thooomas.t Vloženo 5. Květen 2017 Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 Hezký den, zajímalo by mě,zda se někdo z vás setkal s problémem hluku způsobeného podtlakovým čerpadlem. Na lince péče o zákazníka i v servisu mi sdělili, že hluky nad 1500 otáček jsou způsobeny konstrukcí vozu, požadavky na minimalizaci emisí a mají přímou souvislost s tímto dílem. Výměna by nic nevyřešila. Proto by mě zajímalo,zda mám problémy jen já, nebo se s podobnými projevy setkal i někdo jiný, případně jestli se mu podařilo hlučnost odstranit. Díky Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StaStna22 Vloženo 25. Září 2024 Sdílet Vloženo 25. Září 2024 Řeším ten samý problém, dle toho co vám rekli se zdá, ze je to vlastnost,u mne pedál ok,brzdy též, ale přesně jak zde uvádíte, nad 1500 otacek začne moje 1.6 TDI 85kw trojkova ovce dělat hluk naprosto zřetelný, jakoby se zadiralo nějaké ložisko, zajímalo by mne,zda to zde ještě někdo řešil protoze díl jsme zatím neměnili...ale hluk je natolik zřetelný a otravný, že se asi nechci smířit s tím,že by to zůstalo takto.Kazdopadne netušíme, proč by se ale zhorsoval s ohratim motoru,protože za tepla je to mnohem zřetelnější a rychlost toho zvuku se odvíjí od otáček, od 1500 zhruba do 2500...Mám momentálně najeto 100tis.,a začalo se to objevovat v 90tis. U relativně ne starého auta bych tohle jako vlastnost nepředpokládala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.