Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

1.6TDi 16" zimní pneu ( 0 - 1000km )

hlasitost v interiéru - skvělé odhlučnění, tichá klidná jízda, bez pronikání jakéhokoliv nepříjemného zvuku z podvozku a ze silnice.

jízda - vyladění podvozku navozuje pocit bezpečného plujícího vozidla který se nebojácně vznáší nad šílenostmi českých silnic, citlivost na změnu směru jízdy je nutno si zvyknout, ale na druhou stranu stabilně drží stopu, lehké změny směru jsou velmi přesně přenášeny do podvozku.

rychlejší jízda - stabilita 100%,předjíždění/změna pruhů opět 100%, bez ztráty pocitu kam to auto jede ( jako u jiných SUV )

popojíždění - stabilita 100%, skvělí výhled z vozu

komfort - stále si obstojně drží náskok nad vším co jsem zatím řídil

Robo

  • 1 měsíc později...

Zkusil jsem  2,0tdi 110kW dsg 4×4,kola 17,zimní,podvozek standartní.Auto se mi řídilo příjemné,chování pocitově jisté.Podvozek mi ale přišel tvrdý dost,na to, že jsem s autem jel chvíli a tyhle věci začínám  ještě víc vnímat až když z autem jezdím déle.Na  větších dírách jsem slyšel i různé zvuky interiéru a nějaké klepání od zadní nápravy.Něco jako u S3.Každopádně za mě podvozek určitě tvrdý,není to pohodlné.Tohle jediné s dcc snad.

Za strávený víkend s 1,5 TSI - předokolka + DSG jsem neslyšel žádné pazvuky v interiéru (předváděčka s najetými 13 tkm).

Auto v zatáčkách sedí dobře i přes vyšší stavbu karoserie.

Tuhost podvozku na zimních 18" - můj dojem je trochu zkreslen mým obutím na OII - (zimní 15" ach..) i tak krom děr a větších nerovností bez námitek, pouze na D11 před Prahou (spoje podobné panelové D1) nepříjemné.

Odskakuje a mlátí na nerovnostech jak OIII s jednoduchým zadkem?

Tak já nejel s Karoqem na limitu a na těch 18" to nedělá žádné kejkle, s OIII můžu porovnávat pouze s kusem ze začátku výroby kde bylo "bouchání" od zadní nápravy tragické.

Zde bych řekl, že se co se týče podvozku neobjevovalo nic neobvyklého. Myslím, že na tom si dali v MB celkem záležet. Za těch pár set km bych jej řadil spíš ke komfortnějším, než sportovním.

 

Více by se k tomu měli vyjádřit majitelé, přeci jen budou mít najeto více než já.

 

Upraveno od stanmar
doplnění textu

Zmiňoval to redaktor v jednom testu, že je to až s podivem hodně klidné. Zřejmě porovnával s onou OIII.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.