Přejít na obsah

spotreba dolu kopcom


vanyo

Doporučené příspěvky

Aj ja to pouzivam to brzdenie motorom,je dobre si na to zvyknut hlavne v zime

ked je "naledi" a nemas ABS.

No a vlete? Skvor to kombinujem.Napr som rozbehnutyJe asi lepsie pribrzdit motorom a dobrzdit brzdu,ako vyradit a dobrzdit. /napriklad ked davam prednost/

No a ked idem z kopca a nemam ziadne prekazky urcite nebudem mat zaradenu rychlost. ale pojdem na volnobehu. Skoda,ze moj moped BABETA neumoznuje vyradit rychlost, dost casto chodim z kopca :smich:

Sa mi zdalo chvilami,ze sa mi tu jedna ujde aj mne :aggressive:

:smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze skusim to vysvetlit. Vezmime si podobny priklad ako jazda z kopca a to roztlacenie auta, ano nemalo by sa to robit ale robi sa to. teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak? mozte si to skusit ak sa vam zda katal. zbytocny :D no a teraz druha cast a to nastartovany motor, pri neutrale vam jazde z kopca brani, odpor vzduchu a kolies, teda valivy pneumatik atd, povedzme aj prevodovky. AK ZARADITE rychlost a brzdite motorom tak tam cyklus je, teda vstrek-stlacenie-vybuch-vyfuk. proste prejdem k zaveru, motor spaluje aj vtedy, absolutne minimum, potrebne v danej chvili potrebne, to znamena ze aj ked je to zanedbatelne a mizive a neviem ako male, stale to je nastartovany motor, ktory spaluje benzin. ak to chcete zistit, napojte VAG strcte ho do auta a nacitajte hodnoty emisii ak sa to da a uvidite. ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak?

Ne neni to tak. Pokud je dostatecne velkej kopec tak auto proste jede. Zbytek sem uz necetl, protoze tvuj zakladni predpoklad je chybny.

Motor pri jizde z kopce nepotrebuje spalovat vubec zadny benzin. To ze auto brzdi neni dano zadnym odporem pneumatik nebo co to tady placas, ale odporem samotneho motoru, ktery musi stlacovat vzduch bez spalovani benzinu, proste musi prekonat kompresy ve valcich. Proto maji auta s velkym kompresnim pomerem, vetsi brdny ucinek.

To ze ti motor nechcipne je zarizeno tak, ze pri poklesu pod urcite otacky, kritickou mez, pod kterou by pri vyslapnuti spojky hrozilo chcipnuti, se proste zacne vstrikovat male mnozstvi benzinu, jako pri volnobehu.

ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je

Neni.

Editováno: , autor: NiceOne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze skusim to vysvetlit. Vezmime si podobny priklad ako jazda z kopca a to roztlacenie auta, ano nemalo by sa to robit ale robi sa to. teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak? mozte si to skusit ak sa vam zda katal. zbytocny :D no a teraz druha cast a to nastartovany motor, pri neutrale vam jazde z kopca brani, odpor vzduchu a kolies, teda valivy pneumatik atd, povedzme aj prevodovky. AK ZARADITE rychlost a brzdite motorom tak tam cyklus je, teda vstrek-stlacenie-vybuch-vyfuk. proste prejdem k zaveru, motor spaluje aj vtedy, absolutne minimum, potrebne v danej chvili potrebne, to znamena ze aj ked je to zanedbatelne a mizive a neviem ako male, stale to je nastartovany motor, ktory spaluje benzin. ak to chcete zistit, napojte VAG strcte ho do auta a nacitajte hodnoty emisii ak sa to da a uvidite. ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je

Zastavi, ale kdyz uz z toho kopce jedes, vsechno uz je v chodu, natlakovano, tak existuje jedna vec, ktera uz tu padla - setrvacnost lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zastavi, ale kdyz uz z toho kopce jedes, vsechno uz je v chodu, natlakovano, tak existuje jedna vec, ktera uz tu padla - setrvacnost lol

