Přejít na obsah

novivo60@seznam.cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení novivo60@seznam.cz

  1. Zdravím. Předpokládám, že tento kryt si tam z výroby měl díky tomu, že na voze byla jako příplatková výbava paket pro špatné cesty, v rámci které tam byl i ten kompozitní kryt. Škoda, že mě to nemúžeš nafotit, docela by mě to zajímalo, jak je to zespoda sesazeno... Děkuji za informace... S pozdravem I. N.
  2. Zdravím. Prosím, mohl by zde někdo z uživatelů pofaceliftové verze Škoda Octavia III. , benzínové motorizace 1,4TSI/ 110.kW, manuální převodovka,verzi s továrně nainstalovaným nezávislým topením WEBASTO, kteří již mají namontovaný velký kompozitní kryt, zda by se zde mohli podělit o své zkušenosti s montáží, případně, zda by jste zde mohli zveřejnit nějaké fota tohoto nainstalovaného krytu na autě. / ŠA u tohoto originálního příslušenství uvádí / 5E0 že není vhodný pro vozy s nezávislým topením /...Děkuji Vám za všechny Vaše postřehy... S pozdravem I. N.
  3. Zdravím. Chtěl bych prostřednictvím vlákna poprosit všechny odborníky i lidi znalé této problematiky, zda by se zde mohli podělit se zkušenostmi a mohli zde detailněji popsat postup při odvzdušňování brzd na Škoda Octavia III., ať už za použití diagnostiky, či případně, že mají nějaký postup, jak lze tento servisní zásah udělat i bez diagnostiky. / bez aktivace ABS systému /. Děkuji všem za cenné rady....IN.
  4. Zdravím. Prosím o doplňující info, zda má ten Vámi namontovaný kryt na faceliftové Škoda Octavia III. toto číslo náhradního dílu dle elektronického katalogu náhradních dílů ETKA : 5E0 071 608. Děkuji...IN.
  5. Zdravím. Měl bych prosím dotaz, zda někdo z odborně zdatných na tomto fóru by mě mohl poradit, zda tento velký kompozitní kryt motoru /číslo ETKA : 5E0 071 608 /, je určen výhradně pro předfaceliftové verze Škoda Octavia III. v benzinové motorizaci, nebo je kompatibilní / stejné číslo dle ETKA /, i pro pofaceliftové verze Octavia III. Škoda Octavia III., 12/2017, liftback, 1,4TSI/ 110.kW. Vůz vybaven již z továrny nezávislým topením WEBASTO. Děkuji předem za veškeré Vaše informace...IN.
  6. Velmi Vám děkuji za Vaše rady, snad to nějak bez úhony vyměním.... S pozdravem Ivo NOVÁK.
  7. Dobrý den. Obracím se zde ještě s prosbou o info na uživatele Sudetak, ale samozřejmě budu rád když se k problematice vyjádříte kdokoli, kdo s tím máte nějakou praktickou zkušenost. Chtěl bych jít cestou nejmenšího odporu a tak jsem se chtěl ještě zeptat, pokud bych chtěl nakonec tu hlavu ložiska z čepu kola stáhnout z kloubového hřídele, zda se bez vhodného stahováku neobejdu. Pokud ne, chtěl bych / mám přístup k třískovému obrábění /, vyrobit místo toho tříramenného stahováku jenom přírubu s vnitřním vylehčením do které bych udělal dvě díly v rozteči na závity na šrouby kol a středem bych vyrobil díru s nějakým jemným závitem / st. 1.25 - 1.5. mm /. Namontoval bych to rovnou na čelo brzdového kotouče na kolové závity a přes šroub bych to vytlačil. Mohlo by to takto fungovat...? Děkuji předem za veškeré Vaše názory.
  8. Dobrý večer. Děkuji za reakci - videonávod uživateli Alma. Dle rady uživatele Sudetak jsem pečlivě prostudoval část originální dílenské příručky Škoda Fabia II. , týkající se této problematiky a zde se výslovně uvádí, že je třeba stáhnout hlavu ložiska čepu kola z kloubové hřídele jestě před samotným vymontováním samotného tlumiče z těhlice. Tak teď po shlédnutí toho videonávodu nevím, zda je na tom Roomsteru něco jinak... Díky za veškeré Vaše názory...
