Přejít na obsah

Palivový filtr - benzín


NOS

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

do ktoreho roku je to takto riesene mam modelovy rok 2002 inak r.v. 11/2001

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked som menil ja cca 86000km...z vonka bol strasne rezavy som myslel ze sa tomu mechanikovy rozpadne v rukach(menil som ho zaroven s tesnenim na prevodovke) ale po rozobrati bol 100% funkcny ked sme ho skusali....mechos sa ma pytal ci ho chcem aj tak vymenit ...povedal som ze ano nove je nove.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ho měni ve 120 tisících, ale docela z toho vytékalo černidlo, ale nebylo to vůbec rezavý. je to z nějakého hliníku nebo co to je

Můžu se zeptat, jakej máš rok výroby? Máš tam regulátor tlaku integrovanej, nebo si ho dával zvlášť?

Jo a nemáš velkou prodlevu plynu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tady je fotka filtru a jsou vidět i plastové zarážky(závlačky) na trubičkách. Pozor při demontáži, jelikož velmi lehce praskají.

Při mojí výměně jsem měl ten případ s prohozením trubiček, ekvivalent namísto originálního 6Q0201512 je 6Q0201051. Je to komplet s regulátorem.

Takže díky za radu :)

Fabia 1.4 50KW Combi 2001

post-6730-1180349883_thumb.jpg

Editováno: , autor: per
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdy se má palivový filtr u benzíňáku měnit? V servisní knížce v servisních úkonech o palivovém filtru benzínu není nikde zmínka. Proč jste ho měnili?

Doporučili mi to vyměnit v servisu v rámci prohlídky po 60tkm. Kupoval jsem originál Mann, montáž provedl škoda servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při periodický kontrole v servisu mi tvrdily, že se jim zdál filtr nový a tak ho neměnily. :aggressive:

A po 3 měsících jsem diagnostikoval chybu :

16554 - rada 1: system odmerovani paliva Chybna funkce

Po výměně filtru je vše OK. O malinku se zlepšil i volnoběh(vibrace).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...