Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

  začala mě zlobit má Fabie I 1.4 16V 74kW AUB r.v.2000 najeto 179,5 tis. km.

 

  Budou to tak dva měsíce co se to stalo poprvé, přijdu k autu otevřu dveře - zatlačí čerpadlo. Sednu za volant zapnu zapalování - zatlačí čerpadlo. Nastartuji, motor škytne a zhasne. Když vypnu a znovu zapnu zapalování čerpadlo už nezatlačí (není slyšet jak hučí). Normálně hučí docela hlasitě a dlouho.

 

  Zkontroloval jsem pojistku několikrát zamkl a odemkl auto a najednou po několika pokusech čerpadlo zatlačilo, nastartoval jsem a v pohodě jezdil a startoval dál.

  Bohužel stalo se to znovu a to zhruba po měsíci, ale opět se to nějak samo vyřešilo a jezdilo se dál.

  Po dalších dvou týdnech ovšem nastal stav kdy nezbylo nic jiného než odtah.

 

  Pojistka 61 je v pořádku, zkoušel jsem i jinou. Palivové relé spíná (cvaká). U palivového čerpadla na konektoru naméřím 12V, ale čerpadlo neběží.

  Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, celé ho rozdělal, proměřil kabely, které jsou v pořádku a vyzkoušel samotné srdce čerpadla připojit ke zdroji 12V - čerpadlo se rozběhlo. Vše jsem složil do původního stavu a auto v pohodě nastartovalo.

  Stejný scénář se opakoval zhruba po týdnu.

 

  Dnes mě však trápí jiný problém - při jízdě zhasíná motor. Auto přestane reagovat na plyn a motor se jen pomalu dotáčí přes převodovku (otáčky pomalu klesají, když vyšlápnu spojku okamžitě spadnou na nulu).

  Ovšem včera motor nezhasl úplně ale točil jen 2000 otáček a nereagoval na plyn jak kdyby byl v nějakém tom nouzáku či co. Po několika přeřazeních, ale spíše šlo o čas se motor vzpamatoval.

 

  Aby to nebylo moc jednoduché za celou dobu se nerozsvítila žádná kontrola (krom rezervy) a byť i přes to připojím VAG není v jednotkách žádná chyba.

 

  Setkal jste se s tím už někdo? Co bylo špatné? Pomýšlel jsem na samotné čerpadlo, ale nesedí mi tam ta jízda s omezeným výkonem. Navíc problém s nastartování když projdu k autu se zatím znovu neopakoval.

 

  Uvítám jakýkoliv nápad, děkuji.

Kuba

  • Autor

Zdravím, tak to vypadá že to zlobí jen když je v nádrži méně benzínu (ukazatel před rezervou). Plovák má nějakou funkci ochrany čerpadla (odstaví ho když dojde benzín)?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.