  9. Dobrý den. Děkuji za prvního reagujícího na můj příspěvek. Abych to vzal popořádku. Moc obšírně se zde na fóru touto problematikou zatím nikdo nezabýval. Dílenskou příručku k tomuto konkrétnímu vozu již mám. Zas za úplného amatéra se již nepovažuji. Nedávno jsem dělal kompletní repas tlumičů jak předních, včetně kulových čepů tak zadních tlumičů na podstatně jednodušším autě / Škoda Felicia /, kde nebylo nutné nic dalšího /těhlici /, vůbec sundavat a na kulové čepy spodní nápravy nebyl třeba žádný stahovák. Stahovák pružin již mám doma z repase té Felicie. Jen jsem se chtěl ujistit, zda je opravdu rizikové vyndávat ten tlumič bez toho, aby se stáhla ta těhlice. Rovněž prosím - sháním informace, jakou velikost - rozměr stahováku na kulové čepy, jak spodního ramene, tak řízení zakoupit, případně, kde zakoupit ten speciální oříšek na dvanáctihrannou matici. Samozřejmě nějaké praktické rady, jak se čeho případně vyvarovat, či jaký postup zvolit jsou vždy cenné. Děkuji ... S pozdravem Ivo NOVÁK
  10. Dobrý den. Obracím se zde prostřednictvím tohoto vlákna na všechny odborníky i nadšené opraváře aut o radu, jak přesně postupovat při výměně předních tlumičů na osobním automobilu Škoda Fabia II. gen. r. v. 2007. Někde jsem se dočetl, že je třeba kvůli této samotné operaci stáhnout z kloubového hřídele hlavu ložiska čepu kola, bez toho prý hrozí poškození vnitřního kloubu kloubového hřídele, respektive jeho ložisek. Pokud toto je skutečně pravda, pak to pro mě představuje určitou komplikaci. Při zevrubné prohlídce tam vidím nějakou speciální dvanáctihrannou matici, na jejiž povolení zřejmě bude potřeba nějakou speciální nástrčnou hlavici / oříšek /a pak to vidím na nějaký stahovák na kulové čepy, ten nevím, jakou konkrétní velikost, případně rozsah zdvihu na tuto operaci / demontáž čepů spodního ramene nápravy a čepů řídící tyče /, zakoupit. Prosím o info, zda s tím máte někdo nějakou konkrétní zkušenost, zda by jste mě zde mohli popsat zevrubný postup demontáže a následné montáže, případně prosím o radu, jaký rozměr stahováku na čepy zakoupit, případně kde zakoupit oříšek na dvanáctihrannou matici. Děkuji předem za veškeré rady a tipy k této výměně... Děkuji... S pozdravem Ivo NOVÁK
  11. Zdravím, Obracím se zde především na zkušené odborníky o radu při výměně světlometů na Škodě Fabia II. - předfacelift. Auto mělo kolizi s lesní zvěří a kromě předního nárazníku bude třeba demontovat a vyměnit zdeformovanou chladičovou stěnu, na které jsou nainstalovány světlomety. Na chladičové stěně jsou šroubovací " výškově štelovací průchozí šrouby s levým závitem na seřízení pozice světla vůči kapotě. Prosím o radu - nějaký detailní postup, jakým způsobem spasovat / namontovat světlomet na chladičovou stěnu. Čeho se držet, na co si dát pozor při doladění pozice... Uvítám každou informaci zkušeného odborníka, aby to ve finále " nějak" vypadalo...
  12. Dobrý den. Obracím se zde prostřednictvím tohoto vlákna především na odborníky ale i na laiky s podobnou zkušeností. Dcera si před časem zakoupila z " Áček " osobní vůz Škoda Fabia II. Combi s motorizací 1,2TSI, 63.kW / CBZA /. Ještě než se přiblížila k domovu / cca 60. km /, rozsvítila se na palubní desce kontrolka " , které odpovídá v manuálu popis " Systém kontroly výfukových plynů. Po napojení na autodiagnostiku / printscreen číslo 1. z diagnostiky v příloze /, chybová hláška detekovala problém s lambda sondou - za katalyzátorem. Nechtěla se tam s nimi dohadovat, nicméně odpovídající sondu - značkovou NGK, jsem zakoupil, vyměnil, chybovou hlášku smáznul. Odjela s autem cca 15.km a vyskočila ta samá kontrolka na palubce. Po napojení na autodiagnostiku, chybová hláška, týkající se katalyzátoru. / viz printscreen číslo 2. z diagnostiky v příloze/. Domnívám se, že katalyzátor se pomalu, ale jistě odebírá po cca 116. 000. km do věčných lovišť, přesto bych rád slyšel názor někoho odborně zdatného, zda tomu tak skutečně je, nebo tomu tak být nemusí. Servisák, kde běžně dáváme vůz do opravy nám obecně sdělil, aniž by to zatím osobně viděl / má toho teď moc /, nám po telefonu řekl, že to u těch Fabii II. s TSI motorizací občas odchází / myšleno ten katalyzátor. Děkuji předem za veškeré Vaše názory na tuto problematiku. S pozdravem I. N.
×
×
  • Vytvořit nový...