Martinoslav Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Take si myslim, ze tam nejde vubec nic. Nicmene jsem pripustil, ze nejaka setinka deci jit muze kvuli omezeni RJ, ale to je jen moje teorie, ktera nemusi byt ani zdaleka pravdiva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 ide nie vela ale ide!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Neide! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 ide nie vela ale ide!!!!!!!!!!! Celkem by mě zajímalo čím se živíš a který školy máš vystudovaný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Aj ja to pouzivam to brzdenie motorom,je dobre si na to zvyknut hlavne v zime ked je "naledi" a nemas ABS. No a vlete? Skvor to kombinujem.Napr som rozbehnutyJe asi lepsie pribrzdit motorom a dobrzdit brzdu,ako vyradit a dobrzdit. /napriklad ked davam prednost/ No a ked idem z kopca a nemam ziadne prekazky urcite nebudem mat zaradenu rychlost. ale pojdem na volnobehu. Skoda,ze moj moped BABETA neumoznuje vyradit rychlost, dost casto chodim z kopca Sa mi zdalo chvilami,ze sa mi tu jedna ujde aj mne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soprano_Tony Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Takze skusim to vysvetlit. Vezmime si podobny priklad ako jazda z kopca a to roztlacenie auta, ano nemalo by sa to robit ale robi sa to. teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak? mozte si to skusit ak sa vam zda katal. zbytocny no a teraz druha cast a to nastartovany motor, pri neutrale vam jazde z kopca brani, odpor vzduchu a kolies, teda valivy pneumatik atd, povedzme aj prevodovky. AK ZARADITE rychlost a brzdite motorom tak tam cyklus je, teda vstrek-stlacenie-vybuch-vyfuk. proste prejdem k zaveru, motor spaluje aj vtedy, absolutne minimum, potrebne v danej chvili potrebne, to znamena ze aj ked je to zanedbatelne a mizive a neviem ako male, stale to je nastartovany motor, ktory spaluje benzin. ak to chcete zistit, napojte VAG strcte ho do auta a nacitajte hodnoty emisii ak sa to da a uvidite. ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 (editace) teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak? Ne neni to tak. Pokud je dostatecne velkej kopec tak auto proste jede. Zbytek sem uz necetl, protoze tvuj zakladni predpoklad je chybny. Motor pri jizde z kopce nepotrebuje spalovat vubec zadny benzin. To ze auto brzdi neni dano zadnym odporem pneumatik nebo co to tady placas, ale odporem samotneho motoru, ktery musi stlacovat vzduch bez spalovani benzinu, proste musi prekonat kompresy ve valcich. Proto maji auta s velkym kompresnim pomerem, vetsi brdny ucinek. To ze ti motor nechcipne je zarizeno tak, ze pri poklesu pod urcite otacky, kritickou mez, pod kterou by pri vyslapnuti spojky hrozilo chcipnuti, se proste zacne vstrikovat male mnozstvi benzinu, jako pri volnobehu. ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je Neni. Editováno: 11. Říjen 2006, autor: NiceOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Takze skusim to vysvetlit. Vezmime si podobny priklad ako jazda z kopca a to roztlacenie auta, ano nemalo by sa to robit ale robi sa to. teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak? mozte si to skusit ak sa vam zda katal. zbytocny no a teraz druha cast a to nastartovany motor, pri neutrale vam jazde z kopca brani, odpor vzduchu a kolies, teda valivy pneumatik atd, povedzme aj prevodovky. AK ZARADITE rychlost a brzdite motorom tak tam cyklus je, teda vstrek-stlacenie-vybuch-vyfuk. proste prejdem k zaveru, motor spaluje aj vtedy, absolutne minimum, potrebne v danej chvili potrebne, to znamena ze aj ked je to zanedbatelne a mizive a neviem ako male, stale to je nastartovany motor, ktory spaluje benzin. ak to chcete zistit, napojte VAG strcte ho do auta a nacitajte hodnoty emisii ak sa to da a uvidite. ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je Zastavi, ale kdyz uz z toho kopce jedes, vsechno uz je v chodu, natlakovano, tak existuje jedna vec, ktera uz tu padla - setrvacnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Tem přechod je pěkne cítit. Při cca 1500ot při stálém brzdění motorem (bez plynu) je cítit, kdy začne stříkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Zastavi, ale kdyz uz z toho kopce jedes, vsechno uz je v chodu, natlakovano, tak existuje jedna vec, ktera uz tu padla - setrvacnost Presne tak a pro nektere mene chapave se nemysli setrvacnost motoru, ktery by se samotny zastavil behem vteriny, ale setrvacnost pohybu vozidla, ktere je navic pri jizde z kopce pohaneno gravitaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Ještě doplním kolegy, že uněkterých fstřikovacích systému se odpojuje i palivová pumpa co je v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Takze skusim to vysvetlit. Vezmime si podobny priklad ako jazda z kopca a to roztlacenie auta, ano nemalo by sa to robit ale robi sa to. teda pointa je ze ak