Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

po kolika se mění a kde ho ve fábce najdu ? :blbec: stratil sem knihu jak na to sem to ale ...

Máš diesela nebo benál?

U benálu není interval předepsán, ale najdeš ho na podovzku když se skloníš pod auto u pravých zadních dveří.

  • Autor

mám benzín kol11

V servisu říkali, že se mění kolem 80 000km a stojí kolem 500,- Kč

  • Autor

aha tak to mám ešťe čas, replika 260,- bez DPH -_-

pri 90tkm a cena je cca 450SK

Mě na Fábii 1.4MPI Clasic rok 2000 při 60000Km servisní prohlídce měnily palivový filtr....taky jsem se divil,ale podle informací ze Auto Škoda kam jsem volal ,tak výměna je nutná...

V DP zase píšou že nutná není, ale měnil bych radši :)

Jinak záleží jakej tam je esi jen průtočnej jak u Feldy nebo ten v kterém je i regulátor tlaku paliva ten regulátor se nemění, ale je nacvaklej do filtru.

mechanik sa pytal tteraz pri prehliadke pri 86tkm ale povedal som mu ze som ho menil v 76tkm.

  • 3 měsíce později...

Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

do ktoreho roku je to takto riesene mam modelovy rok 2002 inak r.v. 11/2001

Přesně nevím, nejlepší je se ohnout u pravého zadního kola a podívat se.

Jsem měnil palivovej filtr na 1.4 16V a to byl nářez. ten co mi dali tak tam byl úplně jinej. nějakej s třemi zobáky nebo jak to bylo a ten stál v Porsche Plzeň asi 600 ale pak nějakej sehnal levněji známej... ale taky to byla radost :D

nemůžete někdo hodit foto toho správnýho? Popřípadě postup výměny?

Taky se chystám měnit....

Upraveno od quadrat

Ked som menil ja cca 86000km...z vonka bol strasne rezavy som myslel ze sa tomu mechanikovy rozpadne v rukach(menil som ho zaroven s tesnenim na prevodovke) ale po rozobrati bol 100% funkcny ked sme ho skusali....mechos sa ma pytal ci ho chcem aj tak vymenit ...povedal som ze ano nove je nove.......

já ho měni ve 120 tisících, ale docela z toho vytékalo černidlo, ale nebylo to vůbec rezavý. je to z nějakého hliníku nebo co to je

já ho měni ve 120 tisících, ale docela z toho vytékalo černidlo, ale nebylo to vůbec rezavý. je to z nějakého hliníku nebo co to je

Můžu se zeptat, jakej máš rok výroby? Máš tam regulátor tlaku integrovanej, nebo si ho dával zvlášť?

Jo a nemáš velkou prodlevu plynu?

  • 3 týdny později...

Tady je fotka filtru a jsou vidět i plastové zarážky(závlačky) na trubičkách. Pozor při demontáži, jelikož velmi lehce praskají.

Při mojí výměně jsem měl ten případ s prohozením trubiček, ekvivalent namísto originálního 6Q0201512 je 6Q0201051. Je to komplet s regulátorem.

Takže díky za radu :)

Fabia 1.4 50KW Combi 2001

post-6730-1180349883_thumb.jpg

Upraveno od per

A kdy se má palivový filtr u benzíňáku měnit? V servisní knížce v servisních úkonech o palivovém filtru benzínu není nikde zmínka. Proč jste ho měnili?

A kdy se má palivový filtr u benzíňáku měnit? V servisní knížce v servisních úkonech o palivovém filtru benzínu není nikde zmínka. Proč jste ho měnili?

Doporučili mi to vyměnit v servisu v rámci prohlídky po 60tkm. Kupoval jsem originál Mann, montáž provedl škoda servis.

otazka znie, ci to doporucili, len tak aby mali vyssi zisk (zakaznik zhltne vsetko), alebo preto, lebo je to dobra prevencia ?

ja sa priklanam k tej prvej casti vety :feve:

Palivovy filter si dam vymenit vtedy najskor po 100tkm a mozno neskor, aj to len preventivne

ja menim palivove fitre pri kazdych 150tis. malo by sa menit pri 60tis.

Při periodický kontrole v servisu mi tvrdily, že se jim zdál filtr nový a tak ho neměnily. :aggressive:

A po 3 měsících jsem diagnostikoval chybu :

16554 - rada 1: system odmerovani paliva Chybna funkce

Po výměně filtru je vše OK. O malinku se zlepšil i volnoběh(vibrace).

Já jsem ho měnil po 175 000km a po rozříznutí v něm byl pěknej humus...

Už ho mám doma, takže v sobotu ho tam hodím....ale není to originál, ale nějakej UNIKOFILTR.....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.