Přejít na obsah

spínač osvetlenia kufru


jojo

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Spínač se dodělat dá, viz níže uvedené schéma. Žárovka je připojená přes spínač na zem a druhým pólem na spoj A23, což je stmívané napájení +12V. (třeba když necháš v garáži nezamčené auto - tak to po cca 2 minutách samo zhasne)

Já mám ale jiný problém. Chtěl bych do fábky dodělat otvírání pátých dveří pomocí takového toho moc šikovného tlačítka, které je mezi žárovkami nad značkou. Nemáte někdo schéma zapojení. Mám pouze strohé informace:

1. Ten mikrospínač zámku pátých dveří je dvojitý. Jedna větev napájí žárovku, ale ta druhá - F218 barva br/sw vrací cca 5V, takže předpokládám, že je napojená někam na /centrální?/ řídící jednotku - otázkou je - KAM ??

2. ovládací tlačítko taky vrací 5V vklidu a spojuje se se zemí, barvy vodičů br - zem, gn/ws - signál. Opět - KAM je připojená ??

3. motorek, tak k tomu vedou jenom dva dráty, br - zem a gn/ro - na kterém se při aktivaci /ovládacím tlačítkem pokud jsou zavřené 5. dveře/ objeví po dobu cca 2 sekund 12V. A zase - KAM je tento signál připojený ??

A pokud je to všechno připojeno k nějaké řídící jednotce, musí se vhodně přeprogramovat /nějaký kanál nasetovat do 1/, aby to fungovalo ??

Díky za jakékoliv informace.

Jíra

post-10-1164115655.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže k bodu 1.

F218, vodič br/sw vedie do BSG na konektor XS5, pin 3

bod 2.

E234, vodič ro/gn vedie do BSG na konektor XS5, pin 6

bod 3.

motor je tym vodičom gn/ro pripojeny do BSG na konektor XP1, pin 5

na tomto pine je relatko pre dany motor. v kludovom stave je relatko prepnute na zem, pri zopnuti a teda potrebe otvorenia sa relatko prepne na pin 6 konektoru XP1 odkial vedie vodič na poistku SB31 10A pre motor centralu kufru.

k poslednej otazke neviem presne odpovedať ale asi pokial maš BSG s čislom 6Q2.xxx.xxx tak ta neviem či vie ovladať kufor..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Nevím jak u Fábky ale u Octavky I (combi 2005) sem měl vedle svorkovnic v levé kapse zamotanou ve svazku ještě jednu lisovanou drátovou spojku (nevím jestli je to z originálu nebo jen bastl předchoziho majitele) a v ní byli dráty uhnilé držely jen v bužírce. Po tom co sem je spojil tak funguje osvětlení normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...