1,2HTP-AZQ Vloženo 29. Duben 2018 Sdílet Vloženo 29. Duben 2018 Dobrý večer, idem sem s prosbou o odpovede na určité otázky, motor uvedený v nadpise v ktorom sa podla servisných príručiek (ELSA) nedá repasovať blok, nesmú sa vyberať piesty (no nové sa dajú kúpiť), vyberať kluka a pod. Vie mi niekto z Vás povedať, podľa čoho ho potom repasujú určitý ľudia, ktorých inzerciu nájsť možno na inzertných portáloch aj tu v SR aj v ČR ? Jedná sa mi hlavne o uťahovacie momenty a uhly, o poradie doťahovania skrutiek - robí sa to naozaj podľa 1,4iek, ktoré majú rovnaké vŕtanie - ak áno podľa ktorej ? A čo diely ? Ojničné ložiská sa kúpiť dajú v sade (znovu logika - motor sa nemá otvárať a nedá opraviť) a čo ložiská na kľuku - hlavné ? Tie som nikde nevypátral, taktiež axiálne ložiská - i keď myslím, že na tom bolo číslo. Takže ďakujem sa prečítanie a prípadné rady a odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 29. Duben 2018 Sdílet Vloženo 29. Duben 2018 Tito lidé ty motory opravují na základě svých zkušeností z oprav z podobných motorů. Utahovací momenty se zvolí podle pevnosti materiálu šroubu a jeho rozměru s přihlédnutím k obvyklému použití. A co se týče náhradních dílů - automobilka si asi myslela, že základ bude spolehlivej, ale fakt je ten, že když se např. delší dobu jezdí s podpálenými ventily, tak po opravě hlavy se velice často výrazně zvýší spotřeba oleje - třeba až na litr na 200 km. Takže výrobci ND zareagovali na poptávku a nabídli v tomto případě kroužky k prodeji. Klika a její uložení bývá většinou OK, takže stačí dát nové kroužky, honovací hlavou líznout válce a motor je jak nový. Trochu blbý je, že to vyžaduje rozpůlení motoru v úrovni klikového hřídele. Zkus kontaktovat uživatele hobo44, ten má velké zkušenosti z oprav těchto motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Duben 2018 Sdílet Vloženo 29. Duben 2018 Ja radšej pred repasom odmeram tlak oleja či je dobry lebo ked je na hrane tak sa do toho ani nepušťam su to nevdačne tie HTP-čka. Ked vypadaju ojnične ložiska na vymenu tak tam už aj kluku by sa patrilo na prvy vybrus a ta investicia sa už neoplati ked spočitam naklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1,2HTP-AZQ Vloženo 30. Duben 2018 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 Na meranie tlaku, je už neskoro... motor si cucol 2L oleja za 500km, z toho majitel urobil na zvyšku oleja cca 150km. Prikladám foto pre priblíženie aby ste sa ku tomu vedeli lepšie vyjadriť čo stým. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 30. Duben 2018 Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 Podla fotiek daj tam nove ojnične šalky (ale tlak oleja to nezlepši vôbec) prehonujte valce daj tam geotze ktore maju druhy pomocny stieraci. Ak ešte niečo tak napiš SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1,2HTP-AZQ Vloženo 1. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Napísal som ti správu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Ty hlavní šály jsou podle mě v pohodě, běžný opotřebení, hoď sem ještě fotky těch ojničních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Jardo štvorka odspodu je ojnična a ta už ma dačo za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 3. Květen 2018 Sdílet Vloženo 3. Květen 2018 Jj máš pravdu, nějak jsem přehlídl, že tam nejsou zámky. Ano má něco za sebou, ale pokud ji tam nechá, tak toho ještě spoustu najede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.