Publikováno Říjen 12, 200618 r Ahoj, tak se mi povedlo pri vyjizdeni z garaze odrit o sloup moji O2, viz obrazek. Tocim doleva a najednou skrta. To bych se fakt zastrelil. Jak to vidite s opravou, da se to udelat tak, aby to vypadalo jako nove? Na kolik to odhadujete? Beetlejuice
Říjen 12, 200618 r Ja teda moc lakovani nerozumim, ale myslim, ze tohle by se dalo striknout i jen castecne, ne? Je to az za zlomem lemu a myslim, ze by to nebylo videt...
Říjen 12, 200618 r a kde je to skrably? dyt to skoro neni videt.... to neni problem, myslim taky, ze max. 5000,- to opravi a nebude to ani trosku videt...
Říjen 12, 200618 r Ahoj,tak se mi povedlo pri vyjizdeni z garaze odrit o sloup moji O2, viz obrazek. Tocim doleva a najednou skrta. To bych se fakt zastrelil. Jak to vidite s opravou, da se to udelat tak, aby to vypadalo jako nove? Na kolik to odhadujete? Beetlejuice Mal som podobný problém s mojou O1 a máš pravdu... Skoro ma porazilo, v mojom prípade riešením bolo nechať nastriekať celý blatník v jednej dobrej, súkromnej lakovni, kde robia aj samozrejme klampiarske práce, čo som musel využiť, pretože blatník bol aj trošku prehnutý, cena bola myslím do 4000,- Sk a výsledok perfektný - metalíza. Origo servis je good, ale ceny sú abnormálne.
Říjen 12, 200618 r chtelo by to vetsi fotku...ale myslim ze by to mohl vyresit jen rozstrik do stracena ze by se to nemuselo lakovat cely
Říjen 12, 200618 r Mělo by stačit stříknout jen ten lem po hranu.Ale ve škodovce se jim do toho nebude chtít a spíš budeš muset do nějaké lakovny.U černý to bude s odstínem v pohodě.
Říjen 12, 200618 r Mělo by stačit stříknout jen ten lem po hranu.Ale ve škodovce se jim do toho nebude chtít a spíš budeš muset do nějaké lakovny.U černý to bude s odstínem v pohodě. ja myslim ze servis to udela bez problemu...me to taky lakovali
Říjen 12, 200618 r pokud jseš puntíčkář jako já, tak určitě nech přestříkat celý blatník buď ve značkové lakovně, nebo jestli máš na nějakýho lakýrníka dobré reference, tak tam, protože lakování co si budem povídat není prdel. Jestli máš na to stejnej názor, tak určitě litovat nebudeš, protože to okem ani nepoznáš. Celej blatník by se měl stříkat kvůli tomu, protože když stříkneš jen ten kousek, nikdy se netrefíš do toho přechodu na starší lak, protože lak se časem trochu mění a ten starší by měl určitě kapánek jinej odstí, na celém blatníku ten rozdíl není tak poznat
Říjen 12, 200618 r Autor nojo, cely blatnik, ale ten dil se tahne pod dverma i nad dverma kolem strechy???
Říjen 12, 200618 r to se dělá tak, že se nový střik přeruší v nejužším místě, aby ten přechod nebyl tak znát
Říjen 12, 200618 r Když to bode šikovný borec tak ti to udělá v pohodě do rozprachu, no problem! Jen to nesmí být už jednou stříkaný, jinak se to bude zvedat když to přestříkne a musí jít celej blatník do plniče...
Říjen 12, 200618 r Autor Budou mi to delat v Auto Poly na Harfe, tak to snad bude ok, ikdyz asi predrazeny.
Říjen 14, 200618 r Priklánam sa k názoru strieknut to do stratena metalizou a lakom celý blatník.pokiaľ je šikovný lakírnik určite to nebude vidieť.Mal som podobný problém a ver mi nebolo to vidieť.Tak veľa štastia.
Říjen 14, 200618 r Trefíš-li horší lakovnu, tak nejprve začnou s "do ztracena", pak zjistí, že je to úplně hnusné, přelakují celý blatník, pak bude razit celý blatník tak přelakují celé auto .. fakt nedělám si prdel, mám známého, kterému takhle dopadly podrápané dveře, ale měl to pojištěný, tak v poho. Sám mám jenom špatnou zkušenost, měl jsem odřenou hranu dveří, profi lakýrník mi to opravil, barva se oloupala a teď to rezne .. fakt to zprasil kouzelně. Ale to auto pomalu spěje k přelaku celému .. samej třískanec .. kura to bude drahé Ale neber to jako přivolávání smůly
Říjen 15, 200618 r Autor No,tos mi moc na klidu nepridal. Doufam, ze v autorizovanmy servise Skoda nejsou diletanti a udelaj to poradne. Vezu to tam zitra, v patek pry bude hotovo.
Říjen 15, 200618 r Autor Prece jen se rozhoduju, ze ten blatnik necham striknout celej, pry je to kvalitnejsi, dlouhodobejsi. Co si o tom myslite? Nehrozi, ze to zacne rezatet driv, nez ostatni neposkozene casti auta?
Říjen 15, 200618 r No,tos mi moc na klidu nepridal. Doufam, ze v autorizovanmy servise Skoda nejsou diletanti a udelaj to poradne. Vezu to tam zitra, v patek pry bude hotovo. Ta první věta byla určitě ftip že!?!
Říjen 15, 200618 r Prece jen se rozhoduju, ze ten blatnik necham striknout celej, pry je to kvalitnejsi, dlouhodobejsi. Co si o tom myslite? Nehrozi, ze to zacne rezatet driv, nez ostatni neposkozene casti auta? Myslíme, že je to správná volba. Ale to by tu měli spíše odpovědět kutilové, co si auta lakují sami ..
Říjen 19, 200618 r Zkušený lakýrník ví, jak to stříknout. Začne tím, že to odmastí, potom vykytovat a vybrousit. Stříkne to tak daleko, aby nebylo vidět kytování a vrchní lak podle potřeby, aby to bylo, co nejméň vidět. Zbytečně nejede na nepoškozenou plochu, po světle se pak může měnit "hloubka" barvy. A když už jsme u těch lakoven v servisech, tak tam dělají stejně šikovní a nešíkovní lidi, jako v samostatných lakovnách. Je to jen o zručnosti lakýrníků. A mimo to, sposta lakoven u servisů jsou vlastně samostatné firmy. Jen jsou v objektu servisu a lakují pro ně. Máš mladý a hezký auto. Zjisti si, kdo v tvém okolí dobře lakuje a nekoukej na peníze ani na to, jestli je to v servisu. Nejdůležitější je, aby to dobře vypadalo.
Říjen 20, 200618 r Autor Tak to mam doma chlapci, vypada to pekne. Akorat zprasili disk, je striknutej bezbarvym lakem, tak to pujdu v pondeli vyreklamovat :-) Fotku dodam pozdeji.
Říjen 20, 200618 r Tak to mam doma chlapci, vypada to pekne. Akorat zprasili disk, je striknutej bezbarvym lakem, tak to pujdu v pondeli vyreklamovat :-) Fotku dodam pozdeji. A jak to nakonec dělali ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.