Přejít na obsah

který disk


kus

Doporučené příspěvky

chci dávat na 1,6 74kw 17" od Ronalu, hezčí 5ti paprskový kola za dobrou cenu a kvalitu neznam, takze volim tyto R42, zustava otazka jen jaky rafek, co by ste dali vy?

7J ET29

7J ET37

8J ET27

8J ET35

bohuzel 7,5 neni, ta by byla idealni, prtoze chci gumu bud 205/50/17 nebo 215/45/17

post-27-1159856310.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud pominu mozne poskrabani disku od kaminku, coz svym zpusobem hlavne asi zpusobuje to, jestli disk "nevykukuje" pres gumu ven, a to tenhle urcite nedela, pak asi to ET nebude mit na skrabance vliv, spis tedy jestli ET ma vyraznejsi vliv na poloosy atd. tedy jestli mensi ET, tedy disk vic ven ma dusledek ten, ze cele usazeni kola trpi a podstatne rychleji se opotrebovava - tohle tedy nevim, kazdej rika neco jinyho...

Editováno: , autor: kus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17*7 to je standard ne?

Ne Vitto, v 17tce je standardní šířka 8 palců a ET 35...

Já to vidím trochu jinak.Pokud vycházím z toho,že standardní jsou rozměry uvedené v TP,pak má pravdu Vitto,protože jenom RS má 7 x 17" jako alternativní rozměr.

Všechno ostatní ať už povolené nebo nepovolené je nestandardní rozměr.

for kus:205/50 na 8" ráfek dostaneš,ale pokud uvažuješ o Ronalu,zřejmě bude v typovém listu jako doporučená pneu 215/45 nebo 225/45.Se 205 je do techničáku nezapíšeš.

Editováno: , autor: mikl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no od ronalu je na 205 psana ta 7J prave, proto bych dal tu, jinak na 8J maj 215 a 225, cili doporucujou 7J, ja se jeste chtel optat na hlas lidu, jinak pokud pujdem zpatky do praveku, zjistime ze na okty jsou puvodne psany jen 195 65 15 coz ma obvod kola nakych 1993mm a pokud chci porad dodrzovat stejnej rozmer, tak je 205 50 17 2001, coz je naprosto v pohode rozdil o 8 (stejne jako 205 55 16 1985), kdezto 215 45 17 je 1964, tedy nakych uz -29 mm, takze z tohodle hlediska je ta 205 50 17 vyhodnejsi, pac je v podstate shodna se 195kou no a na 8J by uz asi byla hodne roztahla, tedy do A a to asi taky neni dobre

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukal sem do technicaku a mam jako origo dokonce napsano 175 80 14 !!! tak tyhle brusle sem na okte snad ani nikdy nevidel, kazdopadne kdyz na ty 17 existuje TÜV od Ronalu tak mi je zapisou do TP, byt je skoda uz nepovoluje?

Ty 14" jsou opravdu strašný,kolega je mněl na SDI.

Kola od Ronalu zapíšeš.Škoda s tím zápisem nemá nic společného.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6888

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aspon tak, dik, uz sem se rozhod ze dam tu variantu 205 50 17, pneumatika je porad o 1 cm slabsi nez 215 a to je znat, navic co se obvodu tyce, tak je temer shodna s puvodni 175 nebo 195, coz 215 zdaleka neni

problem je ze jety 205 50 17 je temer nemozny sehnat, tak nevim, jinak taky netusim jakej index bych mel dat, asi 91, coz je na 615 kg, nevim ale jak se tohle pocita, jestli jako ze okta ma predni napravu 1260 asi, tak by ta 91 mohla bejt, ale pak nechapu proc je 175 v TP psana s 87... ja to chapu tak ze ten index se nasoby 2 a musi to bejt minimalne stejne s vahou na predni napravu...

rychlost je jasna, stejna nebo vyssi nez je max v TP, cili T nebo H v pohode

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aspon tak, dik, uz sem se rozhod ze dam tu variantu 205 50 17, pneumatika je porad o 1 cm slabsi nez 215 a to je znat, navic co se obvodu tyce, tak je temer shodna s puvodni 175 nebo 195, coz 215 zdaleka neni

problem je ze jety 205 50 17 je temer nemozny sehnat, tak nevim, jinak taky netusim jakej index bych mel dat, asi 91, coz je na 615 kg, nevim ale jak se tohle pocita, jestli jako ze okta ma predni napravu 1260 asi, tak by ta 91 mohla bejt, ale pak nechapu proc je 175 v TP psana s 87... ja to chapu tak ze ten index se nasoby 2 a musi to bejt minimalne stejne s vahou na predni napravu...

rychlost je jasna, stejna nebo vyssi nez je max v TP, cili T nebo H v pohode

S indexem nosnosti si nelam hlavu.Pokud půjdeš do kol od Ronalu,musíš dostat k typovému listu i TÜV a tam jsou údaje o podmínkách použití pneu uvedeny.

