Přejít na obsah

Plynový pedál - opožděná reakce na sešlápnutí


Argopizmak

Doporučené příspěvky

Zdravým chlapi. Vlastním novú škodu fábiu  kombi 1,2 tsi 81kw od októbra 2016.  Posledný obdobie som začal pozorovať že po jemnom stlačený plynového pedálu sa prakticky nič nedeje, otáčky nestúpajú mám pocit akoby  plynový pedál mal zo začiatku nejaké hluché miesto a až po jeho prekonaný začal reagovať a všetko funguje tak ako má. Je to pre mňa dosť otravné.  Preto by som sa chcel opýtať či niečo podobného registrujete  aj na svojich autách? Viem že sa tu aj riešili zasekávajúce plynové pedále ale toto nie je môj prípad lebo chod pedálu je hladký.  Vďaka za všetky reakcie.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povedal by som že tu nejde o otáčky ale o to že plynový pedál pri jemnom(začiatočnom) stlačení nereaguje ( jemne  stlačenie myslím napríklad  že plynový pedál zatlačím o 1cm  a nereaguje až po prekonaní  tohto 1 cm  plynový pedál začína reagovať ) . Takže to prakticky robí od voľnobežných otáčiek  ale aj po preradený na vyšší prevodový stupeň

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Otec  má škodu yeti 2,0 tdi a tam je situácia podobná . Síce by som povedal že tam je to oneskorenie podstatné menšie,  ale je tam.  Asi nezostáva nič  iné ako si na to zvyknúť ! ! Ale inak by som povedal  že na fábii je dosť cítiť že je to lacnejšie auto keď to porovnám s yeti na ktorom mám tak isto už niečo odjazdené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Už jsme to řešili ve více diskuzích, s tím plynem je to bohužel tak jak píšete. Auto pojede dobře jenom pokud se s tím nebudete mazlit a pořád mu budete šlapat na krk a držet ho v otáčkách. Protože jinak je to kombinace EURO + elektronický plyn + turbodíra = reakce na prdlačku a bude to cukat.. Já to mám v Leonovi, ten motor je na pohodové ježdění šílený, on vůbec nechápe režim kdy se jenom pozvolna přidává plyn, auto pak celé pulzuje nebo co. Navíc mám dvojité vstřikování - přímý a nepřímý vstřik - takže v určitých otáčkách jako kdyby se to celé hádalo. Taky je tam obrovské turbo proti 1.2 TSI takže turbodíra relativně velká. V Rapidovi jsem měl ještě ten starší motor s řetězem, ale s ním se dalo daleko líp jezdit, i když atmosféra s lankovým plynem to nebude nikdy co se týče reakcí..

Editováno: , autor: mx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...