Březen 7, 20187 r Autor před 3 hodinami, orlov napsal: Ty máš určite veľmi malého čuráka ... Právěže velký koule před 4 hodinami, K.Arno napsal: Nějak mi uniká smysl tohoto počínání. Smysl je přece naučit se, jak se auto chová při snížené přilnavosti a být připraven na všechno.
Březen 7, 20187 r Aha, naucit sa kde to ma hranice s vypnutym ABS/ESP.Bude sa spravat rovnako/mat rovnake hranice so zapnutym?
Březen 7, 20187 r před 47 minutami, hvaceq napsal: Právěže velký koule Smysl je přece naučit se, jak se auto chová při snížené přilnavosti a být připraven na všechno. Stále mi uniká smysl vypnutí systémů. Za snížené přilnavosti se auto tak jako s vypnutými systémy nikdy chovat nebude. To už je lepší zkusit si to na letních gumách se všemi systémy, ale ani to není stejné. Nejlépe se dá simulovat a nacvičit na speciálních plochách, kterých je po republice několik a nasimulují i sníh a led uprostřed léta.
Březen 7, 20187 r Autor Chápu vaší poznámku. Samozřejmě už vím, jak se auto chová se zapnutým systémem ESP. V podstatě pořád jenom brzdí podle přetáčivosti nebo nedotáčivosti. Se zapnutým ESP se sotva někde otočím přes ruční brzdu a bez vypnutí není možné doopravdy poznat limity a chování auta! Simulovat na cvičišti to sice jde, ale sníh se chová docela jinak (nerovnosti, různá tuhost sněhu, atd...)
Březen 7, 20187 r nevím no .. ale pokud je autor příspěvku totožný s autorem videí ... tak soudě podle té části "před titulkem" to bude pěkný prase.
Březen 7, 20187 r Myslím, že potkat bych ho na zasněžené a namrzlé silnici nechtěl... vlastně bych ho potkat nechtěl nikde. Upraveno Březen 7, 20187 r od K.Arno
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.