Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Len sa podelím o pár postrehov.

 

1. Performance bŕzd RS oproti bežnej OIII je fakt nebe a dudy.

2. Milo ma prekvapila životnosť doštičiek (vpredu). S OII som bol zvyknutý na cca 90-100 tisíc km. Na RSe som teraz prvý krát menil pri takmer 138 tisícoch. A to si myslím, že s RSou jazdím o niečo agresívnejšie.

3. Rovno som menil aj kotúče. Asi v zime pri slušných mrazoch (okolo -20) dostali zabrať tými teplotnými rozdielmi a už bolo cítiť chvenie pri brzdení. No aj s OII som kotúče menil pri obdobnom nájazde.

Vloženo

Je tu nekdo, kdo obcas jezdi s RS na okruhu, napr. v Moste? Zajimalo by me, jak moc to ma pak vliv na opotrebeni desticek.

 

A dalsi otazka: pujdou na RS TDi (pred FL) dat kotouce z RS TSi, ty vetsi?

Vloženo (editace)

Čo sa týka bŕzd, obával by som sa prehriatia a zvädnutia. V Rumunsku na Transalpine po nejakých 20 km jazdy na limite (mojom) z nich stúpal riedky biely dym... na okruh by som sa to so sériovými brzdami asi bál zobrať. Pokial teda ide o technickú trať, človek prudko brzdi na poslednú chvíľu a dá viac ako 5 kôl v kuse plným tempom.

Editováno: , autor: PistaTT
pozrel som mapu, upravil som odhad dlzky trasy z 15 na 20 km
Vloženo

este k otazke brzd z RS TSI - tam by mali byt rovnake ako pre RS TDI okrem verzie RS 230, kde su kotuce vacsie. 

ak by si siel do vymeny, tak nielen kotuce ale komplet brzdy. a asi nutnost pouzivat vacsie disky (RS 230 sa ponukala iba s 19" diskami. moznost ci je mozne pouzit 18" treba preverit)

Vloženo

RS TDI ma mensi brzdy, nez TSI. Porovnavali jsme to s kamosem. Od urcite chvile zacali do TDI davat mensi. A dava to smysl. Tomu dieselu to bohate staci i v mensim provedeni.

 

RS230 ma stejne brzdy, jako 220 TSI (respektive mam MR2015, jestli zacali i do TSI pozdeji davat mensi provedeni, tak to je mozne).

Vloženo

mno ja mam prave na TDi ty mensi (MR2017) a zrovna v tom Moste bych ty puvodni vetsi vyuzil.

proto se zajimam o to, co by obnasela vymena a kolik by to asi stalo. predpokladam, ze asi nejde jen tak prehodit kotouce a nic vic...

Vloženo

Vďaka iphonik4 za kontrolu cez VINko. Takze som sa dozvedel, že predtým boli RS TDI aj TSI rovnaké a od určitej doby dávajú do TDI menšie. U mna sú teda rovnaké ako v TSI. A teda min veľkosť disku 17".

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 6/3/2017 na 16:20, iphonik4 napsal:

Ano, 220 i 230 TSI by mely vsechny mit 340mm predni brzdy. Zatimco TDi nekdy v prubehu 2016 dostala pouze 312mm.

Pokial to tak bolo,tak az ku konca roka mali rs tdi tie mensie.Lebo ja mam 9/2016 a mam tiez 340mm.

Minimalne mozem 17 kolesa obut.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravim páni,

 

Nastal cas po 87tkm...nejake preferencie na kvalitne 340mm kotuce s dostickami na 220 TSI pre beznu jazdu mesto respektive sviznejsiu okresky?Ziadna divocina ? Uvazujem Zimmerman (dierovany,drazkovy ?) v kombinacii s TRW alebo ATE

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Chlapi neví někdo, jestli při výměně kotoučů průměru 312mm za průměr 340mm je potřeba nějak upravit kódování ABS? 

A ještě mě napadá jestli je stejný brzdový válec?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dneska jsem přehodil brzdy za 340 mm. Vše bez problémů a v pohodě to vejde do 17" kol.

Při zajíždění brzd jsem to vyzkoušel i s ABS a vše v pohodě.

Takže nic kodovat nebudu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...