Publikováno Březen 10, 20178 r Zdravým chlapi. Vlastním novú škodu fábiu kombi 1,2 tsi 81kw od októbra 2016. Posledný obdobie som začal pozorovať že po jemnom stlačený plynového pedálu sa prakticky nič nedeje, otáčky nestúpajú mám pocit akoby plynový pedál mal zo začiatku nejaké hluché miesto a až po jeho prekonaný začal reagovať a všetko funguje tak ako má. Je to pre mňa dosť otravné. Preto by som sa chcel opýtať či niečo podobného registrujete aj na svojich autách? Viem že sa tu aj riešili zasekávajúce plynové pedále ale toto nie je môj prípad lebo chod pedálu je hladký. Vďaka za všetky reakcie.
Březen 10, 20178 r pri jakych otackach to je? pokud treba okolo/pod 1500 tak bych to videl na maly projev turbodiry....
Březen 10, 20178 r Autor Povedal by som že tu nejde o otáčky ale o to že plynový pedál pri jemnom(začiatočnom) stlačení nereaguje ( jemne stlačenie myslím napríklad že plynový pedál zatlačím o 1cm a nereaguje až po prekonaní tohto 1 cm plynový pedál začína reagovať ) . Takže to prakticky robí od voľnobežných otáčiek ale aj po preradený na vyšší prevodový stupeň
Březen 20, 20178 r Ano. Já to na svém MC pociťuji též. Nadhodil jsem to v Porsche, dostal jsem klíčky od několika fabií a ať to zkusím. Jen u jedné to nebylo, u zbylých ta samá situace.
Březen 20, 20178 r Autor Otec má škodu yeti 2,0 tdi a tam je situácia podobná . Síce by som povedal že tam je to oneskorenie podstatné menšie, ale je tam. Asi nezostáva nič iné ako si na to zvyknúť ! ! Ale inak by som povedal že na fábii je dosť cítiť že je to lacnejšie auto keď to porovnám s yeti na ktorom mám tak isto už niečo odjazdené.
Březen 20, 20178 r Dnes jsem to zkousel a mam to same. Osobne to vidim, ze to je jen dusledek "emisniho silenstvi".
Březen 20, 20178 r mp390: otravné je to v kolonách, když jen zlehka našlapuješ na plyn... auto sebou pak škube a vypadá to jak kdybych s tím neuměl...
Březen 22, 20178 r Po výměně mi zabírá po milimetrech. To, že motor škubne, když po jízdě bez plynu zase na plyn šlápneš je podle mě vlastnost - začne zase vstřikovat, tak škubne.
Březen 23, 20178 r Já měnil kvůli vrzání pedálu, přinesl jsem TPI, které Škoda vydala (najdeš ho zde na fóru) a nebyl problém s uznáním reklamace.
Únor 26, 20187 r mam problem s plynom od novoty . pri rozbiehani to vyzera jako by som nevedel soferovat , auto mi skace ..plyn pri rozbiehani si prida sam a ubere sam aj ked ho drzim stale rovnako .. riesil niekto tento problem nejakym upravenim elektrickeho riadenia plynu ?
Březen 14, 20187 r Já jsem to řešil tak, že jsem se tomu přizpůsobil a zvykl si na to. Každopádně i tak to někdy potrápí to nepopírám.
Březen 15, 20187 r Už jsme to řešili ve více diskuzích, s tím plynem je to bohužel tak jak píšete. Auto pojede dobře jenom pokud se s tím nebudete mazlit a pořád mu budete šlapat na krk a držet ho v otáčkách. Protože jinak je to kombinace EURO + elektronický plyn + turbodíra = reakce na prdlačku a bude to cukat.. Já to mám v Leonovi, ten motor je na pohodové ježdění šílený, on vůbec nechápe režim kdy se jenom pozvolna přidává plyn, auto pak celé pulzuje nebo co. Navíc mám dvojité vstřikování - přímý a nepřímý vstřik - takže v určitých otáčkách jako kdyby se to celé hádalo. Taky je tam obrovské turbo proti 1.2 TSI takže turbodíra relativně velká. V Rapidovi jsem měl ještě ten starší motor s řetězem, ale s ním se dalo daleko líp jezdit, i když atmosféra s lankovým plynem to nebude nikdy co se týče reakcí.. Upraveno Březen 15, 20187 r od mx6
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.