Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak dlouho se mi čekat nechce.... no asi pujde co zbývá,  vysvětloval ti nekdo co je v nem špatně ze způsobuje cukani? 

Jojo, já měl v háji tu regulaci - ta plastová ozubená kolečka. 

  • 11 měsíců později...

Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Koukal jsem na hodnoty vstřiků a toto je výsledek. Jak na tom jsou ? Poradí někdo ? Díky :)

20200304_200148.jpg

Upraveno od jan.machalik

Jsou OK.

  • 4 týdny později...

Dovolím zkušenost k problému. Já, Yeti 2,0TDI 81kw 4x4, r.v. 2010 (po přehrání SW od Dieselgate), nyní najeto 170 k.

Od 100k km se při chladnějších ránech (pod nulou) objevoval nepravidlený chod a cukání v rozsahu 1800 - 2500 ot a to nejznatelněji při jízdě do mírného kopce. Kouřivost jenom lehce - přičítal jsem to studenému motoru. Při vyšších ot. to ustalo, po ujetí cca 500-1000 m to přestalo zcela.

Naposled se cukání silně zhoršilo a Yetík začal hulit jak při manévrech. Kouř bílý až našedlý, smrděl jako starý traktor, tak pravděpodobně nespálená nafta. Chod jakoby na 3 válce a nechtěl jít do otáček. Po lehké jízdě na rovince nebo mírného kopce bez zatížení se to tolik neprojevilo. Po cca 5 min jízdy ustalo. Voda a olej neubývají. Olej možná lehce přibyl, nepamatuji si referenci.

V servisu po napojení řekli, že jeden vstřik má mírně větší korekce (stejné tvrzení autorizáku před rokem). Druhý den ráno (-9°C) korekce u dvou vstřiků na maximum. Na zkušební stolici vstřiky v normálu. Po výměně oných dvou vstřiků problém zcela zmizel. Dle servisu se s tím několikrát setkali, ale netuší, co to způsobuje - zatím si myslí, že únavou materiálu (nafta prý snad ne).

 

Máte s tímto podobné zkušenosti a co si myslíte, že je původcem?

 

Zdarec,dva měsíce zpátky,něco podobného řešil bratr na svém Tiguanu 2.0 TDI CR.Za studena občas na tři válce,mírné poklepávávní jednoho vstřiku a tak po 300 metrech klid.Přes diagnostiku na 3tím válci špatná korekce vstřiku,za tepla v normě.Po různých diskuzích a zjištění že je Tigoš po Dieselgate,byl donucen vyměnit 3tí vstřik a přehrání origo software+nějaké ůpravy,na přání,auto zase jede jak má.

Pokud máš ty vstřiky vyměněné,tak si nech někde přehrát soft.jinak vstřiky budeš měnit zase.

Dělal mu to profík a ten mu řekl,že ten dieselgate software odpraví vždycky vstřik na 3tím válci!

 

  • 1 rok později...

Zdravím,

po přehrátí sw a výměně vstřikovače je stále v pohodě? Nebo po čase zase odešel 3. vstřik? 

Upraveno od OctaviaCFHC

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.