Přejít na obsah

Cvakanie pri starte


Majchel

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

uz od pondelka asi 2 dni mi pri startovani svietilo viacero kontroliek a po nastartovani (bez problemov) zhasli a vsetko slo ako malo. (erbag, motor, volant)

 

Dneska vsak pridem k autu, vsetko normalne, vlozim klucik otocim do startovacej polohy raz pretocilo valce a zacalo cvakat niekde medzi pristrojovkou a motorom. Cvakanie take ze mi pripomina rychle skraty kedze zhasinali a rozsvedcovali sa kontrolky na palubnej doske(ziarovka, volant ...), vyplo radio natvrdo a rovnako vyplo aj interierove svetla... Pribudaju kontrolky ktore svietia pred otocenim klucika....

 

Cvakanie je hlasne tak som to skusil len 3 krat a bojim sa co s tym dalej.

 

Mate niekto nejaky tip ? Ako to skusim pozriet aspon nastartovat a doviezt do servisu ? Poistky to asi nebudu, predpokladam nejaky skrat na startovacom obvode ? Ak chcete presnejsi popis mozem natocit aj video.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slaba bateria ? Viem ze bola menena asi pred rokom-dvoma este pred tym ako som to auto kupil. 

 

Myslis ze slaba bateria sposobi take divne cvakanie ? ... niesu tam aj kontrolky co ukazuju slabu bateriu ?.... viem ma strasne otazok ale som celkom zlakany a vobec netusim cim to moze byt. Menili mi pred tyzdnom rozvody ale keby nedobijalo bateriu asi by mi tiez blikala kontrolka... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvakají relátka pod palubovkou, je tam slabé napětí a nemohou sepnout, proto se rozpínají a spínají. Ne není tam žádná kontrolka na slabou baterii. I rok stará baterie může být KO. Podpětí na baterii může mít za následek, že palubka svítí jak vánoční stromeček. Vem měřák a změř baterii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Je to zla baterka.

Minuly rok sa mi stalo nieco podobne.

Boli mrazy, auto stalo 2 dni, sadnem do neho a nenastartoval som len cvakalo....

Dva dni pred tym startovalo bez problemov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som este vcera bez problemov jazdil..vzdy prejdem aspon 12-15 km za jednu jazdu do roboty... to uz je trochu casu na ozivenie.

 

Kazdopadne, idem skusit baretku, ak sa to potvrdi nieje potom hlbsi problem niekde inde ? Za dva roky menit dve baterky asi nebude nieco s kostolnym poriadkom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stává se celkem běžně, auto stárne taky, i když dáš novou baterku tak nikdy nevydrží déle než původní už jen proto že v elektrice staršího auta rostou svody a odpor.

Taky není nic vzácného vadný článek, který se časem rozpadne. 15 km na oživení teda moc není obvzlášt když má baterie špatný stav, celkově se bere životnost baterie na 1000x nastartování pak už je na výměnu. Je to celkem jasný popis unavené baterie, sice jí nabiješ aby ještě motorem otočila, ale do rána se stejně vybije...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nic, vyskusame uvidime. Dik za rady. Poobede zmeriam bateriu a dam vediet. 

 

edit; ked tak rozmyslam asi ma ta OC aj odber, je tam elektricke kurenie, vyhrievane skla a ak si este zena zapne rano vyhrievanie sedadla asi sa moc ani nieje comu cudovat ze bateria klakla. 

Editováno: , autor: Majchel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, skusil som pripojit ten lacny testovac baterii z Lidlu, a ukazal hlboke podpetie, pod 11V. 

Takze idem skusit ten voltmeter a odmerat kolko presne ma A a V... uvidim.

Nemam po ruke nikoho kto by mi pomohol nastartovat s druhou baterkou tak skusim ju dobit. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak skusal som ju odpojit ide vsetko v poriadku. Chcem sa spytat je nejaky problem s elektronikou ak nebude mat auto celu noc baterku ? Planujem auto zamknut vytiahnut bateriu, zabuchnut kapotu a na druhy den by som klucom otvoril vodica, kapotu a nahodil bateriu. 

 

Je to takto v poriadku ? 

 

Mozno este nejaky tip, musim si kupit gola-sadu nemam nic poruke cim uvolnim poistny srob co drzi bateriu. Asi ziadno inak ju odtial nedostanem vsak ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mam dalsi problem. 

 

Ak mam auto na ulici chcem ho zamknut ale neviem ako. Ak odpojim baterku pri zamknutom aute zacne mi kricat alarm. Musi mat nejake zlast napajanie. Neviete niekto ako na to ?

 

edit: Na nic som neprisiel musim to nabijat cez den z otvorenym autom.

edit1: baterku som pozeral, je tam VARTA 61 Ah, 640 A startovaci, len neviem nikde najst ten rok. Podla cisla C8C109.... atd to vychadza na 2011 09mesiac. Ale ci to tak je... Ked tam nieje no-name bateria musela byt uz mena nie ? Ci skoda dava do aut aj znackove baterie ?

Editováno: , autor: Majchel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No alarm vobec netusim co tam je. Mal by byt len klasicky od SKODY. 

 

Bateriu mat musi, ale napaja len sirenu, svetla zacali blikat s trubou a nejakym pridavnym zvukom az po pripojeni hlavnej baterky. 

Kde sa to ale nachadza to nemam sancu zistit. Je mozne nejako jednoduchsie odmerat odber v klude pri vypnutom kluciku ?

 

Lebo mne v autorizovanom service pred tym ako som auto kupoval tvrdili ze bateria bola menena. 

 

edit: zohnal som multimeter, takze sa pozriem na ten kludovy odber. Dam vediet.

Editováno: , autor: Majchel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este mozno ku zdroju problemu. Ked som skusal odpajat a pripajat bateriu vsimol som si mensie iskry pri zapajani minusoveho polu na bateriu. Niekde som cital ze to moze byt v klude nejaky skrat v aleketronike. Je to pravda ? Pri pripajani autobaterie by nemalo nic zaiskrit ani zapukat ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak posielam dole fotku baterie. 

Nezda sa Vam ze startovaci prud a kapacita su strasne male na OC2 fl v plnej vybave od vyhrievanych spetakov az po sedacky ?

 

Ak bude tato vadna, planujem kupit nejaku silnejsiu aspon 640A, avsak taku, rozmerovo aby vysla do toho vrecuska. Neviem najst silnejsiu ako 64 Ah. Ja chodim 2x za vikend cez 160km trasy takze nemam obavu ze by som ju nedobil. Horsie tomu budu robit kratsie 15km trasy cez tyzden. 

 

Mate nejake odorucanie na bateriu ?

IMG_20180117_164344.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to tady, touha po velkých předmětech v mužském provedení :D

 

Ta baterka úplně stačí, nastartoval by jsi to i se slabší. Výbava je u dieselu irelevantní, protože v autě už je kvůli motoru silnější baterie. Na startování benzínu plně postačí 44 AH baterie, pokud je nějaká extrémní výbava, dává se o něco silnější.

Klidně si ale kup větší - je to úplně jedno.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre dobre, budem spokojnejsi ze ma baterka dost rezervy :D 

 

Kazdopadne, mam si davat pozor na nieco ine okrem startovacieho prudu a kapacity ? Myslim ak dam prec ten vak, ktory je maly len na 242 mm dlzku bude to moc vadi.

 

Pripadne niesu nejake normy aj pre baterie do aut, ako napriklad pre oleje ? Aby som nedal sice silnejsiu ale v nieco nevyhovujucu bateriu. 

Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...