Přejít na obsah

hrnous

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

933 zobrazení profilu

Oznámení hrnous

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Hezký den všem, dovolil bych si oživit téma. Dal jsem se do "renovace" prostoru v podběhu, oběvily se tečky, po vyčištění je tam zatím povrchová koroze. Tudíž to po extra vyčištění odmaštění vezmu odrezovačem a poté základem, nakonec vystrříkám všechno teflonem. Otázka je následující - má smysl dělat do spodní části blatníku, kde se drží nejen bordel, ale i voda nějakou odtokovou dírku ? Ráno, když sem začínal tam po odkrytí vyčištěného místa nadrzo stál půlcentimetr vody. Ano po dešti, nicméně i tak to nemělo kam odtékat. Díky
  2. Má někdo tip kde AKTUÁLNĚ sehnat čidlo řézení TRW v tom provedení D tj inovované apřitom né to prokleté repasované DXko ?
  3. Kde sháníte ty podložky pod rozvodové kolo na vystředění ? Originální ani ČZ sada je nebosahuje.
  4. Já včera objednával sadu rozvodů "česká prvovýroba" a došla sada ČZ chains, co dělají i staré vergly - je kvalita alespoň porovnatelná s uplným originálem od Škodovky ? Nebo je to dokonce to samé v jiné krabičce ?
  5. Tak jak ste dopadnuli s těmi škuby po startu ? U mne se začal objevovat nepěkný problém - přijdu ráno k autu, počám až zhasnou kontrolky a čerpadlo si natočí, potom startuju - startuje 2x dýl jak obvykle a motor ssebou škube házím, pak naskočí.. volnoběh ok.. jdu se rozjet, přidám plyn maličko auto se rozjíždí,m chci přidat víc a auto jakoby mu vypnul zapalování div si nerozbiju hubu o volant, uberu přidá zase přišlápnu plyn a div nechcípne jak okamžitě ubere - něco jako CutOff, ale opačně.. po pár set metrech už jede auto naprosto normálně...
  6. Začalo se mi ozývat podezřelé hučení od chladného motoru - většinou to vyskočí kolem 2500-3000 otáček.. doslova jako když roztočím hračku na setrvačník. Co by to statisticky mohlo být ? Alternátor ? Nebo snad vodní pumpa či ta kladka ?
  7. Pomalinku, ale jistě se chystámn taky na rozvody - najeto 150t. Jakou značku rozvodů koupit ? Dají se splašit originál za dejme tomu 400 a pak FEBI FEB44729 za dvojnásobek..
  8. Chyby nikde nic. Lpg funguje na jedničku. Samozřejmě po tom, co se přepne z benzínu. Tj pokud prvně točí motor a nechytí, tak nic..
  9. Hezký den všem, po delší době se zase objevil problém dvojitého startování. Přijdu k autu, otočím klíčkem, zavrčí čerpadlo a startuju - motor točí odušu, ale ani neblafne. Pokud k tomu přijdu, otočím klíčkem, zavrčí čerpadlo, VYPNU KLÍČEK - bez toho abych startoval a hned ho znova zapnu, tak už čerpadlo nezavrčí a hned nastartuje bez jediného zaváhání. Napadá mňa nějaká souvislost s něnajkými relé, nebo emulátorem vstřiků v LPG jednotce, nebo tak něco. Když lpg čudlem vypnu, tak to dělá naprosto to samé. Řešil někdo už něco v tom stylu ? Jinak to dělá i na teplém motoru. Zhasnu motor, za minutu chci nastartovat a ani neprdne, udělám on/of a hned vrčí. Díky
  10. Nooo nad tím nemohu soudit, su na to zvyklý aj z motorky. Ráno přijdu, otočím klíčkem.. Bzzzzzz cvak a du startovat. Nicméně to dělá častěj když je motor "napůl" teplý, nebo teplý. Čidlo jak už sem psal, to na VAGu vypadá ok.. Dokonce se stává, že dojedu na semafory u rozdrbané cestě. Chcípnu to... a za tři minuty už startuju "nadvakrát"
  11. Hezký den všem. Poslední dobou se objevuje zajmavý problém. Přiju k autu, otočím klíčkem - pár sekund si zavrčí čerpadlo - počkám, startuju.. motor točí jako splašený, ale ani ťuk.. jako bych odpojil zapalování - mohl bych točit aj půl hodiny a ani by to neprdlo. Jenže! Vypnu klíček, hned otočím znova, startuju - a chytne okamžitě. A tak to dělá pravidělně, prostě poprvé ani prd, napodruhéí okamžutě, bez nějakého prskání, skákání.. Co by mohlo být za zradu ? Vag chyby nehlásí, teplota ve vagu i na budíkách odpovídá. Imobilizér to taky neni - ten by to nechal nastartovat a hned shodil. Co se týče korekcí, tak při benzínu v pohodě i po resetu jednotky, takže bych snad vyloučil i palivový filtr - že by dával moc či málo - mám tam ten debilní typ s regulátorem "na sobě". Jak se projevuje vada zapalovací lišty ? Ale u té se mi to nepozdává, že je tam ta skoro naprostá pravidelnost, kdy to napodruhé hned chytí.
  12. To je možné, ale já potřebuju dozadu protáhnout kabel "od spínačky" respektive prostoru rádia, takže se musím dostat někdě nahoru nad pedálama
  13. Hezký den. Co všechno je třeba demontovat, abych se dostal za OBD zásuvku ? Chtěl bych připojit kabel od LPG jednotky. Dole nad pedály je černý plast. Bude třeba demontovat i spodní "půlku" palubovky, kde je ovládání světel a spol ? Díky
  14. hrnous

    Vibrace volantu

    Je nějaká šance, jak to amatérsky diagnostikovat ?
  15. hrnous

    Vibrace volantu

    Já mám nahrkáno poctivých 133 tisíc
×
×
  • Vytvořit nový...