Publikováno Červen 17, 20178 r Hezký den všem. Poslední dobou se objevuje zajmavý problém. Přiju k autu, otočím klíčkem - pár sekund si zavrčí čerpadlo - počkám, startuju.. motor točí jako splašený, ale ani ťuk.. jako bych odpojil zapalování - mohl bych točit aj půl hodiny a ani by to neprdlo. Jenže! Vypnu klíček, hned otočím znova, startuju - a chytne okamžitě. A tak to dělá pravidělně, prostě poprvé ani prd, napodruhéí okamžutě, bez nějakého prskání, skákání.. Co by mohlo být za zradu ? Vag chyby nehlásí, teplota ve vagu i na budíkách odpovídá. Imobilizér to taky neni - ten by to nechal nastartovat a hned shodil. Co se týče korekcí, tak při benzínu v pohodě i po resetu jednotky, takže bych snad vyloučil i palivový filtr - že by dával moc či málo - mám tam ten debilní typ s regulátorem "na sobě". Jak se projevuje vada zapalovací lišty ? Ale u té se mi to nepozdává, že je tam ta skoro naprostá pravidelnost, kdy to napodruhé hned chytí.
Červen 17, 20178 r Není to divné, že čerpadlo vrčí až po otočení klíčku? Osobně mi vrčí čerpadlo hned po otevření dveří.
Červen 17, 20178 r Autor Nooo nad tím nemohu soudit, su na to zvyklý aj z motorky. Ráno přijdu, otočím klíčkem.. Bzzzzzz cvak a du startovat. Nicméně to dělá častěj když je motor "napůl" teplý, nebo teplý. Čidlo jak už sem psal, to na VAGu vypadá ok.. Dokonce se stává, že dojedu na semafory u rozdrbané cestě. Chcípnu to... a za tři minuty už startuju "nadvakrát" Upraveno Červen 17, 20178 r od hrnous
Červen 17, 20178 r Auto mi kdysi dělalo občas to samé. Po výměně teplotního čidla je klid. Doma jsem čidlo proměřil a to udávalo, že je venku -20°C v létě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.