Publikováno Únor 2, 20178 r Setkal jsem se s potřebou vypnout ESP a veškeré stabilizační systému. Ne chvilkově pomocí tlačítka na středové konzoli, ale pomocí VAG. U starších ABS jednotek stačilo údajně změnit 2 bity a bylo hotovo. U jednotky ve voze rv 2014 s označením 1K0 907 379 BS to ovšem už takto nelze. Ví někdo postup? Resp. které bity jak nastavit? Potřeba vypnout je škola smyku a touha si ji pořádně užít, nejedná se o řízenou sebevraždu
Únor 2, 20178 r Aj ked to nerab robim a som vyslovene alergicky na forumovych policajtov, neda mi to nespytat sa. Ale prosim neber to v zlom, len som zvedavy. Aky zmysel ma absolvovanie skoly smyku s takymautom, ktore potom v premavke pri opatovnom zapnuti systemov ma uplne ine spravanie? A vsetky naucene hranice tvojho auta su ti uz nanic? Ci tam chces ist zo srandy?
Únor 3, 20178 r Autor Řekněme ze zvědavosti, jak se auto chová bez asistentů. A mimochodem, pokud si vše vypneš, tak je auto v nejhorším stavu. Cokoliv jiného a zapnutého už je pouze lepší. Tzn. že poznáš své hranice a při zapnutých systémech bude pomyslná hranice jinde, na lepší straně. Byl jsem tam a měl jsem vyplé pouze ESP přes tlačítko na středové konzoli. Rozdíl byl markantní. Se zapnutým ESP sup ustál mnoho, bez něj to bylo horší. Takže měl-li bych se adaptovat na hranici bez, tak se systémy mám "náskok" a vím, kdy se to urve od cesty... asi tak.
Únor 3, 20178 r VAG ani nepotřebuješ.... Stačí rozpojit čidlo ABS na jednom kole a rázem jezdíš bez veškerých asistentů (ESP, ASR, ABS). Auto to vyhodnotí jako chybu a všechny ty systémy jsou mimo provoz. Člověk, ale musí jezdit ROZUMNĚ. Momentálně mám totiž závadu na čidle jednoho kola a v servise na mě budou mít čas až příští týden - takže bez asistentů bohužel jezdím a rád za to nejsem. Jezdím předvídavě a opatrně, takže zatím žádné velké drama na silnici mě nepotkalo. Na hraně adheze je auto samozřejmě více nedotáčivé. I když jsem s auty bez ESP/ASR/ABS najezdil hodně kilometrů v minulosti, tak ty systémy tam určitě k něčemu jsou. Pokud samozřejmě člověk jede za hranicí možnosti auta/povrchu, tak je elektronika na to stejně krátká.
Únor 3, 20178 r S tím rozpojováním bych byl hodně opatrný, je to hodně namáhané místo a pokud se do konektoru dostane voda se solí, můžeš rovnou objednávat nové čidlo. Pokud to chci není problém to nastavit tlačítkem a to je jediné rozumné řešení. Nemluvě o faktu, že ESP může po delší době jízdy s odpojením čidlem(čidly), vyžadovat základní jízdní test............... Upraveno Únor 3, 20178 r od ferda25
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.