Pawouk Vloženo 22. leden 2018 Vloženo 22. leden 2018 BSR https://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/3819/skoda-kodiaq-20tsi-180hp-2017-2018-cula Citovat
Habi001 Vloženo 30. leden 2018 Vloženo 30. leden 2018 parametry hezký, ale asi bych počkal až se ten motor vyzkouší v praxi Citovat
LeeCe Vloženo 15. Říjen 2019 Vloženo 15. Říjen 2019 Take je potřeba brát v uvahu TSI 2.0 180hp == převodovka DQ500 a tedy vetsi rezerva, vic vydrží (600Nm). Novejší TSI 2.0 190hp==převodovka DQ381 je na max 420Nm. Citovat
čihi Vloženo 17. Květen 2020 Vloženo 17. Květen 2020 Nemáte někdo zkušenosti s chipem Racechip ? Citovat
Bladik Vloženo 20. leden 2023 Vloženo 20. leden 2023 Má někdo zkušenosti s firmou Profichip? Zdá se mi to co tam píšou jako rozumné, ale nějaké reference se hodí. Díky. Citovat
Lancelot Vloženo 16. Červenec 2024 Vloženo 16. Červenec 2024 Nedělal někdo v poslední době chip 140kW verze? Na konci roku končí záruka, tak je v úvaze to trochu poladit. Citovat
romancek888 Vloženo 29. Září 2024 Vloženo 29. Září 2024 (editace) Ahoj.ja mám od februára/únor chipnute DKZA na 182kW/420NM...zatiaľ ok...snažím sa jazdiť s citom ale keď treba tak 🐎fakt cítiť...uvidíme časom...zatiaľ len 10tkm od úpravy...DQ381 upravená súčasne s motorom Editováno: 29. Září 2024, autor: romancek888 Citovat
endemitcz Vloženo 11. Říjen 2024 Vloženo 11. Říjen 2024 Ahoj, já mám Kodiaq RS benzín. Jelo to OK, ale moc RS to nebylo... Jelo to tak prostě příjemně. Zkoušel jsem proto prvně přídavný tuning box. Něco málo to udělalo, ale při přeřazení to při akceleraci na plný plyn vždycky na půl vteřiny ztratilo výkon. To mě štvalo, tak jsem to vyhodil a dal jsem tam místo toho plnotučný chip. Bohužel moje převodovka je už z roku výroby kdy upravit nejde (je to zamknuté) ,takže se upravoval pouze chip motoru. V otáčkách to jede opravdu krásně, řazení nahoru při akceleraci je jedna báseň. A to jsem dal verzi, kde je nižší točivý moment, abych prodloužil převodovce život. I tak jsou slibované parametry dost vysoke - 335 koní a 485 NM. na natural 95. Auto jsem na brzdě ale neměl, takže nevím jestli tomu jde věřit nebo ne... Na jedničku a dvojku je to utlumenější, od trojky to valí naplno. Co mě ale trochu štve je velké cuknutí při podřazování obecně, ale hlavně když jedu třeba na 6ku, dám plný plyn, auto přeřadí na trojku a opravdu hodně nepříjemně a silně cukne, škubne a pak ale vystřelí. Jak kdyby si převodovka najednou nevěděla s takovým výkonem a kroutákem rady. Možná to dělalo trochu i před chipem, jakožto vlastnost, ale určitě to nebylo tak znatelné. Ono asi celkově DSG radši řadí nahoru než dolu a to i u jiných modelů, se mě zdá... Abych to shrnul, ani přesto chipu nelituji a šel bych do toho znovu. Protože v otáčkách to letí fakt neskutečně. Jo a na chipu mám najeto asi 15 tis. Km. A průměrná spotřeba dolů rozhodně nešla... Citovat
Lancelot Vloženo 25. Února Vloženo 25. Února V 29. 9. 2024 na 15:15, romancek888 napsal: Ahoj.ja mám od februára/únor chipnute DKZA na 182kW/420NM...zatiaľ ok...snažím sa jazdiť s citom ale keď treba tak 🐎fakt cítiť...uvidíme časom...zatiaľ len 10tkm od úpravy...DQ381 upravená súčasne s motorom A u koho jsi to dělal? Máš odbrzděno před a po? Jaké úpravy jsi dělal u DSG? Díky. Citovat
romancek888 Vloženo 13. Března Vloženo 13. Března Pro..t.n.ng...brzda...dsg podtacanie , adaptivny... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.