Přejít na obsah

cukanie motora pod jemnym plynom


martink0

Doporučené příspěvky

Ahojte, mam Scouta 2.0 TDI 110kW, pri cca 45.000 v januari tohto roku bol chipnuty, teraz mam 52.000.. Uz pred chipovanim som obcas registroval take mierne cukanie na 3-4st pri cca 1500 ot/min - robilo mi to pri udrizavani rychlosti alebo pri velmi miernom pridavani plynu. Nedalo sa to reprodukovat (niekedy to spravilo pri studenom, zohriatom motore, niekedy sa to par dni neukazalo, niekedy za den aj viac-krat)..

Po chipnuti je tento jav viditelnejsi.. Taktiez sa neda reprodukovat a stava sa to nahodne - jediny spolocny menovatel je udrziavanie rychlosti pri cca 1500-1700ot/min alebo velmi mierne pridavanie plynu.. Je to take cukanie do plynu, take trhanie a neviem to vysvetlit.. Je to urcite motor a nie prevodovka..

 

Auto bolo pred mesiacom na garancke a spominal som im to, samozrejme na testovacej jazde nic nezistili a nic neukazala vraj ani diagnostika..

 

Chcem sa spytat ci niekoho nenapada co by to mohlo byt rsp. co by som mohol spravit aby sa to identifikovalo a vyriesilo.. Auto zatial nerobi ziadne problemy ale doteraz mi to ziadne auto nerobilo a necitim sa komfortne ked o tom viem..

 

Vdaka,

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 4/19/2017 at 8:44 AM, pajjja said:

Ano, přesně toto jsem řešil u RS. Po dlouhém posouzení ŠA mi vyměnili komplet AGR a byl klid. Ovšem jedním dechem řekli, že se to zase vrátí. Jak řekli, tak se stalo. Ne s takovou intenzitou, ale občas to opět zaregistruji.

Ahoj,

mozem ta prosim poprosit o nejake detaily ako si to riesil? Tj. ako si im _dokazal_ ze si to nevymyslas a ze sa to deje a ze tomu venovali cas.. Pretoze mam problem, ze u mna na to z vysoka kaslali ked som im to spomenul.. Nejaky postup dokazovania/preukazovania a zistovania.. Kludne mi napis PM..

 

Vdaka,
Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro martink0. Ještě v rámci reklamace a ve spojení s problémy dlouhého startování. V prvním kole jsem to projížděl s technikem servisu. Nejdříve mlel něco o stylu jízdy, ale já již věděl, v jakých modelových situacích k tomu dochází. Pak uznal, že to tam je. Spojil se se ŠA a nějaký den laborovali s výčtem dat z auta a posíláním do Bolky. Pak přijela z Bolky delegace s měřící technikou a hledalo se za provozu. Zafungoval proncip schválnosti a museli jsme najezdit hezkých pár kiláků, než to chytili a zaznamenali. Pak odjeli a za týden dali pokyn k výměně celého AGR i s chlazením. Ale neodpustili si poznámku, že za čas se to zase vrátí. A měli pravdu, občas to znovu zaznamenám, ale opravdu jen občas a již vím, jak se tomu vyhnout. Tak je pravda, že v tomto případě také zaleží, v jakých režimech auto povětšinou jezdí a tím se to zasírá. Já to mám tak na půl, většinou jízdy do 10km a dvakrát měsíčně vyrazím na dálniční jízdu od Litoměřic do Hradce Králové a dál na Olomouc. Ale stejně je něco špatně, přece není normální, aby si musel jezdit jenom dálky nebo měnit tyto díly dejme tomu každých 30-40000km. O vyřazení AGR vůbec nemluvím.

Editováno: , autor: pajjja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano EGR- AGR, také mě to zarazilo, ale technicky použili ve ŠA tento název a myslím jsem ho někde viděl. Když si zadáš do vyhledavače AGR ventil, vypadne Ti spousta odkazů, kde se pro zpětné vedení výfukových plynů používá AGR/EGR a s díly často vypadne díl pro Octavii s tímto názvem. Možná to je jen z jazykového použití, nebo jestli škodovka používá AGR, nevím. Je to ale myslím stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdarec. Dela mi to presne to same...pocukavani pri male rychlosti - vetsinou ve meste 50..zarazena 3 nebo 4 a konstantni rychlost a zacne si pocukavat. Dokonce se mi to povedlo i s tempomatem...nastavil jsem ho na 50 a taky si pekne pocukaval. Zatim neresim, protoze jezdim z 90% dalnice (CZ-DK), takze na ty me to netankuje.. Jen teda ty kecy servisu o tom, ze to zpusobujou kratke jizdy tim padem nedavaj smysl...:-) Jo a dela mi to v podstate od novoty...mela par tisic kdyz jsem to zaznamenal poprve... (ted mam 25 tis....)

Editováno: , autor: pub24
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

A ak by to teda bolo povedzme zanasanim AGR napada ma otazka aky olej do motoru pouzivate?

 

Reagujem vlastne koli tomu ze mam toto iste cukanie(niekedy jemne niekedy docela citelne- akoby uz motor chcel odskocit zo silentov) akorat to mam na *FORDE Focus 2004 2,0 TDCI 230TIS km ,Mam tam v podstate tiez EGR na konci funkcnosti. :P

Sranda je ze mam docela cerstvu EK ,STK a preslo to na 1+.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, ja mám 2.0 TDI 110kw, 114 000km a r.v 2014. Mne sa stane že mi cukne motor pri štarte cca stale ak stoji auto 2 dni. Troška poskaču otačky medzi 900 až 1000 a potom to beží normalne. Za jazdy mi nic necuka. Zažil aj toto niekto na svojom aute ? Za každu radu ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...