Přejít na obsah

štartovanie na dialku


karol 2002

Doporučené příspěvky

Zdravim vsetkych, hladal som ale nic podobne som tu nenasiel...potrebujem poradit ohladom jednej veci...

kupil som si autoalarm MAGICAR 9000 ktory ma funkiu dialkoveho startu, vsetky potrebne kable som zapojil ale z jednym si neviem rady, potrebujem zapojit jeden kabel niekde na konektor na ktorom sa po zasunuti kluca do spinacej skrinky a otoceny do polohy 1 objavy 12V resp inpulz ktory zapne cerpadlo aby natahalo benzin,

mam to zapojene na kabel na ktorom sa objavi 12V po zasunuti kluca do spinacej skrinky v polohe 1, lenze ked chcem na dialku nastartovat tak budiky sa zapnu ale cerpadlo nenataha benzin a motor nechce naskocit, cize potreboval by som aby sa zaply budiky a aj cerpadlo na benzin..neviete ktory to je kabel na spinacej skrinke???? budem velmy vdacny za radu. dakujem

popipade ked mate nikto s tymto alarmom skusenosti tak poradte...... :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden taky najdes aj v konektore autoradia (vid. http://fabia.php5.sk)

diky za radu ale tam to mam prve zapojene a ked alarm na tento kabel pri dialkovom starte pusti 12V tak sa kontrolky rozsvietia ale cerpadlo na benzin sa nezapne......

potrebujem dosiahnut to ako ked das klucik do polohy 1 a rozsvietia sa ti kontrolky a na chvilku sa pusti cerplo...alarm pri dialkovom startovani pusti cez kabel 12V aby nasimuloval prave to otocenie toho klucika....no neviem kde hozapojit na kory kabel na spinacke.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pripoj to rovno na spínačku, z hlavy to neviem, jednoducho to odmeraj. Schéma je základná, ale mala by pomôcť. Imobilizer mas bypasnutý?

Imobilizer je bypasnuty cez modul. proste vsetko je zapojene tak ako ma aj vsetko funguje...len to pred startom nenatiahne benzin a motor nenaskoci, alarm sa snazi este dvakrat nastartovt motor ale vzdy nasucho bez paliva.....

inac taka perlicka..auto nastartujes aj bez bypasnuteho imobilizeru, zistil som to nahodou ked som do spinacky dal kluc bez cipu....zacne blikat kontrolka na budikoch ze (taky maly klucik) ale v poho nastartujes a odides...skusali sme to aj dlhsiu doby ci nevipne po nejakom case motor ale nic...20min sme sa vozili v aute s rozsvietenou kontrolkou a v poho takze opät nieco nove.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja viem že je to trochu okluka ale nemôžeš nasimulovať otvorenie vodičovych dverí?

nemožeš mi hodiť do mailu schemu toho alarmu?

dufi2dufi@yahoo.com

nasimulovat by sa to sa to dalo lenze mne pri otvoreni veri nezapne cerpadlo.....

schemu momentalne nemam pri sebe ostala v arazi na chate.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neni to nahodou nastavenim? Da se tam mam pocit nastavit prodleva pred startem (u dieselu zhaveni napr.). Mozna to startuje hned, tudiz "neni cas" pro cerpadlo?! Ted to teda nemam pred sebou ale napadlo me to.

je tam nastavene oneskorenie...

lenze ked to ide startovat tak sa rozsvietia kontrolky dokonca vsetky ktore nemaju svietit aj zhasnu a potom sa roztoci starter....lenze pocas toho procesu sa vobec nezapnecerpadlo....

skušal som to napojit aj pin 12 ale je to to iste len sa zapnu kontrolky ale cerpadlo nie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm... Tak jestli opozdeni je, tak fakt tam je asi spatne zapojena poloha 1.

Tady je to zapojeni (sice na diesel), jestli Ti to nejak pomuze (M9000) :

Zapalování:

černý vodič -> na řídící jednotce konektor S4 pin č.12

Imobilizér:

modrožlutý -> relé 109, nebo 167, nebo 401 (záleží na typu motoru)

červenočerný -> startér - od spínací skříňky

"D" kontakt:

modrý vodič -> konektor XS4, pozice č. 9 (pro snímání nastartovaného motoru)

Editováno: , autor: thomasino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dálkové startování znám z trochu vyspělejších aut a hlavně z těch co mají automat. Může mi někdo vysvětlit jak to funguje z manual převodovkou - to nějaké senzory hlidají jestli maš zařazenou rychlost nebo ne - moc mi to nejde do hlavy.

Dík za vysvětlenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dálkové startování znám z trochu vyspělejších aut a hlavně z těch co mají automat. Může mi někdo vysvětlit jak to funguje z manual převodovkou - to nějaké senzory hlidají jestli maš zařazenou rychlost nebo ne - moc mi to nejde do hlavy.

Dík za vysvětlenou.

Funguje to takto....pri zaparkovani auta otoceni kluca v spinacej skrinke do polohy 0 sa motor nevype, zostane bezat dalej, vytiahnes klucik zo spinacej skrinky-motor bezi dalej...vystupis z auta-motor stale bezi, a az ked sa zavru vsetky dvere na aute-kazdy vystupil, motor zhasne-tym je zarucene ze si nezaradil ziadnu rychlost, (je zatiahnuta rucna brzda co je v zime trochu blbe ked primrzne....) zamknes a zapnes alarm-takto je auto pripravne na dialkovy strat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...