Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čau škodováci,

řešíme následující 2 problémy... motor 1.6 75 kW AVU, rv 01, najeto 241tkm.

 

1) Slabé hučení někde pod kapotou, jde to slyšet zevnitř i zvenčí, jako kdyby vám hučelo v hlavě, je to opravdu nepatrné, člověk se musí zaposlouchat, aby to uslyšel. Dělá to v momentě, kdy nastartujeme vozidlo až do vypnutí motoru, tedy po celou dobu. Hučení je monotónní, nijak nesílí ani neslábne, až při vyšší rychlosti, ten zvuk přehluší motor. Jsme si jisti, že dříve to nedělalo. Možná může něco drhnout, nevíme...

 

2) Dále při akceleraci něco krátce zarachtá asi jako traktor, trvá to cca 2 sekundy. Vypozorovali jsme, že to dělá jenom za tepla. Přijde nám, že auto ale táhne stále stejně, jen jako by to pro něj bylo těžší, vzdorovalo, těžko to popsat...

 

Máte s tím někdo zkušenosti, co by to mohlo být?

 

Díky za odpovědi a hezký den.

Upraveno od hulaak
...

A ten zvuk je někde nahraný? Hučení se při akceleraci nemění?

 

 

 

 

  • 11 měsíců později...

Zdarec, mám motor 1.6i AVU rok 2002, najeto (214tis km) stejný problém s ,,rachtáním'' taktéž na zahřázém motoru a to zejména v létě, podařilo se mi vysledovat že to šrotování je hodně podobné se Š120L naložené podotáčky do kopce, takové krátkodobé proklepávání ventilů, u mě se problém objevil okolo 190tis km a během jednoho roku se stav zhoršil natolik že mi to začlo ,,šrotovat'' i při vyších otáčkách a nebo při nepatrném přidání plynu. Nakonec jsem zjístil že při provozní teplotě měl motor nízký tlak oleje. Výměnou olejového čerpadla se klepání podstatně zlepšilo, ale při delé trvajícím zatížení se ventily rozklepají stejně a to do té doby dokut nepovolím plyn. Další nejspíš bude následovat výměna držáku olejového filtru s přetlakovým a pojistným ventilem, možná i hydroštelů.                            

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.