spustite auto z kopca a zaradite rychlostny stupen ALE AUTO MA NAPR.NEJAKY PROBLEM a nestartuje tak ten odpor motora a prevodovky je TAK VELKY ze aj zo strmeho kopca auto po par metroch zastavi. je to tak? mozte si to skusit ak sa vam zda katal. zbytocny no a teraz druha cast a to nastartovany motor, pri neutrale vam jazde z kopca brani, odpor vzduchu a kolies, teda valivy pneumatik atd, povedzme aj prevodovky. AK ZARADITE rychlost a brzdite motorom tak tam cyklus je, teda vstrek-stlacenie-vybuch-vyfuk. proste prejdem k zaveru, motor spaluje aj vtedy, absolutne minimum, potrebne v danej chvili potrebne, to znamena ze aj ked je to zanedbatelne a mizive a neviem ako male, stale to je nastartovany motor, ktory spaluje benzin. ak to chcete zistit, napojte VAG strcte ho do auta a nacitajte hodnoty emisii ak sa to da a uvidite. ale jednoznacne vybuch paliva vo valcoch je V neposlední řadě motor se přiroztažení obykle startuje na dvojku, nikoli na pětku nebo čtverku při které se kopce sjíždějí obvykle. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Zastavi, ale kdyz uz z toho kopce jedes, vsechno uz je v chodu, natlakovano, tak existuje jedna vec, ktera uz tu padla - setrvacnost Presne tak a pro nektere mene chapave se nemysli setrvacnost motoru, ktery by se samotny zastavil behem vteriny, ale setrvacnost pohybu vozidla, ktere je navic pri jizde z kopce pohaneno gravitaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 (editace) Jak to tu tak každý večer čtu, tak se mi zdá, že na Slovensku je vše jinak....ale jinak nic proti, sám mám asi ze čtvrtiny slovenské předky Editováno: 11. Říjen 2006, autor: mischicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soprano_Tony Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Jak to tu tak každý večer čtu, tak se mi zdá, že na Slovensku je vše jinak....ale jinak nic proti, sám mám asi ze čtvrtiny slovenské předky no jasne je tu toho dost vela odlisneho, napr. obzcajne mame po volbach vladu a nedlzime 1 bilion korun ako niekto ale nic proti mam vas rad a s tym spalovanim ste ma nastvali tak idem zajtra do servisu spytat sa a dam vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Soprano: Vladu mate, ale jakou A sice mozna nedluzite bilion, ale 100 nasich korun je 75 vasich Takze se asi nekde stala chyba Mysleno v dobrem, nikoho nechci nastvat nebo popudit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) Soprano: Vladu mate, ale jakou A sice mozna nedluzite bilion, ale 100 nasich korun je 75 vasich Takze se asi nekde stala chyba Mysleno v dobrem, nikoho nechci nastvat nebo popudit Martinoslav je vul. Mysleno v dobrem, nikoho nechci nastvat nebo popudit Copyright © 2006, NiceOne Editováno: 12. Říjen 2006, autor: NiceOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Co si to dovolujes pouzivat moje slova??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) ....ale 100 nasich korun je 75 vasich..... martin, toto si posr@l !! porovnavas 2 hospodarstva, jedno je dva krat vecsie, ale LEN o 30 % efektivnejsie. a navyse vas HOCIKEDY porazime v hokeji, alebo vo futbale. len tento rok sa nam akosi nechce.... a nevstrekuje !!! nevstrekuje nic ! bleee... Editováno: 12. Říjen 2006, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 porovnavas 2 hospodarstva, jedno je dva krat vecsie, ale LEN o 30 % efektivnejsie. A ktere je ktere, smim-li se zeptat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) Co si to dovolujes pouzivat moje slova??? Nikde nevidim Copyright © resp. vidim ho u sebe, tak dej pozor at te nezazaluju Editováno: 12. Říjen 2006, autor: NiceOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Soprano Tony: Konecne rozumnej napad, zajed se zeptat do servisu! To co pises vyse (v predposlednim prispevku) je spatne uz od zakladu, ale to tu zminil uz NiceOne. Jen snad poznamka na zaver - kdyz uz tomu nerozumite, vemte to logicky - aby doslo k zapalu smesi ve valci, musi mit nasata smes urcitej smesovaci pomer. Kdyby tam jak vy tvrdite slo "zanedbatelne" nebo "mizive" mnozstvi paliva, nedoslo by k zapalu, protoze by smes byla prilis chuda. Co z toho vyplyva? Ze kdyby se vstrikovalo "mizive" nebo "zanedbatelne" mnozstvi a nebo vubec nic, vysledek by byl stejnej - zadnej zapal. A to vase mizive mnozstvi bys vyhazoval oknem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 porovnavas 2 hospodarstva, jedno je dva krat vecsie, ale LEN o 30 % efektivnejsie. A ktere je ktere, smim-li se zeptat? no myslel som nas salaš a vasu Prahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 colins: Se nevztekej A navic mi jeste stale dluzis slovensku slivovicu, tak nedelej machry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) colins: Se nevztekej A navic mi jeste stale dluzis slovensku slivovicu, tak nedelej machry po vyplate, slubujem. adresa je stale ta ista ? Editováno: 12. Říjen 2006, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.