post-27-1160126573.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tam pisou presne 205/50R 17 89, tzn. ze 89 nebo vice hlavne ne min, je tak? jinak je tu nekde nakej bazar na netu kde muzu zkusit najit jety 205/50/17? v annonci nic, vrakace mne taky nepotesili, na netu obecne sem nevidel nic, tak nevim... tady clenove octavia klubu maj nakej bazis?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že Davon to s těma kamínkama spíš myslel tak, že když ti kola hodně čumí ven, tak lítá víc kamínku co ti otloukají bok auta.  ;)

Fugas, koukam, ze ty u toho cteni premyslis, jelikoz je to minimalne 2. prispevek ode me, kde nekdo nepochopil a debata se strhla uplne jinam a ty jsi to objasnil.. :D Jasne ze odletavajici kaminky na zadek auta, ne na disky, to jsem nejak neresil... ;);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že Davon to s těma kamínkama spíš myslel tak, že když ti kola hodně čumí ven, tak lítá víc kamínku co ti otloukají bok auta.  ;)

Fugas, koukam, ze ty u toho cteni premyslis, jelikoz je to minimalne 2. prispevek ode me, kde nekdo nepochopil a debata se strhla uplne jinam a ty jsi to objasnil.. :D Jasne ze odletavajici kaminky na zadek auta, ne na disky, to jsem nejak neresil... ;);)

Co dodat :smich::smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem se dnes konecne dovolal do skodovky na nejakyho technika pres kola a bylo mi receno ze 17 na radovou oktu nesmi, ale pokud vyrobce uvadi ze muzou, pak je to moje (nase) vec, jestli ho tam dame, chlapik mi nebyl schopen rict jestli to ma nejaky nevyhody zasadni, jen ze proste pochybuje o tom jak to zkousi, jestli se to prej vubec vejde do podbehu a tak, no nevim, ale pokud nekdo vystavi TÜV a typovej list, tak musel minimalne zkusit na auto to kolo dat a projet, jestli nedre pri properovni... co asi nezkousi je to, jakej vliv to bude mit po 50tis, jestli treba driv neco odejde a tak

jinak co se tyce rozmeru, tak jak psal nekdo vyse, origo na oktu RS je psano 7J 17" ET38 pri pneu 205 50 17, takze du do tyhle varianty, tedy c. 2, protoze chci 205 gumu

pokud je tenhle rozmer origo na RS, tak 1,6 74 '98 to musi kousnout v pohode taky, pochybuju ze RS ma uplne jinej podvozek, jiny ma urcite pera a tlumice, ostatni je asi v podstate klasicka 1,8 T = 1,8 = 1,6 nebo se pletu? ze by skodamotorwerke delala co typ, to jiny podvozky?? myslim ze ne, doufam :-)

jediny co je vyraznejsi zmena oproti RS kolum je fakt, ze tyhle Ronaly potrebujou stredovou podlozku, ale to doufam je jedno, protoze jestli chapu jeji fci spravne, tak slouzi jen k tomu, abych kolo dal presne na stred naboje, coz normalne clovek neresi, pac je stredova dira stejna, tady je trosku vetsi, aby to slo na ostatni VW typy

Editováno: , autor: kus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem se dnes konecne dovolal do skodovky na nejakyho technika pres kola a bylo mi receno ze 17 na radovou oktu nesmi, ale pokud vyrobce uvadi ze muzou, pak je to moje (nase) vec, jestli ho tam dame, chlapik mi nebyl schopen rict jestli to ma nejaky nevyhody zasadni, jen ze proste pochybuje o tom jak to zkousi, jestli se to prej vubec vejde do podbehu a tak, no nevim, ale pokud nekdo vystavi TÜV a typovej list, tak musel minimalne zkusit na auto to kolo dat a projet, jestli nedre pri properovni... co asi nezkousi je to, jakej vliv to bude mit po 50tis, jestli treba driv neco odejde a tak

jinak co se tyce rozmeru, tak jak psal nekdo vyse, origo na oktu RS je psano 7J 17" ET38 pri pneu 205 50 17, takze du do tyhle varianty, tedy c. 2, protoze chci 205 gumu

pokud je tenhle rozmer origo na RS, tak 1,6 74 '98 to musi kousnout v pohode taky, pochybuju ze RS ma uplne jinej podvozek, jiny ma urcite pera a tlumice, ostatni je asi v podstate klasicka 1,8 T = 1,8 = 1,6 nebo se pletu? ze by skodamotorwerke delala co typ, to jiny podvozky?? myslim ze ne

jediny co je vyraznejsi zmena oproti RS kolum je fakt, ze tyhle Ronaly potrebujou stredovou podlozku, ale to doufam je jedno, protoze jestli chapu jeji fci spravne, tak slouzi jen k tomu, abych kolo dal presne na stred naboje, coz normalne clovek neresi, pac je stredova dira stejna, tady je trosku vetsi, aby to slo na ostatni VW typy

Mam taky stredovou podlozku jak rikas a nepocitil jsem zadny problem s timto, proste to jen uvede prumer nasazovaci "dirky" disku na to co je na aute... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...