Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Takze z jedného krajské mesta do druhého a späť v case piatok vecer tam a nedeľa vecer naspäť, samozrejme najhorší čas, ked západ sa presúva na vychod a späť , kolóny, hustá premávka, co sa dalo obehnúť, to som šiel, 4 osoby, 2x psy a plny kufor, cez 500 km...

F1EBCBD0-1BD4-4847-BE30-A17B3B73FB18.jpeg

Vloženo (editace)

Manuál a nabehaných 3.100 km (auto mam mesiac), tankujem len a len OMV maxmotion. Inak ignorujem to hádzanie cisielok stupňov prevodov, snažím sa ist podľa zvuku, teda žiadne podtacanie, na okresných cestách 6-stku takmer nezaradim, iba ak voľna cesta a tempomat minimálne na tych 105-107, v meste 4-ku tak isto nedám, takmer vzdy na trojke... snažím sa držať otáčky nad 1600 (skôr tesne pod 2.000) a vyssie... mam pocit ze pod tym to auto sa len trápi 

Editováno: , autor: Ondrej KE
Vloženo

Tak s tím taky souhlasím. Jak jezdím na D a normál, tak to řadí na vyšší stupeň už při 1800 ot a drží to tak kolem 12 - 1800 ot. A to je klidná jízda, ale zdá se mi, že ten motor se dusí. Tak jsem začal jezdit na individuál a motor nastavený na sport. A to je něco jiného. Točí to 2000 - 3000 ot. A to je jiná jízda. Ale ve městě 50 km/h je problém. Jde o řidičák. Hold DSG. Ale nemohu si vynachválit. Jde o návykovou věc. Spotřeba město kolem 5,7.

Vloženo

?. Veru, pri 1.600 ot mi ukazuje ze mam dat vyšší stupeň a ked potom počujem plakať ten motor pri 1200-1300 ot... nie, povedal som si, ze pod 1500-1600 ot v žiadnom pripade, ani pri kľudnej jazde... ideál je pre mna okolo 1800 ot... spotreba este v poho, motor sa netrápi a v pripade potreby zaberie hned... takze tak...

Vloženo

Vyprdni se na lísteček. Je to zajímavý faktor. Tak jako SS system, který má být na spoření paliva. A zatím nikdo s tím nejezdí. Ale je to zajímavý postřeh. Já taky nějak moc neřeším, jestli to sežere o půl litrů nafty víc nebo méně. Na eco jezdit nehodlám, protože by mi to srdce a uši urvalo. Tady se rád podělím se spotřebou a zkušenosti s tímto motorem pro zajímavost. Jak už jsem tady někde psal, tak hlavně, že neskáče.

Vloženo

Ked to sledujem, tak s mojimi lístkami  (56-59) robím spotrebu 4,9 l/100km a iny s lístkom 80-90 robí 4,8... hihi, skôr mi pripadá, ze inžinieri zo Škody pri vytváraní algoritmu dali skôr doraz na veličinu ako jazda s nízkymi otáčkami, kedze ja pod 1500 - 1600 otaciek  nepustím, skôr mam nižší stupeň a vyssie otáčky. Štandardne pre plynulú jazdu 1800-1900 otaciek... ale to som pisal vyssie... ?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdarec pánové. Snad to tady patří. Spotřeba přes chladné období stále stejná. 5,6 l dlouhodobá a od nastartováni se pohybuji kolem 4,8. Ale proč tady zase píšu. Zrovna jsem četl tady na fóru u Skálalaly :), jak se tak píše, jak se vypaluje filtr a kolik to má vliv na spotřebu. Já auto vlastním od cca července a ujel jsem od té doby cca 7000 km a zatím jsem nezjistil, jestli mi motor regenerovál DPF nebo ne. Ne, že by mě to cukalo žilami, ale myslím si, že to na spotřebu určitě nejde znát. Je to blbost. A nevím jestli mlaďoši toto vůbec mají potřebu řešit. Prostě auto si žije svým životem ať tak je, ne? Vy jste vypálování filtru nějak zaznamenali? Poznají to maximálně ti, co jedou v ten moment za vámi, že se trochu začadí s výfuku. Co už.

Vloženo

Kdyz se to vypaluje a ty zrovna zastavis a vypnes to, tak je citit u auta spalenina. 

Proc si neporidite za par korun diagnostickou zasuvku? Tam je videt vsechno. Jinak za jizdy to nepoznam, ale pri zastaveni ano, zvysene volnobezne otacky a jiny zvuk plus bezi vetrak. 

Vloženo

Po príchode napr z krátkej cesty,motor zvykne točiť vyšie otáčky okolo 1000,to je to vypaľovanie,trosku stačí postat,motor uberie otáčky vypnem ho,inak po vypnutí na vyšších otáčkach ventilátor dochladzuje .Za jazdy to postrehneš pri zastavení napr. na križovatke ,keď otáčky motora sú vyššie .

Vloženo
V 31. 10. 2019 na 20:56, Martin Rušaj napsal:

Zápach? A ventilátor? Že by chladič? Tak zvaná sahara? Nevěřím tomu, že by při vypalování DPF něco chladilo filtr.

Nechladí se přímo DPF, ale celý motorový prostor. Samozřejmě běží ventilátor/ventilátory u chladiče. A to i u stojícího vozu s vypnutým motorem. Je to standardní projev. stejně tak jako zápach. A tímto debatu o DPF a jeho projevech (kromě vlivu na spotřebu) v tomto tématu končím.

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdraví vespolek,chtěl bych se také podělit o zkušenost.Převodovka manuál,jízda město,okrsky tak 50 na 50 dálnice málo.

Spotřeba 5 L. vypadá skvěle,ale má to háček. Podle načerpaného paliva spotřeba je o 0,5 litru vyšší tedy 5,5 l. Kde je chyba, obírají mě pumpy nebo lže palubní počítač?

spotřeba.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...