Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, 

potřebuji radu. Mám Fabii rok 2011 motor 1,6 tdi CAYA 55kw chip na 77kw. Již delší dobu se potýkám s problémem kolísání otáček. Při studeném motoru je vše OK. Problém se projevuje až při zahřátém motoru a čím delší trasu jedu, nebo je motor více zahřátý, tím to je horší. Zastavím na volnoběh a začnou kolísat otáčky, motor jakoby škube (jako kdyby potřeboval více otáček, nebo paliva, nebo kdyby jel na 3 válce), hýbe to celým autem, ručička otáčkoměru je v klidu. To samé se děje když vyřadím na volnoběh a dojíždím např. ke křižovatce už je cítit jak je chod nepravidelný a škube to motorem. Ve chvíli kdy auto otáčkama kolísá a zapnu klimu tak kolísání přestane a chod je jak má být. Občas pomůže když např. 3x klepnu do plynu a otáčky se taky uklidní do normálu. Při jízdě se zdá být vše OK. Vstřiky jsou nové, diagnostika nic neukazuje. Na autě je asi jednohmota, chip, vše jsem prohlídl a zdá se vše vizuálně OK. Co to může způsobovat? 

  • 4 týdny později...

seká se klapka egr ventilu nebo je už zanešený, ale to už by se měla rozsvítit i kontrolka, se podiv ze spoda na auto jestli není pneumatická tyčka u egru odpojená (klapka funguje plyny se přepouští ale jedou pernamentně rovnou z potrubí zpět do motoru, obchází se tak ucpaný chladič, je to řešení neřešení a omlať to o hlavu tomu kdo to udělal, protože ty plyny je třeba chladit, proto ti to za studena nedělá.

  • Autor

Ahoj. Egr mám nový cca 4 měsíce dělalo to i před výměnou. Regenerace filtru pevných částic probíhá pravidelně, ale jakmile začne probíhat regenerace tak je opět nepravidelný chod motoru.

Vím o čem mluvíš, to škubání obvzlášt při regeneraci když stojí auto je opravdu silné, ale jak řikám mě to dělal EGR, máš to dobře nastavené ? SW a korekce nový vstřikovačů ? Jsou nové vstřikovače zapsány v jednotce ?

  • Autor

Snad ano. Dělal to servis takže do toho nevidím. Výměnu egru dělal taky servis. Do nastavení sw nevidim. Nevím co bych mohl doma sám ještě zkontrolovat, nebo jestli to svěřit do nějakého servisu. Osobně jsem taky vsazel na egr, ale po výměně je vše stejne. Můj typ jsou teď spatne hodnoty na volnobehu, že by to chtělo změnit směs. Při zapnutí klimy se otáčky ustálí do normálu, ale jak píšes je to takové skubani hýbe to motorem a je to cítit i v autě jak to skube. Normálně je to takové pomalé skubani, ale při regeneraci takové rychle skubani... Nevím jak to popsat jedine to natocim 

Nemusíš vím přesně o čem mluvíš, jak řikám buď špatně nastavili egr na verzi SW a nebo to chce udělat korekci vstřikovačů. Korekci vstřikovačů, měl by to udělat jakýkoli autorizák, ale je lepší vybírat z těch s lepší pověstí, vyjde něco kolem tisícovky, začal bych u té korekce jestli byl EGR montován v autorizáku, určitě nahráli správný SW k revizi egru.

  • Autor

V autorizaku to nedělali ale verze egru se dávala stejná jako tam byla a korekce vstrikovacu jsem myslel že se dělá automaticky. Dobře zkusím to někdy někam strčit asi přímo do Škodovky a uvidím. Osobne si taky myslím, že to bude v nějakém sw nastavení. Díky za rady. 

Ne je třeba jí udělat a řikal jsi že jsou nové, kde ti je dávali ? Mají s tím zkušenosti ? Jednotce se musí říct že vstřiky jsou nové a napsat jim číslo.

  • Autor

Dělal to jeden menší servis, ale šikovný kluk. Vím, že mi něco říkal ve smyslu, že s tím měli problém je načíst, ale nakonec snad načetli. Teď jak je větší zima, tak když ráno vyjedu autem před barák, tak slyším, že je taky nepravidelný chod (pocitově jakoby to chtělo víc otáček, nebo nafty). Je pravda, že když se tohle děje a přidám trošičku plyn na 1000ot./min. tak je chod motoru OK.

Nevím co tu pořád řešíš, prostě zajet do autorizáku na korekci vstřiků pak poreferuj.

  • 9 měsíců později...

Ahoj zeptám se tady. F II rv. 13 1.6 TDI 77kw . Po vypnutí ohřátého motoru a opětovného nastartování cca do 2h. Motor normálně nastartuje ale pak zakolísají otáčky až motor chcípne , znova nastartuju ještě jednou motor zaškube a pak už nic jede normálně. Dělá to pravidelně diagnostika samozřejmě mlčí :wacko:  Má někdo zkušenost s touto závadou ?

  • 3 roky později...
V 2. 11. 2017 na 12:10, 15degren napsal:

Nevím co tu pořád řešíš, prostě zajet do autorizáku na korekci vstřiků pak poreferuj.

Sice starý příspěvek ,ale pozor na takové rady

Přizpůsobení vstřikovačů.JPG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.