Martin Rušaj Vloženo 2. Září 2019 Sdílet Vloženo 2. Září 2019 jo tak to jo. A jak se ti na to eco jelo. Bída, co? Ale vydržel jsi dost dlouho. Bylo to zná na spotřebě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej KE Vloženo 15. Září 2019 Sdílet Vloženo 15. Září 2019 Takze z jedného krajské mesta do druhého a späť v case piatok vecer tam a nedeľa vecer naspäť, samozrejme najhorší čas, ked západ sa presúva na vychod a späť , kolóny, hustá premávka, co sa dalo obehnúť, to som šiel, 4 osoby, 2x psy a plny kufor, cez 500 km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 No krásna spotřeba. s manuálem nebo dsg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej KE Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 (editace) Manuál a nabehaných 3.100 km (auto mam mesiac), tankujem len a len OMV maxmotion. Inak ignorujem to hádzanie cisielok stupňov prevodov, snažím sa ist podľa zvuku, teda žiadne podtacanie, na okresných cestách 6-stku takmer nezaradim, iba ak voľna cesta a tempomat minimálne na tych 105-107, v meste 4-ku tak isto nedám, takmer vzdy na trojke... snažím sa držať otáčky nad 1600 (skôr tesne pod 2.000) a vyssie... mam pocit ze pod tym to auto sa len trápi Editováno: 16. Září 2019, autor: Ondrej KE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Tak s tím taky souhlasím. Jak jezdím na D a normál, tak to řadí na vyšší stupeň už při 1800 ot a drží to tak kolem 12 - 1800 ot. A to je klidná jízda, ale zdá se mi, že ten motor se dusí. Tak jsem začal jezdit na individuál a motor nastavený na sport. A to je něco jiného. Točí to 2000 - 3000 ot. A to je jiná jízda. Ale ve městě 50 km/h je problém. Jde o řidičák. Hold DSG. Ale nemohu si vynachválit. Jde o návykovou věc. Spotřeba město kolem 5,7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej KE Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 ?. Veru, pri 1.600 ot mi ukazuje ze mam dat vyšší stupeň a ked potom počujem plakať ten motor pri 1200-1300 ot... nie, povedal som si, ze pod 1500-1600 ot v žiadnom pripade, ani pri kľudnej jazde... ideál je pre mna okolo 1800 ot... spotreba este v poho, motor sa netrápi a v pripade potreby zaberie hned... takze tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decathlon Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Tak já zatím takto, ale jen po okreskách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Chlapi asi mám těžkouu nohu. ??. Od načerpaní , město. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decathlon Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Nech si navrtat podrážky, pro odlehčení.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Nebo bosou nohu. Je pravda, že dělám brigádně v centru bezpečné jízdy a jezdím snad bezpečně, ale nemám rád 50tku ve městě. Prostě nebrzdím provoz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej KE Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Chlapi, pozerám ze vsetci mate tie zelené lístočky okolo 90, ja sotva sa dostanem na 60... to mam tak ťažkú neekologicku nohu? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Vyprdni se na lísteček. Je to zajímavý faktor. Tak jako SS system, který má být na spoření paliva. A zatím nikdo s tím nejezdí. Ale je to zajímavý postřeh. Já taky nějak moc neřeším, jestli to sežere o půl litrů nafty víc nebo méně. Na eco jezdit nehodlám, protože by mi to srdce a uši urvalo. Tady se rád podělím se spotřebou a zkušenosti s tímto motorem pro zajímavost. Jak už jsem tady někde psal, tak hlavně, že neskáče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej KE Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Ked to sledujem, tak s mojimi lístkami (56-59) robím spotrebu 4,9 l/100km a iny s lístkom 80-90 robí 4,8... hihi, skôr mi pripadá, ze inžinieri zo Škody pri vytváraní algoritmu dali skôr doraz na veličinu ako jazda s nízkymi otáčkami, kedze ja pod 1500 - 1600 otaciek nepustím, skôr mam nižší stupeň a vyssie otáčky. Štandardne pre plynulú jazdu 1800-1900 otaciek... ale to som pisal vyssie... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 jo jo. Hold eco inženýři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decathlon Vloženo 23. Září 2019 Sdílet Vloženo 23. Září 2019 Tak mám najeto 2300km a několik set kilometrů po dálnici. Dlouhodobá spotřeba se mi vyšplhala na 5,2l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Zdarec pánové. Snad to tady patří. Spotřeba přes chladné období stále stejná. 5,6 l dlouhodobá a od nastartováni se pohybuji kolem 4,8. Ale proč tady zase píšu. Zrovna jsem četl tady na fóru u Skálalaly :), jak se tak píše, jak se vypaluje filtr a kolik to má vliv na spotřebu. Já auto vlastním od cca července a ujel jsem od té doby cca 7000 km a zatím jsem nezjistil, jestli mi motor regenerovál DPF nebo ne. Ne, že by mě to cukalo žilami, ale myslím si, že to na spotřebu určitě nejde znát. Je to blbost. A nevím jestli mlaďoši toto vůbec mají potřebu řešit. Prostě auto si žije svým životem ať tak je, ne? Vy jste vypálování filtru nějak zaznamenali? Poznají to maximálně ti, co jedou v ten moment za vámi, že se trochu začadí s výfuku. Co už. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decathlon Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Mám najeto 6000 a kousek a nic jsem nezaznamenal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 No právě. Myslím si, že si člověk ani nemá šanci všimnout. kontrolka na to je nelogická. Tak nechápu, co řeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Já včera,když jsem zastavil a chcípnul auto. Typický zápach a běžel ventilátor 2.0 tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Zápach? A ventilátor? Že by chladič? Tak zvaná sahara? Nevěřím tomu, že by při vypalování DPF něco chladilo filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Kdyz se to vypaluje a ty zrovna zastavis a vypnes to, tak je citit u auta spalenina. Proc si neporidite za par korun diagnostickou zasuvku? Tam je videt vsechno. Jinak za jizdy to nepoznam, ale pri zastaveni ano, zvysene volnobezne otacky a jiny zvuk plus bezi vetrak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siroma Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Po príchode napr z krátkej cesty,motor zvykne točiť vyšie otáčky okolo 1000,to je to vypaľovanie,trosku stačí postat,motor uberie otáčky vypnem ho,inak po vypnutí na vyšších otáčkach ventilátor dochladzuje .Za jazdy to postrehneš pri zastavení napr. na križovatke ,keď otáčky motora sú vyššie . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2019 V 31. 10. 2019 na 20:56, Martin Rušaj napsal: Zápach? A ventilátor? Že by chladič? Tak zvaná sahara? Nevěřím tomu, že by při vypalování DPF něco chladilo filtr. Nechladí se přímo DPF, ale celý motorový prostor. Samozřejmě běží ventilátor/ventilátory u chladiče. A to i u stojícího vozu s vypnutým motorem. Je to standardní projev. stejně tak jako zápach. A tímto debatu o DPF a jeho projevech (kromě vlivu na spotřebu) v tomto tématu končím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 Dnes se mi povedla dobrà jízda. Jesrnik - Ostrava. A to ksem nebyl brzda provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Šimorda Vloženo 3. Květen 2020 Sdílet Vloženo 3. Květen 2020 Zdraví vespolek,chtěl bych se také podělit o zkušenost.Převodovka manuál,jízda město,okrsky tak 50 na 50 dálnice málo. Spotřeba 5 L. vypadá skvěle,ale má to háček. Podle načerpaného paliva spotřeba je o 0,5 litru vyšší tedy 5,5 l. Kde je chyba, obírají mě pumpy nebo lže palubní počítač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.