jipol57 Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Stalo se mě před rokem, že se rozsvítil "vrtulník" na palubce, motor jel ale normálně. Závada byla v ohřevu lambda sondy. Přerušení obvodu topidla. Banalita, řekl bych, může se stát. Lehce přístupná za 15 minut bylo hotovo. Ale teď po roce a 11 000km se to stalo znovu. Zase přerušená topnice, nebo co tam je. Mohl by mě někdo vysvětit jestli je to náhoda, nebo to je příznak něčeho? Motor jezdí bez problémů, dokonce i s tím svítícím vrtulníkem. Ta nová sonda co jsem měnil před rokem, je té samé značky co byla původní. Japonská NTK. 03L 906 262D Obě sondy jsou na pohled jako nové, žádné spálení, nebo tak něco. Jen nános sazí, jak v komínové rouře, který se dá lehce otřít hadrou. To je jediné co mně napadá, že saze ucpou ty boční dírečky na sondě. Ale proto tam mám DPF a před ním saze být můžou. Si myslím. DPF si myslím že se zanáší přiměřeně, při 77 000km je něco přes 16g. A koncovka výfuku je naprosto čistá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.