Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

My sme ti radili novsi SW pred dieselgate a ten bude urcite lepsi ako tvoj stary.

 

  • Autor

No, možno by to pomohlo chodu motora, znížením emisí, štartom atď ale moj problem by to neodstranilo, vzhľadom na to, že trubka bola zaslepena.

 

Jojo všechny trubky je třeba občas pořádně protáhnout....

Zdravím. Ja by som potreboval poradiť. Po napaleni nového softwaru riadiacej jednotky asi po 17000 km začalo mi triasť s motorom ale aj s celým autom. Hneď po napaleni softweru mi zabíjalo filter pivných častic. S autom trasie stále. Kde môže byť chyba? Robí mi to len na voľnobehu. Keď mu pridám plyn netrasie 

Upraveno od Ján Čandik

  • Autor

Ono ťažko povedať,či je to spôsobené softwarom riadiacej jednotky a nesprávnym riadením všetkých akčných členov ktoré ovplyvňujú chod motora (regulácia komponentov pracujúcich s podtlakom alebo elektrické ventily,časy otvárania vstrekovačov,atď. ) alebo mechanickými časťami ako je napríklad nevyvážený zotrvačník a vybité silentbloky držiakov motora.Ale skôr to tipujem na ten software,vzhľadom na to,že porucha nastala po prehratí.Ja osobne by som to dal reklamovať,pokiaľ to bolo robené v autorizovanom servise.A pokiaľ nie,dal by som tam nahrať pôvodnú verziu alebo ako radia hore chalani max. SW 9972 alebo 9970. (pred DIESELGATE verziou).

Ked trasie motorom skontroloval by som vstrekovace ake maju korekcie.

Potom by bolo dobre ked maju vysoke, kupit original aditivum pre 1.6 TDI (ja som ho pouzil a fakt pomohlo).

A takisto existuje sposob adaptacie vstrekovacov.

Bud cez VCDS, alebo niekde tu bol postup, tusim, ze na 4ke vytocit auto na 3000otacok a nechat bez brzdenia po rovinke klesnut otacky na 1200.

Potom plny plyn, auto bude samozrejme triast (nizke otacky) do 3000ot a nechat do 1200.

Opakovat 6x po sebe.

Snad som to napisal dobre, nemam uz tu fotku.

 

Ked nic z toho nepomoze tak vymenit vstrek, ktory najviac pridava do plusu a skusat.

Celu sadu by som menil, len ked by si mal velky najazd a nic by nepomahalo.

Upraveno od Host

Ďakujem Zdravím. Ja by som potreboval poradiť. Po napaleni nového softwaru riadiacej jednotky asi po 17000 km začalo mi triasť s motorom ale aj s celým autom. Hneď po napaleni softweru mi zabíjalo filter pivných častic. S autom trasie stále. Kde môže byť chyba? 

to reklamuj. Funguje ti egr ? Nebyl pomocí SW uzavřen ? máš tam vůbec DPF ?

  • 4 měsíce později...

Zdravím, jsou problémy s EGR ventilem i u motorů s výrobou auta v roce 2012? Neprošel EGR ventil změnama do tohoto roku? Moc diky... 

Změna byla až u trojkových octavií kde už chladič není součástí ventilu a celý systém není problémový jako u O2

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.