prassat Vloženo 1. Březen 2017 Vloženo 1. Březen 2017 (editace) Tuším, že to byl Martin Vaculík (novinář), který ve videu popisoval jízdní dojmy z Kodiaqa a vysvětloval tam proč je dojem z motoru 140kW lepší u Kodiaqa než u Superba - kvůli upravenému (sníženému) průběhu toč. momentu. Zmínil právě rozdíl v použité převodovce a DQ250 vs. DQ500 (až 600 Nm).... Editováno: 1. Březen 2017, autor: prassat Citovat
janmatejicek Vloženo 1. Březen 2017 Vloženo 1. Březen 2017 jo aha, Vaculík... tak tím bych se neřídil 2 Citovat
Maverick Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 před 16 hodinami, janmatejicek napsal: jo aha, Vaculík... tak tím bych se neřídil Nevim sice proc, ale at tak ci onak, ma pravdu. 1 Citovat
janmatejicek Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 @Prochaine Dík! každopádně o omezení toč. momentu až do 4. rychlosti se tam nic nepíše. @Maverick má nějaké oficiální info, kde by se tohle omezení rozebíralo? 1 Citovat
Prochaine Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 Tady je pokračování ohledně točivého momentu... 1 Citovat
janmatejicek Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 super, pokud je to pravda, tak za vše může jen nevhodně zvolené turbo. Omezení toč. momentu v tomto případě zkrátka nehraje roli, 20 Nm není nic... O to víc bych uvažoval spíš o 110kW verzi. 1 Citovat
Michal1939 Vloženo 2. Březen 2017 Vloženo 2. Březen 2017 Na základě uvedeného snad úplně přestanu uvažovat o 140kW verzi. Citovat
davidek.c Vloženo 3. Březen 2017 Vloženo 3. Březen 2017 a jeste tady chybi napsane,ze 110 kw je vic jak 140 kw :-) :-) Citovat
janmatejicek Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 @davidek.c Co tím chtěl básník říci? 1 Citovat
eMeF Vloženo 12. Prosinec 2017 Vloženo 12. Prosinec 2017 Mate nekdo srovnani 140kw DSG 4X4 2016 vs 2017? Mam novehu supa, sjel z linky cca 09/2017 a oproti predchozimi 08/2016 mam dojem, ze tahne o neco lip. Ale mozna to je jen pocit. Predpokladam, ze tam mam stale 6kvalt (bohuzel). Citovat
Lancelot Vloženo 15. Prosinec 2017 Vloženo 15. Prosinec 2017 7° DSG a změna emisní normy pro 2.0 TDI/140 kW - Od KT45/17 je k dispozici 7° DSG pro 2.0 TDI/140 kW Takže máš ještě tu starou slabší převodovku, půjde tedy jen o pocit. Citovat
whokerz Vloženo 6. leden 2018 Vloženo 6. leden 2018 Mam manual kombi 110kw a manual sedan 140kw a kdybych si mel vybrat, jednoznacne 140kw, rozdil je znat jak ve meste tak na dalnici. Na druhou stranu i tech 110kw staci a nema se Superbem problem. Citovat
Delphin Vloženo 27. Březen 2018 Vloženo 27. Březen 2018 Měl už někdo možnost porovnání 140 kW se starším 6 st DSG a novým 7 st DSG? Citovat
Delphin Vloženo 16. Duben 2018 Vloženo 16. Duben 2018 Ještě jeden dotaz - nevíte někdo, proč z konfigurátoru zmizel 2.0 TDI 140 kW právě se 7 st DSG jako předokolka? Verze s manuálem i DSG ve spojení s 4x4 zůstává. Citovat
Delphin Vloženo 25. Duben 2018 Vloženo 25. Duben 2018 Tak co, pořád nikdo neví, co se děje s 2.0 TDI 140 kW DSG? Zatím jsem jen zjistil, že stejná motorizace zmizela z nabídky i na Slovensku, v Německu. A nejen pro Superb, ale i pro Passat, Arteon. Přeci nebude Škodovka nabízet 4x4 zdarma těm, co už mají objednáno jen tak, pro nic za nic. Citovat
Patrik1971 Vloženo 25. Duben 2018 Vloženo 25. Duben 2018 Nova homologizacia kvoli novym,prisnejsim, emisnym normam Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.