Přejít na obsah

Odreny blatnik


beetlejuice

Doporučené příspěvky

Ahoj,

tak se mi povedlo pri vyjizdeni z garaze odrit o sloup moji O2, viz obrazek. Tocim doleva a najednou

skrta. To bych se fakt zastrelil.

Jak to vidite s opravou, da se to udelat tak, aby to vypadalo jako nove? Na kolik to odhadujete?

Beetlejuice

Mal som podobný problém s mojou O1 a máš pravdu... Skoro ma porazilo, v mojom prípade riešením bolo nechať nastriekať celý blatník v jednej dobrej, súkromnej lakovni, kde robia aj samozrejme klampiarske práce, čo som musel využiť, pretože blatník bol aj trošku prehnutý, cena bola myslím do 4000,- Sk a výsledok perfektný - metalíza.

Origo servis je good, ale ceny sú abnormálne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud jseš puntíčkář jako já, tak určitě nech přestříkat celý blatník buď ve značkové lakovně, nebo jestli máš na nějakýho lakýrníka dobré reference, tak tam, protože lakování co si budem povídat není prdel. Jestli máš na to stejnej názor, tak určitě litovat nebudeš, protože to okem ani nepoznáš.

Celej blatník by se měl stříkat kvůli tomu, protože když stříkneš jen ten kousek, nikdy se netrefíš do toho přechodu na starší lak, protože lak se časem trochu mění a ten starší by měl určitě kapánek jinej odstí, na celém blatníku ten rozdíl není tak poznat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trefíš-li horší lakovnu, tak nejprve začnou s "do ztracena", pak zjistí, že je to úplně hnusné, přelakují celý blatník, pak bude razit celý blatník tak přelakují celé auto .. fakt nedělám si prdel, mám známého, kterému takhle dopadly podrápané dveře, ale měl to pojištěný, tak v poho.

Sám mám jenom špatnou zkušenost, měl jsem odřenou hranu dveří, profi lakýrník mi to opravil, barva se oloupala a teď to rezne .. fakt to zprasil kouzelně.

Ale to auto pomalu spěje k přelaku celému .. samej třískanec .. kura to bude drahé :ph34r:

Ale neber to jako přivolávání smůly -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prece jen se rozhoduju, ze ten blatnik necham striknout celej, pry je to kvalitnejsi, dlouhodobejsi. Co si o tom myslite? Nehrozi, ze to zacne rezatet driv, nez ostatni neposkozene casti auta?

Myslíme, že je to správná volba.

Ale to by tu měli spíše odpovědět kutilové, co si auta lakují sami ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkušený lakýrník ví, jak to stříknout. Začne tím, že to odmastí, potom vykytovat a vybrousit. Stříkne to tak daleko, aby nebylo vidět kytování a vrchní lak podle potřeby, aby to bylo, co nejméň vidět. Zbytečně nejede na nepoškozenou plochu, po světle se pak může měnit "hloubka" barvy. A když už jsme u těch lakoven v servisech, tak tam dělají stejně šikovní a nešíkovní lidi, jako v samostatných lakovnách. Je to jen o zručnosti lakýrníků. A mimo to, sposta lakoven u servisů jsou vlastně samostatné firmy. Jen jsou v objektu servisu a lakují pro ně. Máš mladý a hezký auto. Zjisti si, kdo v tvém okolí dobře lakuje a nekoukej na peníze ani na to, jestli je to v servisu. Nejdůležitější je, aby to dobře vypadalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...