Presne tak a pro nektere mene chapave se nemysli setrvacnost motoru, ktery by se samotny zastavil behem vteriny, ale setrvacnost pohybu vozidla, ktere je navic pri jizde z kopce pohaneno gravitaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze skusim to vysvetlit. Vezmime si podobny priklad ako jazda z kopca a to roztlacenie auta, ano nemalo by sa to robit ale robi sa to. teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak? mozte si to skusit ak sa vam zda katal. zbytocny :D no a teraz druha cast a to nastartovany motor, pri neutrale vam jazde z kopca brani, odpor vzduchu a kolies, teda valivy pneumatik atd, povedzme aj prevodovky. AK ZARADITE rychlost a brzdite motorom tak tam cyklus je, teda vstrek-stlacenie-vybuch-vyfuk. proste prejdem k zaveru, motor spaluje aj vtedy, absolutne minimum, potrebne v danej chvili potrebne, to znamena ze aj ked je to zanedbatelne a mizive a neviem ako male, stale to je nastartovany motor, ktory spaluje benzin. ak to chcete zistit, napojte VAG strcte ho do auta a nacitajte hodnoty emisii ak sa to da a uvidite. ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je

V neposlední řadě motor se přiroztažení obykle startuje na dvojku, nikoli na pětku nebo čtverku při které se kopce sjíždějí obvykle.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zastavi, ale kdyz uz z toho kopce jedes, vsechno uz je v chodu, natlakovano, tak existuje jedna vec, ktera uz tu padla - setrvacnost  lol

Presne tak a pro nektere mene chapave se nemysli setrvacnost motoru, ktery by se samotny zastavil behem vteriny, ale setrvacnost pohybu vozidla, ktere je navic pri jizde z kopce pohaneno gravitaci.

:palec2:-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tu tak každý večer čtu, tak se mi zdá, že na Slovensku je vše jinak....ale jinak nic proti, sám mám asi ze čtvrtiny slovenské předky B)

no jasne je tu toho dost vela odlisneho, napr. obzcajne mame po volbach vladu :D a nedlzime 1 bilion korun ako niekto :p ale nic proti mam vas rad -_- a s tym spalovanim ste ma nastvali tak idem zajtra do servisu spytat sa :D a dam vediet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soprano: Vladu mate, ale jakou :p A sice mozna nedluzite bilion, ale 100 nasich korun je 75 vasich ;) Takze se asi nekde stala chyba :D-_-;)

Mysleno v dobrem, nikoho nechci nastvat nebo popudit -_-

Martinoslav je vul. Mysleno v dobrem, nikoho nechci nastvat nebo popudit -_-

Copyright © 2006, NiceOne

:smich:

Editováno: , autor: NiceOne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....ale 100 nasich korun je 75 vasich.....

martin, toto si posr@l !!

porovnavas 2 hospodarstva, jedno je dva krat vecsie,

ale LEN o 30 % efektivnejsie.

a navyse vas HOCIKEDY porazime v hokeji, alebo vo futbale.

len tento rok sa nam akosi nechce.... :D:D:D

a nevstrekuje !!! nevstrekuje nic ! bleee... :t:t

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soprano Tony: Konecne rozumnej napad, zajed se zeptat do servisu! :p

To co pises vyse (v predposlednim prispevku) je spatne uz od zakladu, ale to tu zminil uz NiceOne.

Jen snad poznamka na zaver - kdyz uz tomu nerozumite, vemte to logicky - aby doslo k zapalu smesi ve valci, musi mit nasata smes urcitej smesovaci pomer. Kdyby tam jak vy tvrdite slo "zanedbatelne" nebo "mizive" mnozstvi paliva, nedoslo by k zapalu, protoze by smes byla prilis chuda. Co z toho vyplyva? Ze kdyby se vstrikovalo "mizive" nebo "zanedbatelne" mnozstvi a nebo vubec nic, vysledek by byl stejnej - zadnej zapal. A to vase mizive mnozstvi bys vyhazoval oknem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...