Host hulaak Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 (editace) Čau škodováci, řešíme následující 2 problémy... motor 1.6 75 kW AVU, rv 01, najeto 241tkm. 1) Slabé hučení někde pod kapotou, jde to slyšet zevnitř i zvenčí, jako kdyby vám hučelo v hlavě, je to opravdu nepatrné, člověk se musí zaposlouchat, aby to uslyšel. Dělá to v momentě, kdy nastartujeme vozidlo až do vypnutí motoru, tedy po celou dobu. Hučení je monotónní, nijak nesílí ani neslábne, až při vyšší rychlosti, ten zvuk přehluší motor. Jsme si jisti, že dříve to nedělalo. Možná může něco drhnout, nevíme... 2) Dále při akceleraci něco krátce zarachtá asi jako traktor, trvá to cca 2 sekundy. Vypozorovali jsme, že to dělá jenom za tepla. Přijde nám, že auto ale táhne stále stejně, jen jako by to pro něj bylo těžší, vzdorovalo, těžko to popsat... Máte s tím někdo zkušenosti, co by to mohlo být? Díky za odpovědi a hezký den. Editováno: 11. Květen 2017, autor: hulaak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 12. Květen 2017 Sdílet Vloženo 12. Květen 2017 A ten zvuk je někde nahraný? Hučení se při akceleraci nemění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda122 Vloženo 21. Duben 2018 Sdílet Vloženo 21. Duben 2018 Zdarec, mám motor 1.6i AVU rok 2002, najeto (214tis km) stejný problém s ,,rachtáním'' taktéž na zahřázém motoru a to zejména v létě, podařilo se mi vysledovat že to šrotování je hodně podobné se Š120L naložené podotáčky do kopce, takové krátkodobé proklepávání ventilů, u mě se problém objevil okolo 190tis km a během jednoho roku se stav zhoršil natolik že mi to začlo ,,šrotovat'' i při vyších otáčkách a nebo při nepatrném přidání plynu. Nakonec jsem zjístil že při provozní teplotě měl motor nízký tlak oleje. Výměnou olejového čerpadla se klepání podstatně zlepšilo, ale při delé trvajícím zatížení se ventily rozklepají stejně a to do té doby dokut nepovolím plyn. Další nejspíš bude následovat výměna držáku olejového filtru s přetlakovým a pojistným ventilem, možná i hydroštelů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.