treater.0 Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Ahoj, potřebuji radu. Mám Fabii rok 2011 motor 1,6 tdi CAYA 55kw chip na 77kw. Již delší dobu se potýkám s problémem kolísání otáček. Při studeném motoru je vše OK. Problém se projevuje až při zahřátém motoru a čím delší trasu jedu, nebo je motor více zahřátý, tím to je horší. Zastavím na volnoběh a začnou kolísat otáčky, motor jakoby škube (jako kdyby potřeboval více otáček, nebo paliva, nebo kdyby jel na 3 válce), hýbe to celým autem, ručička otáčkoměru je v klidu. To samé se děje když vyřadím na volnoběh a dojíždím např. ke křižovatce už je cítit jak je chod nepravidelný a škube to motorem. Ve chvíli kdy auto otáčkama kolísá a zapnu klimu tak kolísání přestane a chod je jak má být. Občas pomůže když např. 3x klepnu do plynu a otáčky se taky uklidní do normálu. Při jízdě se zdá být vše OK. Vstřiky jsou nové, diagnostika nic neukazuje. Na autě je asi jednohmota, chip, vše jsem prohlídl a zdá se vše vizuálně OK. Co to může způsobovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 seká se klapka egr ventilu nebo je už zanešený, ale to už by se měla rozsvítit i kontrolka, se podiv ze spoda na auto jestli není pneumatická tyčka u egru odpojená (klapka funguje plyny se přepouští ale jedou pernamentně rovnou z potrubí zpět do motoru, obchází se tak ucpaný chladič, je to řešení neřešení a omlať to o hlavu tomu kdo to udělal, protože ty plyny je třeba chladit, proto ti to za studena nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treater.0 Vloženo 31. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 Ahoj. Egr mám nový cca 4 měsíce dělalo to i před výměnou. Regenerace filtru pevných částic probíhá pravidelně, ale jakmile začne probíhat regenerace tak je opět nepravidelný chod motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 Vím o čem mluvíš, to škubání obvzlášt při regeneraci když stojí auto je opravdu silné, ale jak řikám mě to dělal EGR, máš to dobře nastavené ? SW a korekce nový vstřikovačů ? Jsou nové vstřikovače zapsány v jednotce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treater.0 Vloženo 31. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 Snad ano. Dělal to servis takže do toho nevidím. Výměnu egru dělal taky servis. Do nastavení sw nevidim. Nevím co bych mohl doma sám ještě zkontrolovat, nebo jestli to svěřit do nějakého servisu. Osobně jsem taky vsazel na egr, ale po výměně je vše stejne. Můj typ jsou teď spatne hodnoty na volnobehu, že by to chtělo změnit směs. Při zapnutí klimy se otáčky ustálí do normálu, ale jak píšes je to takové skubani hýbe to motorem a je to cítit i v autě jak to skube. Normálně je to takové pomalé skubani, ale při regeneraci takové rychle skubani... Nevím jak to popsat jedine to natocim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Nemusíš vím přesně o čem mluvíš, jak řikám buď špatně nastavili egr na verzi SW a nebo to chce udělat korekci vstřikovačů. Korekci vstřikovačů, měl by to udělat jakýkoli autorizák, ale je lepší vybírat z těch s lepší pověstí, vyjde něco kolem tisícovky, začal bych u té korekce jestli byl EGR montován v autorizáku, určitě nahráli správný SW k revizi egru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treater.0 Vloženo 1. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 V autorizaku to nedělali ale verze egru se dávala stejná jako tam byla a korekce vstrikovacu jsem myslel že se dělá automaticky. Dobře zkusím to někdy někam strčit asi přímo do Škodovky a uvidím. Osobne si taky myslím, že to bude v nějakém sw nastavení. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Ne je třeba jí udělat a řikal jsi že jsou nové, kde ti je dávali ? Mají s tím zkušenosti ? Jednotce se musí říct že vstřiky jsou nové a napsat jim číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treater.0 Vloženo 1. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2017 Dělal to jeden menší servis, ale šikovný kluk. Vím, že mi něco říkal ve smyslu, že s tím měli problém je načíst, ale nakonec snad načetli. Teď jak je větší zima, tak když ráno vyjedu autem před barák, tak slyším, že je taky nepravidelný chod (pocitově jakoby to chtělo víc otáček, nebo nafty). Je pravda, že když se tohle děje a přidám trošičku plyn na 1000ot./min. tak je chod motoru OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 Nevím co tu pořád řešíš, prostě zajet do autorizáku na korekci vstřiků pak poreferuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spajky007 Vloženo 8. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2018 Ahoj zeptám se tady. F II rv. 13 1.6 TDI 77kw . Po vypnutí ohřátého motoru a opětovného nastartování cca do 2h. Motor normálně nastartuje ale pak zakolísají otáčky až motor chcípne , znova nastartuju ještě jednou motor zaškube a pak už nic jede normálně. Dělá to pravidelně diagnostika samozřejmě mlčí Má někdo zkušenost s touto závadou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 12. Únor 2022 Sdílet Vloženo 12. Únor 2022 V 2. 11. 2017 na 12:10, 15degren napsal: Nevím co tu pořád řešíš, prostě zajet do autorizáku na korekci vstřiků pak poreferuj. Sice starý příspěvek ,ale pozor na takové rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.