Malta Vloženo 23. Srpen 2016 Vloženo 23. Srpen 2016 to si piš že to má vliv, rozdíl mezi tvou 60 a 65 v profilu je 6 cm na obvodu , takže ta šedesátka se musí točit rychleji, aby ujela stejnou dráhu jako ta 65 Citovat
plho Vloženo 24. Srpen 2016 Vloženo 24. Srpen 2016 No to som si myslel ze ma nejaky ale ze az taky som netusil.. Odoslané z SM-G928F pomocou Tapatalku Citovat
LucasCZE Vloženo 24. Srpen 2016 Vloženo 24. Srpen 2016 Takze kdyz jedes 130 km/h, kolo za 1 minutu udela 1121 otacek. Kdybys tam mel spravny rozmer pneu, udelalo by jen 1087 otacek. Presny vliv na otacky motoru se mi pocitat nechce, ale ve 140 km/h by se snizily priblizne o 120 ot/min (vylozene tipuji). Zas takova tragedie to tedy neni. Citovat
McMatej Vloženo 24. Srpen 2016 Vloženo 24. Srpen 2016 Jo jo, všechno se změní o stejné procento (3,16 %) jako poměr obvodů (nebo průměrů). Citovat
lubinek79 Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Borci tak co, už se někdo odhodlal k tomu prodloužení pátého rychlostního stupně, jak tu psal kolega ze Slovenska? :-) Citovat
Pawouk Vloženo 12. Březen 2017 Vloženo 12. Březen 2017 http://www.auto.cz/prodlouzili-jsme-prevody-u-octavie-1-6-mpi-snizila-se-spotreba-a-co-dynamika-104320 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.