Přejít na obsah

USB + eventuálně 220V ve středové konzoli


Zdenek Pastorek

Doporučené příspěvky

Toho dodělání bych se nebál co se záruky týče..

pokud se to dodělá profesionálně, tak si myslím, že na to nemůžou nic říct..

je to jako dodělání zamykání zpátečky construct safetronic , také je to zásah do interiéru i el. svazku a záruka na vozidlo tím nepadne.. 

 

Dodělával jsem si zadní parkovací kameru s origo dílů a věřím, že mi kvůli tomu záruka neskončila :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo by luxusní tam dohodit třeba ten modul, co má SIII. V podstatě by stačilo tam mít jenom dobíjecí USB...nepotřebuju, aby mi někdo vrtal od zadu do rádia. :D Ale nemám jinou možnost, než autorizovaného servisu, takže pro mě je to pasé... kol117 

Editováno: , autor: Zdenek Pastorek
edit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis i ŠA ti vždycky řeknou, že to nejde, tuhle pohádku jsme tu slyšeli snad všichni, kdo něco chtěl dodělat sériového. Myslím, že je to právě otázka záruky, co je problém. Oni to berou tak, že konfiguraci elektriky tvého sériového auta s něčím navíc (býť origo sériovým resenim) nemají ověřenou a pokud by byl náhodou problém, záruční opravu by cvakala ŠA. A navíc peníze za úpravu jdou servisu a ne ŠA, to ŠA může taky vadit.
Poradím jen jedno: zajeď si za někým ze zdejších "elektroguru", kteří ti to s klidem a profesionálně udělají. Na záruku se vykašli, to by v tomto případě musela vyhořet celá elektrika nebo všechny ŘJ, aby to někdo zkoumal, co to způsobilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Není lepší místo USB 5V lepší přidat standardní 12V autozásuvku dle potřeby? Dá se do toho zapojit jakékoli příslušenství, a když se náhodou pokazí externí 12V - USB 5V adapter, lze ho snadno a levně vyměnit. Navíc není problém tu autozásuvku nakonfigurovat tak, že při vypnutí zapalování bude bez napětí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pro ty, kteří nemají rádi bastlení, ale používají při dodělání originální díly jako já :) dávám sem seznam potřebných dílů pro dodělání zadních USB bez 230V a mám zadní výhřev sedaček.

škodovka dělá tyto varianty:

1: bez výhřevu, bez USB, bez 230V

2: bez výhřevu, s USB, s 230V

3: s výhřevem, s USB, bez 230V

4: s výhřevem, s USB, s 230V

5: bez výhřevu, s USB, bez 230V

 

seznam dílů potřebných pro variantu č. 3

5E0 857 289 F 9B9     nosič zadní

5E0 857 346 A 9B9    krytka USB a tlačítek

5Q0 035 726 L            USB jednotka
8K0 973 754 B            konektor (zapojení pin1 +12V,  pin2 GND zapojení pojistka 52)  
5E0 963 105 B WHS  spínač levý
5E0 963 106 B WHS  spínač pravý
5E0 863 284 D 9B9    popelník nekuřácká varianta

mřížka ventilace je naštěstí stejná..

 

kdo by chtěl i LED osvětlení popelníku

4E0 919 063        osvětlení popelníku

4B0 972 623        konektor osvětlení popelníku
 

 

příští pátek budu mít vše doma, tak sem hodím foto :)

 

 

 

 

 

Editováno: , autor: rosta.rs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

je třeba vyměnit vše co je na fotkách..

 

sice to vypadá podobně, ale jsou jiné rozměry:

rámeček s USB je o cca 2mm vyšší a popelník zase o cca 2mm nižší  a od toho se odvíjí i jiné rozměry otvorů na celém tom nosiči

o tlačítkách nemluvě..

prostě to nejde jakkoli zaměnit s přefaceliftem.. jediné co sedí je mřížka ventilace..

Editováno: , autor: rosta.rs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tak mám skoro úspěšně za sebou a jak už Rosťa psal seznam dílů, tak i já přikládam seznam pro zmiňovanou Variantu č. 2

 

2: bez výhřevu, s USB, s 220V

 

5E0 3AA 907 155 - střídač napětí

5Q0 035 726 L - USB jednotka

5E0 857 289 G9B9 - zadní nosič (největší díl plastu)

5E0 907 815 - držák střídače napětí

5E0 863 289 9B9 - kryt zásuvky a USB

3C0 919 326 - jistíci klipsna pro zásuvku na 220V

3C0 919 565 C9B9 - malá krytka kolem zásuvky na 220V

5E0 863 230 9B9 - pravá záslepka ( místo výhřevu sedaček )

5E0 863 229 9B9 - levá záslepka ( místo výhřevu sedaček )

 

Celé i s měničem napětí to vyšlo v rozmezí 3000-3500,- ale vše je z origo dílů. Už jen pouze zapojit.

Což pro mě bude oříšek, protože kabely jsou jediná věc, kterou jsem nenašel.

60618492_867792920221074_3282357760158597120_n.jpg

Editováno: , autor: Zdeněk Pauš
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...