itsman Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 (editace) Ahoj všem, chci se s vámi rozdělit o zkušenost s koupí nového vozu Škoda Superb III. Auto mám od září a najel jsem jen 3.000 km. Důvod? Neustále něco opravují v rámci záruky. Neuvěřitelné je, co může za opravdu zfušované auto opustit závod Škoda a navíc jak rychle od toho servis dává ruce pryč. A to mluvím o autě za skoro milion korun! - špatně namontovaná přední kapota (jasně měněné přední šrouby, které drží kapotu) - takhle vyjelo ze závodu - po 14ti dnech výměna setrvačníku - chod motoru doprovázel neuvěřitelně hlasitý hluk - upozorňuji, že šlo o nový vůz a tohle prošlo výstupní kontrolou - neustále bliká kontrolka, že nefunguje přední potkávací světlo - stává se nepravidelně a nikdo to neumí vysvětlit - vy vysokých otáčkách zní něco nestandardního z moturu, je to zvuk, který dle znalců do motoru prostě nepatří - škodovka se se mnou hádá, že je to normální - přepínače intenzity větrání skřípou, musela se vyměnit celá ovládací deska klimatizace - uzávěr popelníku špatně doléhá, na jedná straně dokonce o 7mm (u auta za milion korun?) - baterka (svítící) v kufru nefunguje od začátku, nejde přepínat - od začátku je volat doleva (byl 5x na geometrii u autorizovaného dealera, kde jsem ho koupil) a stále je doleva. neuvěřitelné, že neumí seřídit ani volant - víko od nádrže, v barvě auta to první, špatně doléhá. nejen že špatně drží, ale je i viditelně špatně napasované na linie vozu - působí, jakoby bylo více zatlačené - pravý zadní blatník nepasuje na zadní nárazník - asi o 3 mm - je to viditelný i z velké dálky - anténa (žraločí ploutev) má již nyní viditelnou vůli a to je auto jen několik měsíců staré - zatéká pod ní, špatně těsní - ... Píšu vám tohle, abych vás snad možná odradil od koupě nového Superba. Já jsem se hrozně na auto těšil, šetřil a část peněz si půjčil a teď už 4. měsíc řeším záruku a dohaduju se Škodovkou, která se k tomu staví opravdu hrozně. Jsem připraven jít i do soudního sporu. Auto nechci, není v bezvadným stavu a ztratil jsem veškerou důvěru i ke Škodovce. Dealer mě tahá již 4. měsíc za nos a nic nevyřídil. Všechno neustále prodlužuje a mlží. Zástupci dealera mluví každý jinak, neustále mě uklidňují a opakují stejné fráze a od auta se dištacují. Bohužel mám ale smlouvu s nim, takže to vlastně řeším jen s nimi a oni pak se Škodovou. Snad máte lepší zkušenosti, užívejte aut. mějte se Editováno: 12. Březen 2018, autor: itsman 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 Proc to na me spis pusobi jako antireklaˇa nekoho z hjonde? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
itsman Vloženo 26. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 ... je mi jedno, co na tebe jak působí. Korejský auta nekupuju a je to už moje 3. Škodovka. Bohužel ale poslední. jiný, než "německý" auto, ale kupovat nebudu. Spíš jsem chtěl popsat, jak na to Škodovka a dealer ser... a využít k tomu tohle fórum. Díky jejich přístupu tohle ale nebude poslední věc, co s tím udělám. stálo mě to 4 měsíce života, nervů a stále bez výsledku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 No zaprvé nechápu, jak mohlo s takovými závadami vůbec dojít k převzetí auta. To je první věc. Dál netuším, proč auto dávno není vrácené. Od září s 3 000km 5x na geometrii? Proboha, buď kecáš a nebo je ten právní totální ňouma. K podobným výlevům, kde jde o snahu se pomstít přistupuju vždy s rezervou. Pokud už si pisatel dá práci s registrací, tak by si pro maximální účinek logicky také měl dát trochu práce s doložením konkrétních informací. Je tady jedna fotka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 Závady typu víčko nádrže, spasování karoserie a vychýlený volant - nepřebral bych vůz, resp. přebral po opravení. Zbytek je podle mého diletanství a špatný přístup servisu, který bych okamžitě změnil. V ČR je přes 230 autorizovaných servisů, jsem si jistý, že jinde by se chovali jinak. Je smutné, že na tebe "vyšel" nepovedený kus, ale není to důvod plivat obecně na celej model, potažmo značku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 V 2. 3. 2018 na 17:10, Kane13 napsal: Je smutné, že na tebe "vyšel" nepovedený kus, ale není to důvod plivat obecně na celej model, potažmo značku. Já myslím, že těch problémů je hodně a má je mnoho lidí. Stačí si přečíst například toto téma: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajsmetke Vloženo 8. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2018 Ako ja som tiež videl už takéto závaky, ale to sa deje skoro u každej automobilky kedže vždy je niekde ukrytý človek ktorý na aute pracuje a aj ten môže vždy niečo pokaslat .. nikdy to nebude na 101% urobené .. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.