned tak nezastavíš.. A podívej na Peugeot 206. Orazítkuje se výjimka a je to..vyráběl se o 106..tedy spíš o 206 :)

jinak ty úhly to samozřejmě plnit musí, ale jezdit v dešti se za takovým autem nedá.. Proč asi se ty zástěrky ale dají sehnat..vpředu je to kvůli ochraně auta, ale vzadu to určitě bude hlavně kvůli vodě za autem..takže to výrobci v podstatě uznávají, že předpisy jsou moc mírné..Houby by se stalo, kdyby ty zástěrky byly zas povinné, nemuselo by se za ně aspoň připlácet :)

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze vysledek je podobnej stavu, jako bys je vubec nemel...

Nemůžu souhlasit. Částečně to svoji roli plní. Alespoň si třeba kolega co jel téď v dešti za mnou nijak nestěžoval. Ale tuhle po průjezdu blátivou polní cestou byl zadek pěkně ohozenej.

Nenapadlo by mě a ani asi škodovaky, že by na tyto auta se zvýšeným podvozkem a 4x4 měli být delší zástěrky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze vysledek je podobnej stavu, jako bys je vubec nemel...

Nemůžu souhlasit. Částečně to svoji roli plní. Alespoň si třeba kolega co jel téď v dešti za mnou nijak nestěžoval. Ale tuhle po průjezdu blátivou polní cestou byl zadek pěkně ohozenej.

Nenapadlo by mě a ani asi škodovaky, že by na tyto auta se zvýšeným podvozkem a 4x4 měli být delší zástěrky.

to, že si nestěžoval neznamena, že od tebe nelitala voda. podle me je ten rozdil minimalni a hlavne by to bylo hrozne hnusny, kdyby ty zasterky byly delsi(me prijdou osklivy i ty kratky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja považujem zásterky za užitočnú vec a preto ich mám vpredu aj vzadu.

To je síce pekné, že sme západ dohnali v legislatíve a zásterky sme zrušili. Ale v stave ciest sme mali západ tiež dobehnúť a až tak zrušiť zásterky.

Presne tak -_- Kdejaka kravovina je povinna, ale uzitecny veci se zrusily, protoze EU je taky nema. A neni to zdaleko jenom o autech, je to celkova EU-byrokracie a plati to snad ve vsech oblastech :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani u RS-y to zase nie je také zlé, zásterky sú čierne, pneumatiky tiež. Nejaké fotky mám na www.railweb.sk v sekcii Škoda. Inak zásterky u OII majú význam hlavne pre samotné auto. Kamienky "neopieskujú" vpredu podbehy a vzadu bok spodnej časti nárazníka (u OII pomerne dlhého). Taktiež ak sa prejde cez blatko, tak nie sú dvere okamžite poznačené pásikmi od odletujúceho blata. A v zime sa za kolesom nemá tendenciu tvoriť veľký klin zľadovatelého snehu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...